#1
Ik vind meetings ook wel een beetje verslavend. Weet niet of dat erg is…
Lijkt mij niet erg ofzo. Meetings doen mensen goed toch? Ik zelf zou het eng vinden, omdat ik het nog nooit heb gedaan.Ik vind meetings ook wel een beetje verslavend. Weet niet of dat erg is…
Snap ik wel. Het is toch een Dopamine hit steeds. Ik bedacht met net dat ik het voornamelijk handig vind om te kijken of iemand een bericht van me citeert, zodat ik evt nog kan reageren. Dat is dus in te stellen, en ga ik eens een tijdje proberen. Dank voor de infoDat is wel interessant. Ik heb een paar weken terug juist alle meldingen uitgezet, op berichten waarin ik getagd of geciteerd ben na, omdat ik het veel te overweldigend vond en ik daardoor ook niet meer op het icoontje durfde te klikken om te checken of iemand me geciteerd of getagd had. Ik vond het ook irritant van mezelf om er een soort van kick uit te halen dat mensen m'n shit geliked hadden, want wat heb ik daar nou eigenlijk aan? Ik heb ook bijv. op Instagram het aantal likes bij mezelf en anderen onzichtbaar gemaakt, want het enige dat dat doet is me onzeker maken en me demotiveren om dingen te posten die ik eigenlijk wel wil delen. Ik heb dat al zo lang uit staan dat ik me ook niet kan voorstellen dat mensen die functies wel nog aan hebben staan. Vind het best wel een giftig iets.
Likes zijn ook een vorm van feedback, een manier om je te spiegelen aan anderen. In die zin vind ik ze wel waardevol.Ik heb dat al zo lang uit staan dat ik me ook niet kan voorstellen dat mensen die functies wel nog aan hebben staan. Vind het best wel een giftig iets.
Ik heb ban aangevraagd, as dinsdag wordt ik geband voor 1 week, want die addiction to dit forum is te ongezond geworden
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."