#1
Zwarte vlag misschien wel. Zoek per direct hulp!
Ga naar de huisarts voor verslavingshulp voordat je in een sessie belandt die je niet overleeft.Goedemorgen lieve mensies. Ik ben een newbie zoals jullie kunnen zien. Ik heb er ongeveer een uur over gedaan om me in te schrijven en vervolgens zeker een uur om dit te typen. Me vingers willen maar niet in 1x raak tikken. Het is nu dus dag 3 zonder slaap en aan de coke. Heb me de afgelopen +-10 dagen (geen idee waarom) helemaal krom gesnoven. Begon met 25gram (vast dus gaan sealtjes) en er is nog exact 1gram over. En zoals jullie kunnen raden, die MOET op, geen flauw idee waarom maar ik blijf maar scheppen. De eerst paar dagen sliep ik wel een paar uurtjes na uren te rollen in bed. Nu is mijn wederhelft een paar dagen weg voor werk en ben ik he-le-maal doorgeslagen. Ik snuif vanaf mijn 19de, dus +- 10 jaar, laten we zeggen 1x per 3 maanden op zn minst en heb ook periodes gehad waarin het elk weekend raak was voor ongeveer 2/3 maanden. Ik heb wel eens 2 dagen doorgehaald icm Mdma of XTC maar ben nooit zo hard gegleden met coke. Ik heb geen flauw idee hoe het mentaal met me is op dit moment. Ik hallucineer nu al de hele nacht door (komt en gaat), kan me voeten niet stilhouden, ben soms zwaar paranoia (denk dat er mensen voor me deur staan bijv.) maar tegelijkertijd ben ik heel kalm in me hoofd. Ben wel wat kortademig en heb al de hele week me lichaam verwaarloost qua voeding en slaap. Ik weet nou niet of dit een slippertje is of een rode vlag. Iemand de zelfde ervaring gehad toevallig?
Wat bedoel je met sessie? Ik weet de waanideeĂ«n en paranoia wel te onderdrukken alleen ik heb gewoon geen idee hoe ik me voel momenteel. Direct hulp zoeken dus? Weinig mensen in mijn omgeving weten dat ik gebruik, alleen een paar âvriendenâ van vroeger, die helemaal geen rem hebben dus advies dat ik van jullie krijg word zeker naar geluisterd.Ga naar de huisarts voor verslavingshulp voordat je in een sessie belandt die je niet overleeft.
Nee, ik heb me er altijd voor geschaamd. Ik heb het voor deze glijpartij, in 3 jaar 2x stiekem in een dronken bui gedaan. Was eerlijk gezegd klaar met alles, zelfs sigaretten. Nou toch zo ver gegaan. Plus al 10 dagen 2 pakjes peuken er doorheen jagen. Het lukt me ook gewoon niet om dat laatste grammetje door te spoelen en te gaan slapen. Al weet ik in mijn hoofd dat ik dat moet doen. Heb voorheen nooit problemen met cravings gehad maar ik heb het nu al 10 dagen lang.Nou ik vind dat je netjes hebt geschreven voor iemand in je toestand.
Is je partner op de hoogte van de toestand? Huisarts lijkt me een goede stap idd.
Die schaamte herken ik zo! Dat heeft mij heel lang gevangen gehouden terwijl ik wist dat ik mezelf kapot aan het maken was. Daar kom je wel vanaf, probeer eerlijk te zijn en hulp te vragen. Stukje bij beetje kun je hier uit komen. Je bent ziek en je kunt de ziekte onder controle krijgen. Dat zal vallen en opstaan worden maar je kunt het. đNee, ik heb me er altijd voor geschaamd. Ik heb het voor deze glijpartij, in 3 jaar 2x stiekem in een dronken bui gedaan. Was eerlijk gezegd klaar met alles, zelfs sigaretten. Nou toch zo ver gegaan. Plus al 10 dagen 2 pakjes peuken er doorheen jagen. Het lukt me ook gewoon niet om dat laatste grammetje door te spoelen en te gaan slapen. Al weet ik in mijn hoofd dat ik dat moet doen. Heb voorheen nooit problemen met cravings gehad maar ik heb het nu al 10 dagen lang.
Je gaat hoe dan ook eerlijk moeten zijn en kunt nu-nu wel hulp en steun gebruiken⊠Ik zou direct open kaart naar spelen naar je wederhelft nu en daarna de huisarts bellen. Andersom kan ook, zodat je je wederhelft kunt geruststellen dat je hulp hebt gezocht.Nee, ik heb me er altijd voor geschaamd. Ik heb het voor deze glijpartij, in 3 jaar 2x stiekem in een dronken bui gedaan. Was eerlijk gezegd klaar met alles, zelfs sigaretten. Nou toch zo ver gegaan. Plus al 10 dagen 2 pakjes peuken er doorheen jagen. Het lukt me ook gewoon niet om dat laatste grammetje door te spoelen en te gaan slapen. Al weet ik in mijn hoofd dat ik dat moet doen. Heb voorheen nooit problemen met cravings gehad maar ik heb het nu al 10 dagen lang.
Een nieuwe binchsessie zoals je nu hebt: dagen achter elkaar veel te veel gebruiken. Dat dit de eerste keer is is geen indicatie dat het niet nog eens gebeurt, integendeel zelfs. Maar je hoeft dit alles niet alleen te doen. Sterker nog: dat is een enorm slecht plan. Ik snap dat je je schaamt en je omgeving zal vast niet trots zijn, maar ze zullen je willen helpen weer gezond te worden. You got this!Wat bedoel je met sessie? Ik weet de waanideeĂ«n en paranoia wel te onderdrukken alleen ik heb gewoon geen idee hoe ik me voel momenteel. Direct hulp zoeken dus? Weinig mensen in mijn omgeving weten dat ik gebruik, alleen een paar âvriendenâ van vroeger, die helemaal geen rem hebben dus advies dat ik van jullie krijg word zeker naar geluisterd.
Er staat nergens dat OP 10 dagen wakker is. đ€Ik vraag me werkelijk waar af wat je hier nu mee wilt vertellen... Ja dat je 10 dagen wakker bent.....
Ga hulp zoeken ofzo....
Over het algemeen is je lichaam dan moe en uitgeput genoegđhoe wou je anders slapen na 3 dagen wakker zijn
En dat is nou precies wat verslaving met je doet. Grote hoeveelheden kopen onder het mom van âhandigâ of âgoedkoperâ en meer van dat soort smoezen.Vanwaar dat je 25gram kocht?
Lijkt mij extreem veel als je alleen ff een weekendje wilt doorhalen.
Nee, ik heb me er altijd voor geschaamd. Ik heb het voor deze glijpartij, in 3 jaar 2x stiekem in een dronken bui gedaan. Was eerlijk gezegd klaar met alles, zelfs sigaretten. Nou toch zo ver gegaan. Plus al 10 dagen 2 pakjes peuken er doorheen jagen. Het lukt me ook gewoon niet om dat laatste grammetje door te spoelen en te gaan slapen. Al weet ik in mijn hoofd dat ik dat moet doen. Heb voorheen nooit problemen met cravings gehad maar ik heb het nu al 10 dagen lang.
Hangt er ook van af hoe je begint, sterk of eerder rustigEn dat is nou precies wat verslaving met je doet.
âin één dag was onze voorraad voor de hele week er doorheenâ
Is wel erg. Het is niet omdat jij zo bent dat dat die gast zo isIk vraag me werkelijk waar af wat je hier nu mee wilt vertellen... Ja dat je 10 dagen wakker bent.....
Ga hulp zoeken ofzo....
Mensen reageren anders, ik let ook heel hard op wat ik schrijfMoeite dit bericht te geloven na 2 dagen kan ik al geen heel verhaal meer uittikken maar goed.
Vanwaar dat je 25gram kocht?
Lijkt mij extreem veel als je alleen ff een weekendje wilt doorhalen.
Zou in het vervolg ook geen grote hoeveelheden meer kopen.
Dit is nogal cryptisch. đ€Is wel erg. Het is niet omdat jij zo bent dat dat die gast zo is
Of gewoon beter niet. Is nergens voor nodig.....voor tijdelijke benzo
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."