Sorry ik heb 3 broers en ik kan er nu niet per broer op in gaan
Hoeft ook niet.
Het moet niet te belastend voor je zijn.
Ggz kwam laatst ook op huisbezoek terwijl ik familie had. Kan echt niet. (Tante kwam)
Met je eens. Eveneens dat broer bellen.
Heeft MGGZ ook eens bij mij gedaan. Kwamen ze checken hoe ik erbij zat (toen gebruikte ik nog veel).
Zat hier net mijn schoonzus aan de tafel. Nou geloof me. Ik was destijds een gesloten boek en wilde ook niet dat de vrouw teveel vertelde.
Dus dat was wel even erg maf.
Andreren zien de geweldigste familie ever maar geloof me dat bestaat niet.
Ja, dat is hier in de familie ook.
Moet zogenaamd allemaal top gaan voor de buiten wereld. Problemen? steek dan maar de kop in het zand en/of draai het positief.
Maar ben het met je eens. Overal is wat.
Bij sportschool-broer heb ik bij brijder gezegd dat ik in oktober suïcidaal geweest ben. Natuurlijk is dat kut voor hem maar het is wat het is.
Er is was in 2023 een ander persoon met suïcide in de familie. Het is het lastigste onderwerp dat er bestaat dat weet ik.
Precies. Het is erg genoeg en het is een lastig onderwerp.
Maar helaas wel de realiteit destijds.
Als ik respect heb voor mijn broer dan ga ik nu niet lopen sporten in zijn ´aura´. Dus als ik wil sporten dan kan ik dat overal doen maar niet nu in zijn sportschool.
Ik snap je keuze.
Ik zou dat hetzelfde doen.
Als er een AH to Go is dan woon je vast in een niet zo'n kleine stad, en heb je vast mer mogelijkheden.
Maar sporten is echt gezond. Dat merk ik nu ook wel.