Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gewicht is niet altijd een graadmeter voor de hoeveelheid drugs. Zeker dat het de eerste keer was, de grote hoeveelheid, het bijpakken en wellicht je (mentale) gezondheid, kunnen bijdragen aan de extreme kater. Zover ik weet, kan alleen tijd de serotonine weer aanvullen. En daarbij zal ook helpen gezond eten, bewegen, mentale toestand, etc, etc. Zoals anderen al hebben gezegd; be careful!"
"@Snuifcabine Kende je het verhaal van The Egg en de goden, zoals Vishnu al voordat je ging trippen?"
"Hightogether zei: Hi mensen, Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen 4mmc en 3 mmc? En welke van de 2 wordt miauw genoemd? Iedereen in mijn omgeving zegt er iets anders over.. Klik om te vergroten... 4mmc brand honderd keer erger in je neus. 3mmc geeft veel meer cravings, heb ik minder de tijd door en wil ik minder makkelijk mee stoppen. De euforie, seksdrive, etc ligt voor mij, denk ik, meer aan mijn algemene stemming Het meeste wat op de markt is, is overigens geen 3 of 4mmc, maar bestaat uit veel rommel. Laat het lekker gratis en anoniem testen, is de beste grootste tip."
"Een paar uurtjes stoppen, mediteren, theetje drinken, dan is er pas weer slaap en dan slaap ik vervolgens wel goed. Maar soms ook niet en dan put ik mezelf zo uit, totdat ik niet anders kan dan slapen. De energieboost gaat ontzettend met golven bij mij. Hard gaan, niet willen stoppen en dan alleen maar liggen of knuffelen, veel lullen en dan weer niet stil kunnen staan, maar wel weer gestopt met praten. Alles komt voorbij. Zowel met 3 als met 4. Ik weet niet of het verschil in effect tussen de 2 drugs zo goed te ervaren is of dat het verschil wat we denken te voelen een soort een placebo is. Wat denken jullie?"
"Heel sterk van je dat je een second opinion hebt gevraagd! Hopelijk gaat het nu wat beter met je. Ik ben het eens met iedereen die eerder heeft gereageerd: lief zijn voor jezelf. Als je dan toch meer gaat gebruiken, probeer dan weg te blijven van spuiten. Ik vind 3/4mmc in capsules ook wel chill, duurt langer voor het effect er is, maar beter voor de neus."
"Nakkiedoen? zei: Hoi allemaal, heb even een vraagje, weet iemand toevallig wat de Max miauw per dag is? K ga sinds kort met vrienden naar festivals en gebruiken dan vaak miauw (ik meestal 1,5/2gr over een hele dag. Nu hebben wij binnenkort een heel weekend festival en was ik benieuwd hoeveel je ong per dag/weekend mag snuiven zonder echt gevaar te lopen alvast bedankt! Klik om te vergroten... Ik raad echt aan om te testen. Wij hebben dit laatst laten doen en er zat geen spoor van 3 of 4mmc in die mix. Ze konden ook niet aangeven wat dan wel, zoveel troep. Verder raad ik af om geen alcohol te drinken als je meerdere dagen gaat. Zorg dat je goed en gezond eet, voldoende drinkt, misschien een eiwitshake drinken of iets dergelijks. Als jullie normale hoeveelheid 1,5 tot 2 is voor 1 dag, dan zou ik nu iets minder gebruiken per dag. Dus bijvoorbeeld 1 gram per dag. Dan kan je ook wat later beginnen per dag, dan kan je in de uren dat je wel gebruikt nog net zo hard gaan. Geniet en luister naar je lichaam!"
"Maar hoe beviel de partydose LSD op het festival?"
"Ik hoop dat je laatste grammetje nu op is en je vredig ligt te slapen! Huisarts + doorverwijzing verslavingszorg klinkt inderdaad als de juiste weg."
"Ik heb ook weleens "3mmc" gekocht en laten testen, omdat deze zacht in de neus was en we 3 dagen wakker waren. Daar zat geen 3mmc in, maar alleen andere troep. HendrikP zei: Middag Mensen, Ik heb dit weekend miauw gekocht. Alleen deze miauw brand totaal niet (Niet eens een beetje) en er zit een apart “vies” drop luchtje aan, ook blijft de smaak in je mond hangen na het snuiven. Iemand die weet wat voor Miauw dit precies kan zijn (Bijv. 3-mmc, 4-cmc etc)? Klik om te vergroten... Heb jij het nog laten testen?"