#1
Je klachten horen er inderdaad allemaal bij. Je zegt dat je veel droomt, gaan die dromen over drugs? Dat had ik namelijk enorm de eerste paar weken. Als ik dan wakker werd, had ik ook echt het gevoel alsof ik iets gebruikt had. Verder sliep ik de eerste paar weken ook ontzettend veel. Het is alsof je alle verloren slaap moet inhalen. Wat op zich ook wel logisch is, aangezien je je lichaam enorm hebt uitgeput. Eten deed ik ook ontzettend veel. Ik ben in de eerste maand een kilo of 6 aangekomen. Ga er maar van uit dat de klachten nog wel even aanhouden. Ik ben nu bijna 4 maand clean van speed, na een tijd lang dagelijks gebruikt te hebben en het is nog steeds niet helemaal zoals het was voor de speed. Maar goed bezig! Hou vol ![:)]()
