Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAl 10 dagen aan de coke, momenteel 3 dagen wakker. Hoe voel ik me nou?

Al 10 dagen aan de coke, momenteel 3 dagen wakker. Hoe voel ik me nou?

56 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
C
ColekkrLid
01-01-2024, 00:00
#1
FredKroket zei:
25 gr in 10 dagen zonder tolerantie blijft wel echt vrij fors hoor.
Klik om te vergroten...
Klopt. Geen tolerantie…. Stuk minder dan gebruikelijk inderdaad. Dat er een probleem is dat is zeker duidelijk, überhaupt 10 dagen achter elkaar fors gebruiken is natuurlijk sowieso een probleem en niet “normaal”. Dat weet men zelf ook wel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
C
ColekkrLid
01-01-2024, 00:00
#2
N3K0 zei:
Nou ik vind het anders belachelijk veel en ja tuurlijk zijn er altijd mensen die meer gebruiken/langer wakker zijn
Maar daar gaat het toch niet om het is toch geen wedstrijd ofzo. 😅

Maja misschien snap ik het niet omdat ik nooit zo extreem veel hebt gebruikt.
Klik om te vergroten...
Bedoelde het ook in de zin van; niet gek qua hoeveelheid voor een verslaafd persoon.

dat het niet normaal en goed is dat is duidelijk. Maar er werd gesuggereerd door n de zin van onmogelijk en dat is het zeker niet.

wees blij dat je nooit in die situatie bent geweest haha.
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#3
Colekkr zei:
Bedoelde het ook in de zin van; niet gek qua hoeveelheid voor een verslaafd persoon.

dat het niet normaal en goed is dat is duidelijk. Maar er werd gesuggereerd door n de zin van onmogelijk en dat is het zeker niet.

wees blij dat je nooit in die situatie bent geweest haha.
Klik om te vergroten...

Zeker niet onmogelijk, zat voor mijn opname ook op 3g de dag, maar denk niet dat ik dat heel lang meer had volgehouden, in totaal zo'n anderhalve maand gedaan in die hoeveelheid. Moet er wel bij zeggen dat er 5jr van een gram de dag minus een periode van 12weken clean zijn aan vooraf waren gegaan, dus tolerantie was ruim aanwezig. Maar je neus trekt het op te duur simpelweg niet meer.

Denk dat de meeste (waaronder ik) soms 9ok gewoon met een beetje humor reageren als to opeens verdwijnt. Moet ik niet doen want weet de situatie niet waar diegene dat moment in zit, maar merk dat ik topics waar to blijft reageren toch serieuzer neem..
C
ColekkrLid
01-01-2024, 00:00
#4
PsyTekz zei:
Die tolerantie bouwt zich al op vanaf 1 gram en gaat heel snel de lucht in bij coke.
Net zoals met cathinonen gaat er heel snel een klein voorraadje doorheen.
Rekening houdende dat ieder persoon en lichaam anders is kan ik me wel vinden in een voorraadje op tien dagen wegsnuiven.
Klik om te vergroten...
Juist…. Tolerantie bij coke gaat echt extreem snel. Van 1 gram voor een weekend tot binnen de kortste keren naar 3 gram op een avond.
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zwarte vlag misschien wel. Zoek per direct hulp!
W
WatMoeJeAndersLid
01-01-2024, 00:00
#6
Goedemorgen lieve mensies. Ik ben een newbie zoals jullie kunnen zien. Ik heb er ongeveer een uur over gedaan om me in te schrijven en vervolgens zeker een uur om dit te typen. Me vingers willen maar niet in 1x raak tikken. Het is nu dus dag 3 zonder slaap en aan de coke. Heb me de afgelopen +-10 dagen (geen idee waarom) helemaal krom gesnoven. Begon met 25gram (vast dus gaan sealtjes) en er is nog exact 1gram over. En zoals jullie kunnen raden, die MOET op, geen flauw idee waarom maar ik blijf maar scheppen. De eerst paar dagen sliep ik wel een paar uurtjes na uren te rollen in bed. Nu is mijn wederhelft een paar dagen weg voor werk en ben ik he-le-maal doorgeslagen. Ik snuif vanaf mijn 19de, dus +- 10 jaar, laten we zeggen 1x per 3 maanden op zn minst en heb ook periodes gehad waarin het elk weekend raak was voor ongeveer 2/3 maanden. Ik heb wel eens 2 dagen doorgehaald icm Mdma of XTC maar ben nooit zo hard gegleden met coke. Ik heb geen flauw idee hoe het mentaal met me is op dit moment. Ik hallucineer nu al de hele nacht door (komt en gaat), kan me voeten niet stilhouden, ben soms zwaar paranoia (denk dat er mensen voor me deur staan bijv.) maar tegelijkertijd ben ik heel kalm in me hoofd. Ben wel wat kortademig en heb al de hele week me lichaam verwaarloost qua voeding en slaap. Ik weet nou niet of dit een slippertje is of een rode vlag. Iemand de zelfde ervaring gehad toevallig?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
WatMoeJeAnders zei:
Goedemorgen lieve mensies. Ik ben een newbie zoals jullie kunnen zien. Ik heb er ongeveer een uur over gedaan om me in te schrijven en vervolgens zeker een uur om dit te typen. Me vingers willen maar niet in 1x raak tikken. Het is nu dus dag 3 zonder slaap en aan de coke. Heb me de afgelopen +-10 dagen (geen idee waarom) helemaal krom gesnoven. Begon met 25gram (vast dus gaan sealtjes) en er is nog exact 1gram over. En zoals jullie kunnen raden, die MOET op, geen flauw idee waarom maar ik blijf maar scheppen. De eerst paar dagen sliep ik wel een paar uurtjes na uren te rollen in bed. Nu is mijn wederhelft een paar dagen weg voor werk en ben ik he-le-maal doorgeslagen. Ik snuif vanaf mijn 19de, dus +- 10 jaar, laten we zeggen 1x per 3 maanden op zn minst en heb ook periodes gehad waarin het elk weekend raak was voor ongeveer 2/3 maanden. Ik heb wel eens 2 dagen doorgehaald icm Mdma of XTC maar ben nooit zo hard gegleden met coke. Ik heb geen flauw idee hoe het mentaal met me is op dit moment. Ik hallucineer nu al de hele nacht door (komt en gaat), kan me voeten niet stilhouden, ben soms zwaar paranoia (denk dat er mensen voor me deur staan bijv.) maar tegelijkertijd ben ik heel kalm in me hoofd. Ben wel wat kortademig en heb al de hele week me lichaam verwaarloost qua voeding en slaap. Ik weet nou niet of dit een slippertje is of een rode vlag. Iemand de zelfde ervaring gehad toevallig?
Klik om te vergroten...
Ga naar de huisarts voor verslavingshulp voordat je in een sessie belandt die je niet overleeft.
W
WatMoeJeAndersLid
01-01-2024, 00:00
#8
dupont zei:
Ga naar de huisarts voor verslavingshulp voordat je in een sessie belandt die je niet overleeft.
Klik om te vergroten...
Wat bedoel je met sessie? Ik weet de waanideeën en paranoia wel te onderdrukken alleen ik heb gewoon geen idee hoe ik me voel momenteel. Direct hulp zoeken dus? Weinig mensen in mijn omgeving weten dat ik gebruik, alleen een paar ‘vrienden’ van vroeger, die helemaal geen rem hebben dus advies dat ik van jullie krijg word zeker naar geluisterd.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nou ik vind dat je netjes hebt geschreven voor iemand in je toestand.

Is je partner op de hoogte van de toestand? Huisarts lijkt me een goede stap idd.
W
WatMoeJeAndersLid
01-01-2024, 00:00
#10
Alinde zei:
Nou ik vind dat je netjes hebt geschreven voor iemand in je toestand.

Is je partner op de hoogte van de toestand? Huisarts lijkt me een goede stap idd.
Klik om te vergroten...
Nee, ik heb me er altijd voor geschaamd. Ik heb het voor deze glijpartij, in 3 jaar 2x stiekem in een dronken bui gedaan. Was eerlijk gezegd klaar met alles, zelfs sigaretten. Nou toch zo ver gegaan. Plus al 10 dagen 2 pakjes peuken er doorheen jagen. Het lukt me ook gewoon niet om dat laatste grammetje door te spoelen en te gaan slapen. Al weet ik in mijn hoofd dat ik dat moet doen. Heb voorheen nooit problemen met cravings gehad maar ik heb het nu al 10 dagen lang.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
WatMoeJeAnders zei:
Nee, ik heb me er altijd voor geschaamd. Ik heb het voor deze glijpartij, in 3 jaar 2x stiekem in een dronken bui gedaan. Was eerlijk gezegd klaar met alles, zelfs sigaretten. Nou toch zo ver gegaan. Plus al 10 dagen 2 pakjes peuken er doorheen jagen. Het lukt me ook gewoon niet om dat laatste grammetje door te spoelen en te gaan slapen. Al weet ik in mijn hoofd dat ik dat moet doen. Heb voorheen nooit problemen met cravings gehad maar ik heb het nu al 10 dagen lang.
Klik om te vergroten...
Die schaamte herken ik zo! Dat heeft mij heel lang gevangen gehouden terwijl ik wist dat ik mezelf kapot aan het maken was. Daar kom je wel vanaf, probeer eerlijk te zijn en hulp te vragen. Stukje bij beetje kun je hier uit komen. Je bent ziek en je kunt de ziekte onder controle krijgen. Dat zal vallen en opstaan worden maar je kunt het. 😘
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#12
WatMoeJeAnders zei:
Nee, ik heb me er altijd voor geschaamd. Ik heb het voor deze glijpartij, in 3 jaar 2x stiekem in een dronken bui gedaan. Was eerlijk gezegd klaar met alles, zelfs sigaretten. Nou toch zo ver gegaan. Plus al 10 dagen 2 pakjes peuken er doorheen jagen. Het lukt me ook gewoon niet om dat laatste grammetje door te spoelen en te gaan slapen. Al weet ik in mijn hoofd dat ik dat moet doen. Heb voorheen nooit problemen met cravings gehad maar ik heb het nu al 10 dagen lang.
Klik om te vergroten...
Je gaat hoe dan ook eerlijk moeten zijn en kunt nu-nu wel hulp en steun gebruiken… Ik zou direct open kaart naar spelen naar je wederhelft nu en daarna de huisarts bellen. Andersom kan ook, zodat je je wederhelft kunt geruststellen dat je hulp hebt gezocht.

WatMoeJeAnders zei:
Wat bedoel je met sessie? Ik weet de waanideeën en paranoia wel te onderdrukken alleen ik heb gewoon geen idee hoe ik me voel momenteel. Direct hulp zoeken dus? Weinig mensen in mijn omgeving weten dat ik gebruik, alleen een paar ‘vrienden’ van vroeger, die helemaal geen rem hebben dus advies dat ik van jullie krijg word zeker naar geluisterd.
Klik om te vergroten...
Een nieuwe binchsessie zoals je nu hebt: dagen achter elkaar veel te veel gebruiken. Dat dit de eerste keer is is geen indicatie dat het niet nog eens gebeurt, integendeel zelfs. Maar je hoeft dit alles niet alleen te doen. Sterker nog: dat is een enorm slecht plan. Ik snap dat je je schaamt en je omgeving zal vast niet trots zijn, maar ze zullen je willen helpen weer gezond te worden. You got this!
C
ColekkrLid
01-01-2024, 00:00
#13
Makelifegreatagain zei:
Zeker niet onmogelijk, zat voor mijn opname ook op 3g de dag, maar denk niet dat ik dat heel lang meer had volgehouden, in totaal zo'n anderhalve maand gedaan in die hoeveelheid. Moet er wel bij zeggen dat er 5jr van een gram de dag minus een periode van 12weken clean zijn aan vooraf waren gegaan, dus tolerantie was ruim aanwezig. Maar je neus trekt het op te duur simpelweg niet meer.

Denk dat de meeste (waaronder ik) soms 9ok gewoon met een beetje humor reageren als to opeens verdwijnt. Moet ik niet doen want weet de situatie niet waar diegene dat moment in zit, maar merk dat ik topics waar to blijft reageren toch serieuzer neem..
Klik om te vergroten...
Tuurlijk, begrijpelijk. Dat kan ik wel relativeren, en we moeten immers (vind ik) niet alles zo mega serieus en negatief nemen en soms ook sarcasme of humor kunnen begrijpen. Met name het gedeelte over advies/meningen geven gebaseerd op complete onzin, onwaarheden, foutief lezen, en reageren onder invloed op heftige en serieuze situaties was/is een irritatie(sleutel)puntje bij me…. En al helemaal als ik zie dat het serieus wordt genomen en opgevolgd.

En ik probeer in eerste instantie altijd uit te gaan van het goede in de mens…. Want waarom zou iemand zo’n verhaal schrijven op dit forum voor de lol? Ja ik weet t…. Heb het regelmatig al zien gebeuren, blijf het bijzonder vinden.
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#14
Colekkr zei:
Tuurlijk, begrijpelijk. Dat kan ik wel relativeren, en we moeten immers (vind ik) niet alles zo mega serieus en negatief nemen en soms ook sarcasme of humor kunnen begrijpen. Met name het gedeelte over advies/meningen geven gebaseerd op complete onzin, onwaarheden, foutief lezen, en reageren onder invloed op heftige en serieuze situaties was/is een irritatie(sleutel)puntje bij me…. En al helemaal als ik zie dat het serieus wordt genomen en opgevolgd.

En ik probeer in eerste instantie altijd uit te gaan van het goede in de mens…. Want waarom zou iemand zo’n verhaal schrijven op dit forum voor de lol? Ja ik weet t…. Heb het regelmatig al zien gebeuren, blijf het bijzonder vinden.
Klik om te vergroten...

Heb je helemaal gelijk in.

Denk dat het goed is als iig de medische kwesties gewoon voorgelegd worden bij een arts, daar lijkt mij een forum niet voor bedoeld.

Ervaringen uitwisselen of delen vind ik dan weer een ander verhaal. Daar is DF imo uitstekend geschikt voor.

Dat is ook een van de redenen dat ik een regelmatige update geef in mijn eigen draadje, om enigzins een beeld te geven over mijn opname. Ik merk dat er (begrijpelijk, had ik eerste keer ook) veel (onterechte) angst is voor een klinische opname. Als ik met mijn draadje ook maar 1 iemand dat laatste zetje kan geven door te laten zien dat het echt zo erg nog niet is, zou me dat veel deugt doen.

Zoniet, dan kan ik het inlijsten mocht ik het volhouden en clean kunnen blijven voor hopelijk lange tijd en uiteindelijk de rest van mijn leven. Als reminder uit wat voor diep dal ik dan ben geklommen. Of zoiets😅. Maar daar is helaas nog wel veel werk voor nodig.
C
ColekkrLid
01-01-2024, 00:00
#15
Makelifegreatagain zei:
Heb je helemaal gelijk in.

Denk dat het goed is als iig de medische kwesties gewoon voorgelegd worden bij een arts, daar lijkt mij een forum niet voor bedoeld.

Ervaringen uitwisselen of delen vind ik dan weer een ander verhaal. Daar is DF imo uitstekend geschikt voor.

Dat is ook een van de redenen dat ik een regelmatige update geef in mijn eigen draadje, om enigzins een beeld te geven over mijn opname. Ik merk dat er (begrijpelijk, had ik eerste keer ook) veel (onterechte) angst is voor een klinische opname. Als ik met mijn draadje ook maar 1 iemand dat laatste zetje kan geven door te laten zien dat het echt zo erg nog niet is, zou me dat veel deugt doen.

Zoniet, dan kan ik het inlijsten mocht ik het volhouden en clean kunnen blijven voor hopelijk lange tijd en uiteindelijk de rest van mijn leven. Als reminder uit wat voor diep dal ik dan ben geklommen. Of zoiets😅. Maar daar is helaas nog wel veel werk voor nodig.
Klik om te vergroten...
Helemaal eens!
En diep, diep respect.

Oordelen, roddelen, zwart maken, beledigen en lasterpraat zijn immers voor velen de makkelijkste en leukste weg. Leed van de een is immers het plezier van de ander. Echter de weg er naartoe en het verhaal er achter……..maakt niks uit toch? Helaas werkt het wel vaak zo.

Wat betreft psychologische of klinische opnames is er altijd taboes geweest al heb ik het idee dat het minder wordt. we moeten het allemaal hebben over het werk, onze sport, onze uitjes en vergeet ze dan niet te delen op sociale media! Maar een van het belangrijkste, namelijk lekker in ons vel zitten, daar mogen/kunnen we het niet over hebben. Bizar eigenlijk toch?

je weg is nog lang en je zal zeker nog zware momenten tegenkomen. Maar je kunt het!
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dealers verwijderen en veder met actief herstel gezond eten, sporten, slapen. Je wil zelf toch ook niet zo leven op deze manier? Dat kan je veranderen wees bewust van alle voordelen en nadelen van gebruik maak er een lijstje van en als je eerlijk bent is het lijstje met nadelen groter dan de voordelen.
D
DeTantevanAnneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik hoop dat je laatste grammetje nu op is en je vredig ligt te slapen!

Huisarts + doorverwijzing verslavingszorg klinkt inderdaad als de juiste weg.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik vraag me werkelijk waar af wat je hier nu mee wilt vertellen... Ja dat je 10 dagen wakker bent.....

Ga hulp zoeken ofzo....
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#19
N3K0 zei:
Ik vraag me werkelijk waar af wat je hier nu mee wilt vertellen... Ja dat je 10 dagen wakker bent.....

Ga hulp zoeken ofzo....
Klik om te vergroten...
Er staat nergens dat OP 10 dagen wakker is. 🤭
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#20
MR_CHIP zei:
hoe wou je anders slapen na 3 dagen wakker zijn
Klik om te vergroten...
Over het algemeen is je lichaam dan moe en uitgeput genoeg😅
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."