Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAfkickverschijnselen Speed (vraag aan afkickers)

Afkickverschijnselen Speed (vraag aan afkickers)

64 antwoorden
52 weergaven
18-5-2026
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#1
:wave: Goed bezig! Volhouden! Hoort er allemaal bij.


:smoke:
a
afkickerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo beste mensen!

Na een periode van 3 jaar speed te hebben gebruikt zit ik nu in mijn derde week zonder speed.

Het begon allemaal onschuldig met eens een snuif (zoals bij velen van ons) maar groeide uit tot dagelijks gebruik. Vooral de laatste tijd deed het ook niet veel meer met mij, het leek wel of de speed zijn werking verloren had. Verder begon ik depressief te worden, was enorm veranderd (niks boeit me meer) en het leek wel of mijn lichaam aan het eind van mijn latijn was gekomen..Zo kon ik gewoon niet meer doorgaan..

Ik heb dus de knoop doorgehakt en ben zo'n drie weken geleden gestopt met speed. De eerste twee weken was ik enorm moe en heb ik veel geslapen, nu gaat het iets beter wat betreft mijn moeheid. Verder heb ik vaak last van nachtzweten en de gekste en raarste dromen. Ik moet zeggen dat het ik het gevoel heb dat ik enorm veel droom in tegenstelling tot eerder. Ook ben ik prikkelbaar en heb nog steeds depri gevoelens maar het gaat beetje bij beetje beter.

Ik neem aan dat al mijn klachten horen bij het afkicken van speed. Ik wil hier een beetje met medelotgenoten in contact komen die ook aan het afkicken zijn of al heel ver op weg zijn. Wat waren jullie klachten allemaal en hoelang zou het zoiets duren alvorens ik weer de oude ben?

Groet,

een afkicker
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je klachten horen er inderdaad allemaal bij. Je zegt dat je veel droomt, gaan die dromen over drugs? Dat had ik namelijk enorm de eerste paar weken. Als ik dan wakker werd, had ik ook echt het gevoel alsof ik iets gebruikt had. Verder sliep ik de eerste paar weken ook ontzettend veel. Het is alsof je alle verloren slaap moet inhalen. Wat op zich ook wel logisch is, aangezien je je lichaam enorm hebt uitgeput. Eten deed ik ook ontzettend veel. Ik ben in de eerste maand een kilo of 6 aangekomen. Ga er maar van uit dat de klachten nog wel even aanhouden. Ik ben nu bijna 4 maand clean van speed, na een tijd lang dagelijks gebruikt te hebben en het is nog steeds niet helemaal zoals het was voor de speed. Maar goed bezig! Hou vol :)
a
afkickerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Safire zei:
Je klachten horen er inderdaad allemaal bij. Je zegt dat je veel droomt, gaan die dromen over drugs? Dat had ik namelijk enorm de eerste paar weken. Als ik dan wakker werd, had ik ook echt het gevoel alsof ik iets gebruikt had. Verder sliep ik de eerste paar weken ook ontzettend veel. Het is alsof je alle verloren slaap moet inhalen. Wat op zich ook wel logisch is, aangezien je je lichaam enorm hebt uitgeput. Eten deed ik ook ontzettend veel. Ik ben in de eerste maand een kilo of 6 aangekomen. Ga er maar van uit dat de klachten nog wel even aanhouden. Ik ben nu bijna 4 maand clean van speed, na een tijd lang dagelijks gebruikt te hebben en het is nog steeds niet helemaal zoals het was voor de speed. Maar goed bezig! Hou vol :)
Klik om te vergroten...

Gek genoeg gaan die dromen niet over drugs, er zal misschien wel eens drugs in voorkomen maar het is alsof ik heel intens droom over alles en nog wat. Veel en veel intenser dan normaal en ook de dingen waarover ik droom zijn sterk variërend. Maargoed het is niet erg ofzo maar het valt me op..
Ik heb inderdaad ook vaker het gevoel dat ik flink aan de drugs heb gezeten of goed heb gedronken als ik sochtends wakker word. Vaak loop ik de hele morgen met een vaag gevoel rond, zo ook vandaag.

Verder ben ik me ook weer een normaal ritme aan het aanleren. Goed en gezond proberen te eten en drinken, normale tijd proberen te gaan slapen en ook op te staan. Tegen de avond ben ik nog steeds erg moe en slaap goed. Mijn moeheid overdag begint al minder te worden.

3 jaar is niet niks en het zal inderdaad een behoorlijke tijd duren alvorens mijn lichaam weer hersteld is en ik weer enigsinds de oude begin te worden. Ook moet ik weer veel socialer worden want ik heb me veel teruggetrokken in mijn studentenstudio tijdens mijn speedgebruik.

We houden vol! Bedankt voor je reactie!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je verhaal komt me zeer bekend voor. Een maand of vier geleden was ik ook radicaal gestopt na twee jaar bijna dagelijks gebruik. Ik moet zeggen dat ik dat bijna drie maanden goed heb volgehouden. Ook met dezelfde verschijnselen zoals jij ook omschreef: dromen, veel slapen, eetbuien en ik dacht continue aan speed.
De laatste tijd ben ik wel weer af en toe gaan gebruiken. Ik vind het gewoon te lekker om er helemaal mee te stoppen. Ik doe het alleen niet meer elke dag en ook niet meer tijdens werk e.d. Alleen zo om het weekend, als mijn lief en ik helemaal vrij zijn en geen verplichtingen hebben. Door tegenwoordig op deze manier te gebruiken, ervaar ik geen depressies meer of andere rare lichamelijke kwaaltjes. Om nu niet meer zo frequent te gebruiken, was het wel echt nodig om die drie maanden clean te zijn en weer op nieuw te leren hoe het leven zonder pep is. Anders zou ik dit nu zo niet hebben gekund...
Maar goed, aan deze info heb je eigenlijk niet zo veel, want jij wilt echt helemaal stoppen. GOED ZO!!!! Blijf dus zo doorgaan zoals je nu doet en als je het soms moeilijk hebt, helpt het om op dit forum zo af en toe je frustraties van je af te schrijven. Je krijgt vast een hoop steun van mede forumleden. Dat heeft mij toen iig goed verder geholpen (ergens is hier op het speedforum nog een topic te vinden die ik speciaal had gestart toen ik aan het stoppen was). Je moet er even doorheen bijten, maar je kunt het. You rule!! :wave:

@ Safire: Wat goed van je dat je nog steeds clean bent!!!! Ik weet wel dat we ongeveer tegelijk stopten en jij was een van mijn grote steunen hier op het forum :) . Goed, ik ben dus inmiddels niet zo clean meer, maar wel al lang blij dat ik niet meer op hetzelfde niveau als van daarvoor zit. Er komt vast wel een tijd dat ik helemaal stop, alleen nu ben ik nog niet helemaal klaar daar voor....
p
pauluzLid
01-01-2024, 00:00
#6
pep afkick/rebound.

Wat betreft de speed afkick (alsmede de werking) is deze deels afhangkelijk vande conditie van de stoppende pepconsument dus geestelijk en lichamelijk,het andere is de kwaliteit en samenstelling van de gebruikte pep.Zoals je misschien al gemerkt hebt wil ernog wel eens wat veschil in zitten dit kan door toevoegingen(winstbejag) of dat er tijdenshet productieproces nietstrak aan het receptwordt gehouden,vooral tijden dienodig zijn voor bepaalde stappen tijdens het proces wil er nog wel eens aan getornd worden.De gevolgen hoe minimaal dan ook veranderen het totaal spectrum van het effect op korte en lange termijn.dit vind zijn weerslag in de gebruiker. Even terzijde ,de laboranten tegenwoordig doen het voornamelijk voor de pegels .de laborant die tevens liefhebber is van zijn eigen product zijn dun gezaaid deze mannen/vrouwen staan garant voor kwaliteit maar ja vind het maar eens.
Wat er op de markt verschijnt heeft over het algemeen niet meer dan ...% werkzaame stof .Een partij knetter zuivere pep op demarkt brengen is bijna vragen om problemen. Ik dwaal een beetje af ,maar volgende keer ga ik er verder op in, OK?
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#7
ok... :openmouth:
a
afkickerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Marla Singer zei:
Je verhaal komt me zeer bekend voor. Een maand of vier geleden was ik ook radicaal gestopt na twee jaar bijna dagelijks gebruik. Ik moet zeggen dat ik dat bijna drie maanden goed heb volgehouden. Ook met dezelfde verschijnselen zoals jij ook omschreef: dromen, veel slapen, eetbuien en ik dacht continue aan speed.
De laatste tijd ben ik wel weer af en toe gaan gebruiken. Ik vind het gewoon te lekker om er helemaal mee te stoppen. Ik doe het alleen niet meer elke dag en ook niet meer tijdens werk e.d. Alleen zo om het weekend, als mijn lief en ik helemaal vrij zijn en geen verplichtingen hebben. Door tegenwoordig op deze manier te gebruiken, ervaar ik geen depressies meer of andere rare lichamelijke kwaaltjes. Om nu niet meer zo frequent te gebruiken, was het wel echt nodig om die drie maanden clean te zijn en weer op nieuw te leren hoe het leven zonder pep is. Anders zou ik dit nu zo niet hebben gekund...
Maar goed, aan deze info heb je eigenlijk niet zo veel, want jij wilt echt helemaal stoppen. GOED ZO!!!! Blijf dus zo doorgaan zoals je nu doet en als je het soms moeilijk hebt, helpt het om op dit forum zo af en toe je frustraties van je af te schrijven. Je krijgt vast een hoop steun van mede forumleden. Dat heeft mij toen iig goed verder geholpen (ergens is hier op het speedforum nog een topic te vinden die ik speciaal had gestart toen ik aan het stoppen was). Je moet er even doorheen bijten, maar je kunt het. You rule!! :wave:

@ Safire: Wat goed van je dat je nog steeds clean bent!!!! Ik weet wel dat we ongeveer tegelijk stopten en jij was een van mijn grote steunen hier op het forum :) . Goed, ik ben dus inmiddels niet zo clean meer, maar wel al lang blij dat ik niet meer op hetzelfde niveau als van daarvoor zit. Er komt vast wel een tijd dat ik helemaal stop, alleen nu ben ik nog niet helemaal klaar daar voor....
Klik om te vergroten...

Ik ben idd van plan om een hele tijd wellicht voor altijd te stoppen met speed. Ik kan nu niet zeggen dat ik het nooit meer zal gebruiken maar ik streef er na om het behoorlijk lang niet meer te doen. Als ik weer eens een snuif zou nemen dan moet ik leren dat het bij die snuif blijft en niet door sla wat ik nu doe. Als je me nu een gram geeft is die zo op en ga ik weer kopen, kijk en dat moet niet.

Verder wil ik je bedanken voor je reactie. Het is toch altijd fijn om reacties te lezen van mensen die hetzelfde doormaken of hebben doorgemaakt. Je ziet herkenning, adviezen en steun. Ik zal zeker het topic zoeken en lezen waar je het over hebt.
D
DianicsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hallo

ik heb er iets langer dan een jaar aan gezeten en ik gebruikte dagelijks.. ik werd ermee wakker en viel ermee in slaap.. ik ben er nu net 6 dagen vanaf.. Ik heb ook die knoop doorgehakt, ik heb er leuke dagen mee gehad, het is nu ook gewoon weg gebeurd.. Ik heb precies dezelfde symptomen als die van jou alleen het probleem heb ik er ook naast.. extreem erg afgevallen.. :(
a
afkickerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Hallo

Dianics zei:
ik heb er iets langer dan een jaar aan gezeten en ik gebruikte dagelijks.. ik werd ermee wakker en viel ermee in slaap.. ik ben er nu net 6 dagen vanaf.. Ik heb ook die knoop doorgehakt, ik heb er leuke dagen mee gehad, het is nu ook gewoon weg gebeurd.. Ik heb precies dezelfde symptomen als die van jou alleen het probleem heb ik er ook naast.. extreem erg afgevallen.. :(
Klik om te vergroten...

Probeer weer regelmaat op te bouwen in je leven. Op tijd naar bed, goed eten, etc...Ik denk dat als je gewoon weer goed gaat eten dat je vanzelf weer kilo's bijkomt. Heb je geen honger dan toch jezelf dwingen om regelmatig en gezond te eten.
a
afkickerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: pep afkick/rebound.

pauluz zei:
Wat betreft de speed afkick (alsmede de werking) is deze deels afhangkelijk vande conditie van de stoppende pepconsument dus geestelijk en lichamelijk,het andere is de kwaliteit en samenstelling van de gebruikte pep.Zoals je misschien al gemerkt hebt wil ernog wel eens wat veschil in zitten dit kan door toevoegingen(winstbejag) of dat er tijdenshet productieproces nietstrak aan het receptwordt gehouden,vooral tijden dienodig zijn voor bepaalde stappen tijdens het proces wil er nog wel eens aan getornd worden.De gevolgen hoe minimaal dan ook veranderen het totaal spectrum van het effect op korte en lange termijn.dit vind zijn weerslag in de gebruiker. Even terzijde ,de laboranten tegenwoordig doen het voornamelijk voor de pegels .de laborant die tevens liefhebber is van zijn eigen product zijn dun gezaaid deze mannen/vrouwen staan garant voor kwaliteit maar ja vind het maar eens.
Wat er op de markt verschijnt heeft over het algemeen niet meer dan ...% werkzaame stof .Een partij knetter zuivere pep op demarkt brengen is bijna vragen om problemen. Ik dwaal een beetje af ,maar volgende keer ga ik er verder op in, OK?
Klik om te vergroten...

De situatie wat jij schets dat de kwaliteit van de gebruikte speed invloed heeft op je afkickverschijnselen en duur ervan daar ben ik het niet mee eens.

Als je maanden of jaren lang bijna dagelijks speed hebt gebruikt dan is je lichaam gewoon op. Al je reserves en alles wat er mee te maken heeft zijn gewoon uitgeput. Je lichaam moet hiervan herstellen en weer zelf leren om al die stoffen zelf aan te maken zonder hulp van speed. De duur van gebruik en mate van gebruik hebben invloed op de afkicktijd.

Mocht jij duidelijke uitleg hebben over de kwaliteit en afkicken dan wil ik het zeker lezen.

Wel is het zo dat je ene pep de andere nog niet is. Bij de ene heb je aan 1 snuif genoeg voor veel genot, bij de ander heb je weer meer nodig en de ene geeft weer die lichamelijke bijverschijnselen en de ander weer niet.
Ik had geluk dat de pep die ik kreeg bijna altijd van vrij goede kwaliteit was. Dat neemt niet weg dat door mijn overvloedig gebruik ik wel steeds meer en meer moest gaan snuiven. Voor mijn gevoel ben ik op een gegeven moment op een punt beland dat het me "niets" meer deed. Alsof ik over het punt heen was. Kreeg ik weer een nieuwe lading dan was de eerste dag ervan lekker, niet kunnen slapen en het lekkere speed gevoel. De dagen erna merkte ik er bijna geen flikker meer van en sliep telkens als een roos. En dan praten we niet over shitty speed..

Je zegt dat je er de volgende keer verder op in gaat, ik wacht af :)
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Toen ik probeerde te stoppen had ik vool last,

ik droomde ook veel maar niet over drugs, over hélé andere rare dangen die ik totaal niet verstond, maar ik werd altijd wakker met enorme hardkloppingen en hevige adem, precies of ik was terug op speedtrain.
iets wat ik had was een enorme paranoia, elke shadow, beweging of geluid werd ik helemaal angstig en achterdochtig, ook soms als ik savonds ni kon of durfde slapen hoorde ik geluiden die er niet eens waren, en ik had soms hallucinaties in men kamer, bv een klein lichtspleetjes vervormde en 1 of andere fabriek en bouwde zichzelf uit tot een hele industrie, al zo'n rare dingen heb ik meegemaakt, na lange tijd heb ik het gewoon opgegeven...

ik probeer nu langzaamaan af te bouwen
en door veel afwisseling van drugs elke drug af te bouwen ( mijn voornaamste drug was speed)

zo van de 1 dag op de andere die hele lifestyle stoppen gaat zomaar niet ( althans bij mij toch niet )

probeer het af te bouwen, en vooral ZEER GOED IN JE GEDACHTEN HOUDEN, veel dingen dat je meemaakt, zijn niet echt, maar gewoon effecten van de drug ( zo houd ik mezelf nog 'sane' )

khoop dat dit iets helpt :wink: veel succes
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Die dromen zijn wel te verklaren doordat je terug heel diep slaapt, en in die fase droom je "het hardst". Ervaren blowers hebben hetzelfde als ze plots stoppen. Als je blowt voor het slapengaan mis je ook die diepe slaap. Ik had bij het stoppen vooral last van levensechte nachtmerries. De keren dat ik ben neergestoken/geschoten/in een ravijn ben gevallen zijn niet te tellen =)

Met speed heb ik ook al wat ervaring, hoewel ik nooit meer dan enkele maanden aan eenstuk dagelijks heb gebruikt. Na enkele maanden ben ik dan toch zo brak en de tolerantie zo hoog, dat ik er niets meer van moet hebben voor een tijdje, maar het begint altijd weer te kriebelen na een maandje ofzo. Ik kàn er gewoon niet vanaf blijven. De enige methode die voor mij een tijdje gelukt is, was verhuizen en werken in het buitenland voor een jaar. Wel een ver buitenland waar geen speed te krijgen was gelukkig. Niet dat ik speciaal ben verhuisd om er vanaf te geraken, maar het was een unieke kans en het was mooi meegenomen. Ginder heb ik zo goed als nooit zin gehad erin, dus moest het niet lukken en je wìl echt stoppen, is een totale verandering van leefomgeving en vrienden wel een aanrader.

Maarja, toen ik terugkwam hing ik er weer aan vanaf dag 1. Om 8u30 landde mijn vliegtuig en om 11u was ik alweer lijnen aan't leggen. En goed dat het deed =) Op dit moment gebruik ik in het weekend, en voorlopig kan ik ermee leven, maar de regelmaat van gebruik kan wel eens hevig verschillen van maand tot maand.
D
DarkTerrorFreakLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sinds zondag gestopt na een jaar lang elke dag gebruik. Waar ik nog het meest gek van word is die fucking overmoeiheid. Als het te lang duurt ga ik ook gewoon weer gebruiken, want zo kan ik echt niet werken...
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#15
DarkTerrorFreak zei:
Sinds zondag gestopt na een jaar lang elke dag gebruik. Waar ik nog het meest gek van word is die fucking overmoeiheid. Als het te lang duurt ga ik ook gewoon weer gebruiken, want zo kan ik echt niet werken...
Klik om te vergroten...

Hmmm, je moet er toch even doorheen denk ik, je hebt eerst even wat slaap in te halen, duurt ongeveer een weekje schat ik.
D
DarkTerrorFreakLid
01-01-2024, 00:00
#16
Marla Singer zei:
DarkTerrorFreak zei:
Sinds zondag gestopt na een jaar lang elke dag gebruik. Waar ik nog het meest gek van word is die fucking overmoeiheid. Als het te lang duurt ga ik ook gewoon weer gebruiken, want zo kan ik echt niet werken...
Klik om te vergroten...

Hmmm, je moet er toch even doorheen denk ik, je hebt eerst even wat slaap in te halen, duurt ongeveer een weekje schat ik.
Klik om te vergroten...

Een week is nog wel vol te houden, maar dan moet het daarna wel beter worden, anders trek ik het echt niet...
n
nathalievLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb maar een half jaar intensief gebruikt, wel een paar x per week, in combinatie met andere soorten drugs.. dat ging dus op een gegeven moment helemaal mis! was al een paar dagen wakker en na weer een dag doorgespaced te hebbe, ging ik helemaal fout! uren lang hartkloppinge gehad, helemaal panisch enzo echhtt kut kut kut!
was met een vriend van me mee naar huis gegaan, en was gewoon echt een paar dagen de weg kwijt, ik voelde me gewoon zwaar kloten!
toen ik op een gegeven moment toch wel weer naar huis ging, voelde ik me alsnog, dagen en weken kut, last van soort van paniekaanvallen, rare vage dromen die echt DE HELE NACHT door gaan etc etc.
omdat ik me zo vaag voelde, durfde ik op een gegeven moment niet meer naar buiten, en zo heb ik maanden thuis gezeten!
echt speed raak ik nooooit maar dan ook nooit meer aan..
t was de lekkerste drugs von ik toen, maar dan ook echt het meest schadelijke wat ik ooit heb gedaan...
t gaat nu wel al een stuk beter, maar ben er nogsteeds niet bovenop na een HALF JAAR .. zwaar frustrerend..
dus ik vind dat je beter uit jezelf kan stoppen dan dat je op deze manier erachter komt, dat je nooit meer speed wil gebruiken!
iedereen hierzoo: succes (Y) , ik hoop dat t jullie gaat lukken :wink:
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
dethlef zei:
ik weet daar niks van naa een 17 jaar gebruik ben 4 jaar clean . Ik ben gestopt van de ene dag Op De Andere . Nu da is van persoon tot persoon . De ene kick af de andere niet .
Wat belangrijk is blijven eten . En gezond eten .
Ik heb niks van afkick gehad . Ik was er nogtans zeer bang voor

nee eten en je goed verzorgen en dat komt goed ook belangrijk luisteren naar je lichaam
Echt waar nu hou Julie allemaal goed
Klik om te vergroten...
Ja een lekker gewicht bijkomen..ik haat het.!
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#19
cold turkey gaan van benzomisbruik (48 mg bromazepam ) per dag en 1 gr zuivere amfetamine per dag dat is pas nhel.NA maanden dagelijks gbruik.
De benzowithdrawl alsook de pep beinvloeden enorm je humeur en angsten.
Nooit wist ik wat angsten waren voordien , in de zin van een angststoornis dan.
Maar dan kreeg je ze allemaal op je boterham, de ganse ashton manual withdrawl afkick symptonen, plus pep nachtmerries, ja dat was toch wel nbeetje tegen de grenzen van het uiterst onaangename gaan aanschuren
De onheilspellende sfeer, de angst nooit de oude meer te worden, de angst gek te worden, de angst niet te kunnen slapen, de geringste gebeurtenis deed je fantasie de ergste doemscenario's verzinnen;
Geen zelfvertrouwen, geen zin om buiten te komen; Het kleur die uit het leven is, zelfs de lach en je grapjes verdwijnen
Je voelt jeweken nschim en kan geen enkele positieve hoopvolle gedachte bedenken.
DIE twee samen cold turkey versterken elkaar int kwadraat, bovendien heb ik dan in wanhoop een lsd trip genomen , achter 4 dagen van die zooi , in de hoop de angsten wat te bedaren, want microdosen van lsd is gekend angsten weg te nemen.
Och, dat was nweek te vroeg , wat lsd is een amplifier en versterker van wat reeds speelt, dan kreeg ik het nog es tienvoudig terugg.... de bad trip van men leven , hoorde men doodsklokken luiden.
Geen benzo's, niemand die benzo's bezat bereikbaar, de gedachte dat dit je triest einde was... in een kille novembermaand eind 2015.
November rain hoorde ik al op men begrafenis spelen, maar bon heb me door die krochten gesleurd me vermand, men krachten aangewend via woedekreten men demonen verslagen.
Dus die benzooi neemt al nloopje met je gedachten en angsten, pep er nog es bovenop en lsd blaast het dan nog es buitenproportioneel allemaal op.
Ja dat was me wel een nachtje, tot ik riep dit is helemaal niet echt, dit is het spookhuis op de kermis, voorwaarts mars.
en Herwon door die hellletocht ook meteen in nrecordtijd de anders wekenlange ontwenning.
LSD kan ontwenningen die zinloze angsten en doemdenkerij in jekop plaatsen doen verdwijnen als sneeuw voor de zon als je wel durft eerst nog es de afkick durft intensiferen, en idd de angsten waren weg.
De kwinkelerende vogels, de telefoontjes her en der die de stem van de voordien gebroken man niet meer herkenden maar een kerel hoorden die met wildesprongen weer in de heides en heuvels gaan vertoeven, met terug oog voor moeder natuur.

(voetnoot, de auteur raad dit systeem iedereen af, had voordien ervaring met circa 300 lsd ervaringen in diverse settings , ook andere demonische settings, zulks nabootsen kan een man tot zelfdoding leiden, is niet menselijk voor een lsd onervaren persoon )
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#20
lysergic bink zei:
cold turkey gaan van benzomisbruik (48 mg bromazepam ) per dag en 1 gr zuivere amfetamine per dag
Klik om te vergroten...
Heb je vaker van dit soort goede ideeën?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."