Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn nieuwe verslaving

Mijn nieuwe verslaving

105 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind deze tijd ook wel iets preutser eigenlijk. Jongeren gaan echt niet meer topless en op veel onderwerpen ligt weer taboe.
En ik had in de jaren 90 zoveel vrijheid waar ik s avonds heen ging. Tegenwoordig volgen sommige ouders de jeugd via Snapchat.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
StraffeNeel zei:
Mooi dat die reptielen denken dat ze ons in de greep hebben. Ze hebben totaal niet door dat een klein clubje van havenwerkers ze eigenlijk al jaren aansturen. Havenwerkers.... let op m'n woorden!
Klik om te vergroten...
Eén klein dorpje blijft weerstand bieden?

😄
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Beyond Machine zei:
Lol. Tuurlijk wordt hij afgekraakt. Maar word wakker en doe gewoon je stukje eigen onderzoek. Kerel deze plek. Alles is zo op elkaar afgestemd. De golven. Spiraal. Handtekening van de maker. Schelpen golven bloemen. Doe je eigen onderzoek! Ben al vanaf 2012 wakker
Klik om te vergroten...
Dat hele oordelende toontje staat mij altijd tegen bij mensen die ‘spiritueel ontwaakt’ zijn. Zelfs de term ‘ontwaken’ vind ik al misplaatst. Het is niets meer of minder dan het geven van een eigen duiding cq antwoord op existentiële vraagstukken. Ik zeg bewust “een” en niet hét antwoord. Determinist is een passendere term. Dat laat ook mensen met een andere ideologie in hun waarde zonder hen te bestempelen als ‘niet ontwaakt’.

Als jouw deterministische overtuiging voor jou werkt als leidraad in het leven sinds 2012, dan ben ik hartstikke blij voor je. Laat anderen zelf bepalen wat voor (filosofisch) onderzoek zij wel of niet doen.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind meetings ook wel een beetje verslavend. Weet niet of dat erg is…
B
Beyond MachineLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sorry horizontaal ( Stom ) :facepalmman:
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#6
dupont zei:
Nee, vertel!
Klik om te vergroten...
Dat is binnen de Grafische Vormgeving. Hoe je lezers door een tekst of afbeelding leidt. Wat belangrijk is, wordt groter en dikker gemaakt. Dus in principe als je iets 30 x leest op een dag zou het ook kleiner kunnen.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Alinde zei:
Dat is binnen de Grafische Vormgeving. Hoe je lezers door een tekst of afbeelding leidt. Wat belangrijk is, wordt groter en dikker gemaakt. Dus in principe als je iets 30 x leest op een dag zou het ook kleiner kunnen.
Klik om te vergroten...
Ik zal even Googlen en ‘t in overweging nemen 👍.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zeebats zei:
@dupont hallo
Klik om te vergroten...
👋
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het is jouw tekst! Maar voor de mensen thuis is t vaak prettig dat het onderschrift kleiner is dan het bericht zelf. Tenminste zo zie ik het.

Dat leer je dan ook weer: iedereen heeft andere manieren van lezen en kijken. Er is geen goed of fout.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Alinde zei:
Het is jouw tekst! Maar voor de mensen thuis is t vaak prettig dat het onderschrift kleiner is dan het bericht zelf. Tenminste zo zie ik het.

Dat leer je dan ook weer: iedereen heeft andere manieren van lezen en kijken. Er is geen goed of fout.
Klik om te vergroten...
Het is inderdaad wel beter wat kleiner. Wat minder schreeuwerig. Dank :)

Even wennen en dan misschien nog wel een tikkie kleiner :wink:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
dupont zei:
Bekijk bijlage 56532

😄
Klik om te vergroten...
Dat was ergens nog best lekker aan de oudere versies van DF, waar al dat soort social media dingetjes nog niet in zaten en je apenbrein niet meteen "oehh hoe hoe hoe een rood tekentje, iemand geeft me aandacht, oehh hoe hoe" ging.

DF: addicting druggies more since 2018 (ofzo?)
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
Dat was ergens nog best lekker aan de oudere versies van DF, waar al dat soort social media dingetjes nog niet in zaten en je apenbrein niet meteen "oehh hoe hoe hoe een rood tekentje, iemand geeft me aandacht, oehh hoe hoe" ging.

DF: addicting druggies more since 2018 (ofzo?)
Klik om te vergroten...
Zeker. Ik kan zeggen dat ik ‘t er niet om doe, maar ik merk wel degelijk teleurstelling als ik geen notificaties zie. Monkey brain inderdaad.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#13
dupont zei:
Zeker. Ik kan zeggen dat ik ‘t er niet om doe, maar ik merk wel degelijk teleurstelling als ik geen notificaties zie. Monkey brain inderdaad.
Klik om te vergroten...
Help Dupont de winter door! *melding*
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Alinde zei:
Oh zo vind ik hem mooi, zo gecentreerd. Ja ik ben daar gevoelig voor.

Ach een mens moet toch ergens verslaafd aan zijn. En midden in de nacht zit jij hier niet volgens mij.
Klik om te vergroten...
Soms, als het volle maan is ofzo :) Dan wil ik nog wel eens minder slapen.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ha ja. Afgelopen nacht was het wel gezellig hier.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#16
Beyond Machine zei:
Haha als ik mijn mobiel verticaal draai zie ik ze wel. Thnx!
Klik om te vergroten...
Ik zit al 4 jaar op DF maar ik heb weer wat geleerd dus 🤣
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
dupont zei:
Soms, als het volle maan is ofzo :) Dan wil ik nog wel eens minder slapen.
Klik om te vergroten...
anime-cat-looking-at-the-moon-on-starry-night-illustration-generative-ai-photo.jpgblack-cat-ufo-abduction-retro-design-me.jpg

Voorzichtig @dupont!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mindless zei:
Bekijk bijlage 56540Bekijk bijlage 56541

Voorzichtig @dupont!
Klik om te vergroten...
Ik heb wel eens een verlangen gehad om door een UFO ontvoerd te worden. Ik vond het altijd zo jammer dat m'n DMT trips over waren dat ik vaak de aliens uitzwaaide zodra ik weer wat van mijn slaapkamer kon zien :)
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Oeh je zou het haast gaan proberen.
B
Beyond MachineLid
01-01-2024, 00:00
#20
dupont zei:
Ik heb wel eens een verlangen gehad om door een UFO ontvoerd te worden. Ik vond het altijd zo jammer dat m'n DMT trips over waren dat ik vaak de aliens uitzwaaide zodra ik weer wat van mijn slaapkamer kon zien :)
Klik om te vergroten...
Nou ik wil eigenlijk ook niet meer op deze planeet zijn. Wereld is stuk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."