Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedemorgen lieve mensies. Ik ben een newbie zoals jullie kunnen zien. Ik heb er ongeveer een uur over gedaan om me in te schrijven en vervolgens zeker een uur om dit te typen. Me vingers willen maar niet in 1x raak tikken. Het is nu dus dag 3 zonder slaap en aan de coke. Heb me de afgelopen +-10 dagen (geen idee waarom) helemaal krom gesnoven. Begon met 25gram (vast dus gaan sealtjes) en er is nog exact 1gram over. En zoals jullie kunnen raden, die MOET op, geen flauw idee waarom maar ik blijf maar scheppen. De eerst paar dagen sliep ik wel een paar uurtjes na uren te rollen in bed. Nu is mijn wederhelft een paar dagen weg voor werk en ben ik he-le-maal doorgeslagen. Ik snuif vanaf mijn 19de, dus +- 10 jaar, laten we zeggen 1x per 3 maanden op zn minst en heb ook periodes gehad waarin het elk weekend raak was voor ongeveer 2/3 maanden. Ik heb wel eens 2 dagen doorgehaald icm Mdma of XTC maar ben nooit zo hard gegleden met coke. Ik heb geen flauw idee hoe het mentaal met me is op dit moment. Ik hallucineer nu al de hele nacht door (komt en gaat), kan me voeten niet stilhouden, ben soms zwaar paranoia (denk dat er mensen voor me deur staan bijv.) maar tegelijkertijd ben ik heel kalm in me hoofd. Ben wel wat kortademig en heb al de hele week me lichaam verwaarloost qua voeding en slaap. Ik weet nou niet of dit een slippertje is of een rode vlag. Iemand de zelfde ervaring gehad toevallig?"
"dupont zei: Ga naar de huisarts voor verslavingshulp voordat je in een sessie belandt die je niet overleeft. Klik om te vergroten... Wat bedoel je met sessie? Ik weet de waanideeën en paranoia wel te onderdrukken alleen ik heb gewoon geen idee hoe ik me voel momenteel. Direct hulp zoeken dus? Weinig mensen in mijn omgeving weten dat ik gebruik, alleen een paar ‘vrienden’ van vroeger, die helemaal geen rem hebben dus advies dat ik van jullie krijg word zeker naar geluisterd."
"Alinde zei: Nou ik vind dat je netjes hebt geschreven voor iemand in je toestand. Is je partner op de hoogte van de toestand? Huisarts lijkt me een goede stap idd. Klik om te vergroten... Nee, ik heb me er altijd voor geschaamd. Ik heb het voor deze glijpartij, in 3 jaar 2x stiekem in een dronken bui gedaan. Was eerlijk gezegd klaar met alles, zelfs sigaretten. Nou toch zo ver gegaan. Plus al 10 dagen 2 pakjes peuken er doorheen jagen. Het lukt me ook gewoon niet om dat laatste grammetje door te spoelen en te gaan slapen. Al weet ik in mijn hoofd dat ik dat moet doen. Heb voorheen nooit problemen met cravings gehad maar ik heb het nu al 10 dagen lang."
"280mg, dan voel ik ‘m wel hangen. Al hou ik meer van pijn in me neus en traanogen😂"
"Na 14 uur slaap gelukkig ‘normaal’ wakker geworden. Bedankt voor alle lieve berichten, morgenvroeg bel ik gelijk de huisarts al is het om ff in gesprek te gaan want dit was echt niet oké."
"LucidLucy zei: Nou hij heeft toch anders al 14 uur geslapen? Als ik meerdere dagen wakker was donderde ik gewoon om hoor, als de drugs ver genoeg uitgewerkt was. Geen duidelijke angsten door psychose, geen problemen met slapen. Ik zie geen reden voor benzo's en ik denk dat een goede psychiater dat ook zou vinden. 🤷♂️ @WatMoeJeAnders hoe voel je je nu na je slaap? Er zijn al best wat nuttige dingen gezegd. Ik denk dat hulp zoeken in deze wel op zijn plek is. Dit soort Benders kunnen best gevaarlijk worden, zeker als je niet weet waar het eindigt. Maar ik denk dat je dat zelf al gemerkt hebt. Net als hierboven al gezegd: eet goed en gevarieerd. En probeer weer een goed ritme op te pakken. (Op gezette tijden slapen, wakker worden en eten) Dat zorgt in elk geval voor een goed lichamelijk herstel. Klik om te vergroten... Lichamelijke helemaal uitgeput, mentaal nog best oké, al zeg ik het zelf. Lig nu op de bank met een grote schaal fruit en straks weer lekker me nest in. Morgenvroeg gelijk met de huisarts bellen en kijken wat wijsheid is nu."
"Sniffle88 zei: Moeite dit bericht te geloven na 2 dagen kan ik al geen heel verhaal meer uittikken maar goed. Vanwaar dat je 25gram kocht? Lijkt mij extreem veel als je alleen ff een weekendje wilt doorhalen. Zou in het vervolg ook geen grote hoeveelheden meer kopen. Klik om te vergroten... Ik kon het zelf ook niet geloven😂"