#1
Goed bezig! Volhouden! Hoort er allemaal bij. 
Goed bezig! Volhouden! Hoort er allemaal bij. 
Safire zei:Je klachten horen er inderdaad allemaal bij. Je zegt dat je veel droomt, gaan die dromen over drugs? Dat had ik namelijk enorm de eerste paar weken. Als ik dan wakker werd, had ik ook echt het gevoel alsof ik iets gebruikt had. Verder sliep ik de eerste paar weken ook ontzettend veel. Het is alsof je alle verloren slaap moet inhalen. Wat op zich ook wel logisch is, aangezien je je lichaam enorm hebt uitgeput. Eten deed ik ook ontzettend veel. Ik ben in de eerste maand een kilo of 6 aangekomen. Ga er maar van uit dat de klachten nog wel even aanhouden. Ik ben nu bijna 4 maand clean van speed, na een tijd lang dagelijks gebruikt te hebben en het is nog steeds niet helemaal zoals het was voor de speed. Maar goed bezig! Hou vol![]()

Marla Singer zei:Je verhaal komt me zeer bekend voor. Een maand of vier geleden was ik ook radicaal gestopt na twee jaar bijna dagelijks gebruik. Ik moet zeggen dat ik dat bijna drie maanden goed heb volgehouden. Ook met dezelfde verschijnselen zoals jij ook omschreef: dromen, veel slapen, eetbuien en ik dacht continue aan speed.
De laatste tijd ben ik wel weer af en toe gaan gebruiken. Ik vind het gewoon te lekker om er helemaal mee te stoppen. Ik doe het alleen niet meer elke dag en ook niet meer tijdens werk e.d. Alleen zo om het weekend, als mijn lief en ik helemaal vrij zijn en geen verplichtingen hebben. Door tegenwoordig op deze manier te gebruiken, ervaar ik geen depressies meer of andere rare lichamelijke kwaaltjes. Om nu niet meer zo frequent te gebruiken, was het wel echt nodig om die drie maanden clean te zijn en weer op nieuw te leren hoe het leven zonder pep is. Anders zou ik dit nu zo niet hebben gekund...
Maar goed, aan deze info heb je eigenlijk niet zo veel, want jij wilt echt helemaal stoppen. GOED ZO!!!! Blijf dus zo doorgaan zoals je nu doet en als je het soms moeilijk hebt, helpt het om op dit forum zo af en toe je frustraties van je af te schrijven. Je krijgt vast een hoop steun van mede forumleden. Dat heeft mij toen iig goed verder geholpen (ergens is hier op het speedforum nog een topic te vinden die ik speciaal had gestart toen ik aan het stoppen was). Je moet er even doorheen bijten, maar je kunt het. You rule!!
@ Safire: Wat goed van je dat je nog steeds clean bent!!!! Ik weet wel dat we ongeveer tegelijk stopten en jij was een van mijn grote steunen hier op het forum. Goed, ik ben dus inmiddels niet zo clean meer, maar wel al lang blij dat ik niet meer op hetzelfde niveau als van daarvoor zit. Er komt vast wel een tijd dat ik helemaal stop, alleen nu ben ik nog niet helemaal klaar daar voor....
Dianics zei:ik heb er iets langer dan een jaar aan gezeten en ik gebruikte dagelijks.. ik werd ermee wakker en viel ermee in slaap.. ik ben er nu net 6 dagen vanaf.. Ik heb ook die knoop doorgehakt, ik heb er leuke dagen mee gehad, het is nu ook gewoon weg gebeurd.. Ik heb precies dezelfde symptomen als die van jou alleen het probleem heb ik er ook naast.. extreem erg afgevallen..![]()
pauluz zei:Wat betreft de speed afkick (alsmede de werking) is deze deels afhangkelijk vande conditie van de stoppende pepconsument dus geestelijk en lichamelijk,het andere is de kwaliteit en samenstelling van de gebruikte pep.Zoals je misschien al gemerkt hebt wil ernog wel eens wat veschil in zitten dit kan door toevoegingen(winstbejag) of dat er tijdenshet productieproces nietstrak aan het receptwordt gehouden,vooral tijden dienodig zijn voor bepaalde stappen tijdens het proces wil er nog wel eens aan getornd worden.De gevolgen hoe minimaal dan ook veranderen het totaal spectrum van het effect op korte en lange termijn.dit vind zijn weerslag in de gebruiker. Even terzijde ,de laboranten tegenwoordig doen het voornamelijk voor de pegels .de laborant die tevens liefhebber is van zijn eigen product zijn dun gezaaid deze mannen/vrouwen staan garant voor kwaliteit maar ja vind het maar eens.
Wat er op de markt verschijnt heeft over het algemeen niet meer dan ...% werkzaame stof .Een partij knetter zuivere pep op demarkt brengen is bijna vragen om problemen. Ik dwaal een beetje af ,maar volgende keer ga ik er verder op in, OK?
DarkTerrorFreak zei:Sinds zondag gestopt na een jaar lang elke dag gebruik. Waar ik nog het meest gek van word is die fucking overmoeiheid. Als het te lang duurt ga ik ook gewoon weer gebruiken, want zo kan ik echt niet werken...
Marla Singer zei:DarkTerrorFreak zei:Sinds zondag gestopt na een jaar lang elke dag gebruik. Waar ik nog het meest gek van word is die fucking overmoeiheid. Als het te lang duurt ga ik ook gewoon weer gebruiken, want zo kan ik echt niet werken...
Hmmm, je moet er toch even doorheen denk ik, je hebt eerst even wat slaap in te halen, duurt ongeveer een weekje schat ik.
Ja een lekker gewicht bijkomen..ik haat het.!ik weet daar niks van naa een 17 jaar gebruik ben 4 jaar clean . Ik ben gestopt van de ene dag Op De Andere . Nu da is van persoon tot persoon . De ene kick af de andere niet .
Wat belangrijk is blijven eten . En gezond eten .
Ik heb niks van afkick gehad . Ik was er nogtans zeer bang voor
nee eten en je goed verzorgen en dat komt goed ook belangrijk luisteren naar je lichaam
Echt waar nu hou Julie allemaal goed
Heb je vaker van dit soort goede ideeën?cold turkey gaan van benzomisbruik (48 mg bromazepam ) per dag en 1 gr zuivere amfetamine per dag
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."