Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAl 10 dagen aan de coke, momenteel 3 dagen wakker. Hoe voel ik me nou?

Al 10 dagen aan de coke, momenteel 3 dagen wakker. Hoe voel ik me nou?

56 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zwarte vlag misschien wel. Zoek per direct hulp!
W
WatMoeJeAnders

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Goedemorgen lieve mensies. Ik ben een newbie zoals jullie kunnen zien. Ik heb er ongeveer een uur over gedaan om me in te schrijven en vervolgens zeker een uur om dit te typen. Me vingers willen maar niet in 1x raak tikken. Het is nu dus dag 3 zonder slaap en aan de coke. Heb me de afgelopen +-10 dagen (geen idee waarom) helemaal krom gesnoven. Begon met 25gram (vast dus gaan sealtjes) en er is nog exact 1gram over. En zoals jullie kunnen raden, die MOET op, geen flauw idee waarom maar ik blijf maar scheppen. De eerst paar dagen sliep ik wel een paar uurtjes na uren te rollen in bed. Nu is mijn wederhelft een paar dagen weg voor werk en ben ik he-le-maal doorgeslagen. Ik snuif vanaf mijn 19de, dus +- 10 jaar, laten we zeggen 1x per 3 maanden op zn minst en heb ook periodes gehad waarin het elk weekend raak was voor ongeveer 2/3 maanden. Ik heb wel eens 2 dagen doorgehaald icm Mdma of XTC maar ben nooit zo hard gegleden met coke. Ik heb geen flauw idee hoe het mentaal met me is op dit moment. Ik hallucineer nu al de hele nacht door (komt en gaat), kan me voeten niet stilhouden, ben soms zwaar paranoia (denk dat er mensen voor me deur staan bijv.) maar tegelijkertijd ben ik heel kalm in me hoofd. Ben wel wat kortademig en heb al de hele week me lichaam verwaarloost qua voeding en slaap. Ik weet nou niet of dit een slippertje is of een rode vlag. Iemand de zelfde ervaring gehad toevallig?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
WatMoeJeAnders zei:
Goedemorgen lieve mensies. Ik ben een newbie zoals jullie kunnen zien. Ik heb er ongeveer een uur over gedaan om me in te schrijven en vervolgens zeker een uur om dit te typen. Me vingers willen maar niet in 1x raak tikken. Het is nu dus dag 3 zonder slaap en aan de coke. Heb me de afgelopen +-10 dagen (geen idee waarom) helemaal krom gesnoven. Begon met 25gram (vast dus gaan sealtjes) en er is nog exact 1gram over. En zoals jullie kunnen raden, die MOET op, geen flauw idee waarom maar ik blijf maar scheppen. De eerst paar dagen sliep ik wel een paar uurtjes na uren te rollen in bed. Nu is mijn wederhelft een paar dagen weg voor werk en ben ik he-le-maal doorgeslagen. Ik snuif vanaf mijn 19de, dus +- 10 jaar, laten we zeggen 1x per 3 maanden op zn minst en heb ook periodes gehad waarin het elk weekend raak was voor ongeveer 2/3 maanden. Ik heb wel eens 2 dagen doorgehaald icm Mdma of XTC maar ben nooit zo hard gegleden met coke. Ik heb geen flauw idee hoe het mentaal met me is op dit moment. Ik hallucineer nu al de hele nacht door (komt en gaat), kan me voeten niet stilhouden, ben soms zwaar paranoia (denk dat er mensen voor me deur staan bijv.) maar tegelijkertijd ben ik heel kalm in me hoofd. Ben wel wat kortademig en heb al de hele week me lichaam verwaarloost qua voeding en slaap. Ik weet nou niet of dit een slippertje is of een rode vlag. Iemand de zelfde ervaring gehad toevallig?
Klik om te vergroten...
Ga naar de huisarts voor verslavingshulp voordat je in een sessie belandt die je niet overleeft.
W
WatMoeJeAndersLid
01-01-2024, 00:00
#4
dupont zei:
Ga naar de huisarts voor verslavingshulp voordat je in een sessie belandt die je niet overleeft.
Klik om te vergroten...
Wat bedoel je met sessie? Ik weet de waanideeĂ«n en paranoia wel te onderdrukken alleen ik heb gewoon geen idee hoe ik me voel momenteel. Direct hulp zoeken dus? Weinig mensen in mijn omgeving weten dat ik gebruik, alleen een paar ‘vrienden’ van vroeger, die helemaal geen rem hebben dus advies dat ik van jullie krijg word zeker naar geluisterd.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nou ik vind dat je netjes hebt geschreven voor iemand in je toestand.

Is je partner op de hoogte van de toestand? Huisarts lijkt me een goede stap idd.
W
WatMoeJeAndersLid
01-01-2024, 00:00
#6
Alinde zei:
Nou ik vind dat je netjes hebt geschreven voor iemand in je toestand.

Is je partner op de hoogte van de toestand? Huisarts lijkt me een goede stap idd.
Klik om te vergroten...
Nee, ik heb me er altijd voor geschaamd. Ik heb het voor deze glijpartij, in 3 jaar 2x stiekem in een dronken bui gedaan. Was eerlijk gezegd klaar met alles, zelfs sigaretten. Nou toch zo ver gegaan. Plus al 10 dagen 2 pakjes peuken er doorheen jagen. Het lukt me ook gewoon niet om dat laatste grammetje door te spoelen en te gaan slapen. Al weet ik in mijn hoofd dat ik dat moet doen. Heb voorheen nooit problemen met cravings gehad maar ik heb het nu al 10 dagen lang.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
WatMoeJeAnders zei:
Nee, ik heb me er altijd voor geschaamd. Ik heb het voor deze glijpartij, in 3 jaar 2x stiekem in een dronken bui gedaan. Was eerlijk gezegd klaar met alles, zelfs sigaretten. Nou toch zo ver gegaan. Plus al 10 dagen 2 pakjes peuken er doorheen jagen. Het lukt me ook gewoon niet om dat laatste grammetje door te spoelen en te gaan slapen. Al weet ik in mijn hoofd dat ik dat moet doen. Heb voorheen nooit problemen met cravings gehad maar ik heb het nu al 10 dagen lang.
Klik om te vergroten...
Die schaamte herken ik zo! Dat heeft mij heel lang gevangen gehouden terwijl ik wist dat ik mezelf kapot aan het maken was. Daar kom je wel vanaf, probeer eerlijk te zijn en hulp te vragen. Stukje bij beetje kun je hier uit komen. Je bent ziek en je kunt de ziekte onder controle krijgen. Dat zal vallen en opstaan worden maar je kunt het. 😘
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#8
WatMoeJeAnders zei:
Nee, ik heb me er altijd voor geschaamd. Ik heb het voor deze glijpartij, in 3 jaar 2x stiekem in een dronken bui gedaan. Was eerlijk gezegd klaar met alles, zelfs sigaretten. Nou toch zo ver gegaan. Plus al 10 dagen 2 pakjes peuken er doorheen jagen. Het lukt me ook gewoon niet om dat laatste grammetje door te spoelen en te gaan slapen. Al weet ik in mijn hoofd dat ik dat moet doen. Heb voorheen nooit problemen met cravings gehad maar ik heb het nu al 10 dagen lang.
Klik om te vergroten...
Je gaat hoe dan ook eerlijk moeten zijn en kunt nu-nu wel hulp en steun gebruiken
 Ik zou direct open kaart naar spelen naar je wederhelft nu en daarna de huisarts bellen. Andersom kan ook, zodat je je wederhelft kunt geruststellen dat je hulp hebt gezocht.

WatMoeJeAnders zei:
Wat bedoel je met sessie? Ik weet de waanideeĂ«n en paranoia wel te onderdrukken alleen ik heb gewoon geen idee hoe ik me voel momenteel. Direct hulp zoeken dus? Weinig mensen in mijn omgeving weten dat ik gebruik, alleen een paar ‘vrienden’ van vroeger, die helemaal geen rem hebben dus advies dat ik van jullie krijg word zeker naar geluisterd.
Klik om te vergroten...
Een nieuwe binchsessie zoals je nu hebt: dagen achter elkaar veel te veel gebruiken. Dat dit de eerste keer is is geen indicatie dat het niet nog eens gebeurt, integendeel zelfs. Maar je hoeft dit alles niet alleen te doen. Sterker nog: dat is een enorm slecht plan. Ik snap dat je je schaamt en je omgeving zal vast niet trots zijn, maar ze zullen je willen helpen weer gezond te worden. You got this!
D
DeTantevanAnneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik hoop dat je laatste grammetje nu op is en je vredig ligt te slapen!

Huisarts + doorverwijzing verslavingszorg klinkt inderdaad als de juiste weg.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik vraag me werkelijk waar af wat je hier nu mee wilt vertellen... Ja dat je 10 dagen wakker bent.....

Ga hulp zoeken ofzo....
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
N3K0 zei:
Ik vraag me werkelijk waar af wat je hier nu mee wilt vertellen... Ja dat je 10 dagen wakker bent.....

Ga hulp zoeken ofzo....
Klik om te vergroten...
Er staat nergens dat OP 10 dagen wakker is. đŸ€­
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#12
MR_CHIP zei:
hoe wou je anders slapen na 3 dagen wakker zijn
Klik om te vergroten...
Over het algemeen is je lichaam dan moe en uitgeput genoeg😅
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sniffle88 zei:
Vanwaar dat je 25gram kocht?
Lijkt mij extreem veel als je alleen ff een weekendje wilt doorhalen.
Klik om te vergroten...
En dat is nou precies wat verslaving met je doet. Grote hoeveelheden kopen onder het mom van “handig” of “goedkoper” en meer van dat soort smoezen.

”in één dag was onze voorraad voor de hele week er doorheen” Wie herkent deze zin?
m
mclLid
01-01-2024, 00:00
#14
WatMoeJeAnders zei:
Nee, ik heb me er altijd voor geschaamd. Ik heb het voor deze glijpartij, in 3 jaar 2x stiekem in een dronken bui gedaan. Was eerlijk gezegd klaar met alles, zelfs sigaretten. Nou toch zo ver gegaan. Plus al 10 dagen 2 pakjes peuken er doorheen jagen. Het lukt me ook gewoon niet om dat laatste grammetje door te spoelen en te gaan slapen. Al weet ik in mijn hoofd dat ik dat moet doen. Heb voorheen nooit problemen met cravings gehad maar ik heb het nu al 10 dagen lang.
Klik om te vergroten...

dupont zei:
En dat is nou precies wat verslaving met je doet.

”in één dag was onze voorraad voor de hele week er doorheen”
Klik om te vergroten...
Hangt er ook van af hoe je begint, sterk of eerder rustig
W
WatMoeJeAndersLid
01-01-2024, 00:00
#15
Na 14 uur slaap gelukkig ‘normaal’ wakker geworden. Bedankt voor alle lieve berichten, morgenvroeg bel ik gelijk de huisarts al is het om ff in gesprek te gaan want dit was echt niet okĂ©.
m
mclLid
01-01-2024, 00:00
#16
N3K0 zei:
Ik vraag me werkelijk waar af wat je hier nu mee wilt vertellen... Ja dat je 10 dagen wakker bent.....

Ga hulp zoeken ofzo....
Klik om te vergroten...
Is wel erg. Het is niet omdat jij zo bent dat dat die gast zo is
Sniffle88 zei:
Moeite dit bericht te geloven na 2 dagen kan ik al geen heel verhaal meer uittikken maar goed.
Vanwaar dat je 25gram kocht?
Lijkt mij extreem veel als je alleen ff een weekendje wilt doorhalen.
Zou in het vervolg ook geen grote hoeveelheden meer kopen.
Klik om te vergroten...
Mensen reageren anders, ik let ook heel hard op wat ik schrijf
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#17
lol lang leve inkomende drugspsychose als je zo doorgaat, ga anders naar huisarts voor tijdelijke benzo
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#18
mcl zei:
Is wel erg. Het is niet omdat jij zo bent dat dat die gast zo is
Klik om te vergroten...
Dit is nogal cryptisch. đŸ€”
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#19
MR_CHIP zei:
voor tijdelijke benzo
Klik om te vergroten...
Of gewoon beter niet. Is nergens voor nodig.....
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dealers verwijderen en veder met actief herstel gezond eten, sporten, slapen. Je wil zelf toch ook niet zo leven op deze manier? Dat kan je veranderen wees bewust van alle voordelen en nadelen van gebruik maak er een lijstje van en als je eerlijk bent is het lijstje met nadelen groter dan de voordelen.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."