#1
Ik ben circa 4 maanden geleden in 3 weken tijd naar 0 afgebouwd met de benzo’s. Ik gebruikte in de aanvangssituatie per dag ongeveer 1-2 mg alprazolam, 30-50 mg oxazepam, 16 mg flubromazepam en meestal nog een kortwerkende RC benzo in een aantal mg naar keuze. Op het laatste ook in combinatie met 60-120 mg O-DSMT..
Ik startte met taperen op 32 mg flubromazepam en heb om de 3 á 4 dagen de dosis gehalveerd, tot ik na 3 weken afbouwen op 0 stond. De laatste week, maar vooral vanaf het moment 0, kreeg ik echt niets meer door mijn strot. Zelfs van eten dat ik normaal gesproken het allerlekkerste vind, ging ik over mijn nek. Ik ben daardoor ook 5 kilo afgevallen in circa 2 weken tijd. Daarna kon ik gelukkig wel weer steeds beter eten!
Ik startte met taperen op 32 mg flubromazepam en heb om de 3 á 4 dagen de dosis gehalveerd, tot ik na 3 weken afbouwen op 0 stond. De laatste week, maar vooral vanaf het moment 0, kreeg ik echt niets meer door mijn strot. Zelfs van eten dat ik normaal gesproken het allerlekkerste vind, ging ik over mijn nek. Ik ben daardoor ook 5 kilo afgevallen in circa 2 weken tijd. Daarna kon ik gelukkig wel weer steeds beter eten!