Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn nieuwe verslaving

Mijn nieuwe verslaving

105 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind meetings ook wel een beetje verslavend. Weet niet of dat erg is…
B
Beyond MachineLid
01-01-2024, 00:00
#2
Alinde zei:
Ik vind meetings ook wel een beetje verslavend. Weet niet of dat erg is…
Klik om te vergroten...
Lijkt mij niet erg ofzo. Meetings doen mensen goed toch? Ik zelf zou het eng vinden, omdat ik het nog nooit heb gedaan.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zweevteev zei:
Dat is wel interessant. Ik heb een paar weken terug juist alle meldingen uitgezet, op berichten waarin ik getagd of geciteerd ben na, omdat ik het veel te overweldigend vond en ik daardoor ook niet meer op het icoontje durfde te klikken om te checken of iemand me geciteerd of getagd had. Ik vond het ook irritant van mezelf om er een soort van kick uit te halen dat mensen m'n shit geliked hadden, want wat heb ik daar nou eigenlijk aan? Ik heb ook bijv. op Instagram het aantal likes bij mezelf en anderen onzichtbaar gemaakt, want het enige dat dat doet is me onzeker maken en me demotiveren om dingen te posten die ik eigenlijk wel wil delen. Ik heb dat al zo lang uit staan dat ik me ook niet kan voorstellen dat mensen die functies wel nog aan hebben staan. Vind het best wel een giftig iets.
Klik om te vergroten...
Snap ik wel. Het is toch een Dopamine hit steeds. Ik bedacht met net dat ik het voornamelijk handig vind om te kijken of iemand een bericht van me citeert, zodat ik evt nog kan reageren. Dat is dus in te stellen, en ga ik eens een tijdje proberen. Dank voor de info :)

Nou hopen dat ik niet vergeet dat ik 't uitgezet heb en teleurgesteld raak als ik geen "likes" zie.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zweevteev zei:
Ik heb dat al zo lang uit staan dat ik me ook niet kan voorstellen dat mensen die functies wel nog aan hebben staan. Vind het best wel een giftig iets.
Klik om te vergroten...
Likes zijn ook een vorm van feedback, een manier om je te spiegelen aan anderen. In die zin vind ik ze wel waardevol.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#5
T is ook fijn als je een mijlpaal hebt, dat je niet 10 losse berichten krijgt maar gewoon likes.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#6
dupont zei:
Bekijk bijlage 56532

😄
Klik om te vergroten...
Ik heb ban aangevraagd, as dinsdag wordt ik geband voor 1 week, want die addiction to dit forum is te ongezond geworden

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."