#1
Voor mezelf zie ik er niet zo veel kwaad in. Behalve misschien het feit dat ik het gevoel heb onder de mensen te zijn geweest terwijl ik dan gewoon thuis was.
Ik zat al met 19 op een forum, ik vind het gewoon leuk. Toen kwamen de middelen er niet meteen bij.
Ik zat al met 19 op een forum, ik vind het gewoon leuk. Toen kwamen de middelen er niet meteen bij.
