#1
Goed bezig! Volhouden! Hoort er allemaal bij. 
Goed bezig! Volhouden! Hoort er allemaal bij. 
DarkTerrorFreak zei:Sinds zondag gestopt na een jaar lang elke dag gebruik. Waar ik nog het meest gek van word is die fucking overmoeiheid. Als het te lang duurt ga ik ook gewoon weer gebruiken, want zo kan ik echt niet werken...
Marla Singer zei:DarkTerrorFreak zei:Sinds zondag gestopt na een jaar lang elke dag gebruik. Waar ik nog het meest gek van word is die fucking overmoeiheid. Als het te lang duurt ga ik ook gewoon weer gebruiken, want zo kan ik echt niet werken...
Hmmm, je moet er toch even doorheen denk ik, je hebt eerst even wat slaap in te halen, duurt ongeveer een weekje schat ik.
Endymion zei:Zo lang speed gebruiken slaat ook nergens op. Na een paar dagen zijn je reserves wel op en is het tijd om het weer aan te vullen.
Je ziet zo vaak zulke verhalen voorbijkomen maar ik snap echt niet hoe je op het idee komt om dit te gaan doen. Het langste wat ik ooit heb volgehouden is 2 a 3 weken maar toen was ik het ook echt helemaal zat en dat zou ik ook niet zo snel weer opnieuw doen.
Weekendje door is leuk maar daarna is het weer tijd om bij te komen. Dan is het toch ook weer lekker om normaal te kunnen eten en slapen.
pauluz zei:Wat betreft de speed afkick (knip) ...% werkzaame stof .Een partij knetter zuivere pep op demarkt brengen is bijna vragen om problemen. Ik dwaal een beetje af ,maar volgende keer ga ik er verder op in, OK?
Drientje zei:Stug 16-17 uur per nacht en dat twee weken lang en je blijft je moe voelen.
Ik zit in de ziektewet thuis en de dagen glijden dan zo'n beetje aan je voorbij, twee weken in bed gebivakkeert en ineens moest ik allerlei afspraken gaan na komen die vroeg in de ochtend gepland stonden. Na twee dagen ineens druk rondrennen was ik helemaal niet moe meer. Ik had zelfs moeite om in slaap te komen

esth0r zei:Djeez, als ik dit zo lees word ik wel n beetje bang, want ik weet dat het moet, maar jezus...

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."