#1
Ja dat heb ik zeker gedaan paar jaar terug. Voelde me zo nietig, alles wat je aan materialisme bezat betekende niks. Heb bizare entiteiten ontmoet, waarbij ik me zo klein voelde. Heerlijk! Complete overgave!Heb je ooit DMT gerookt? Heeft mij echt waardering voor het bestaan gebracht.

