#1
Ik heb zoveel hulp gehad en dat is heel mooi van lieve mensen en instanties.
Als ik niet goed eet is het lastig maar ik heb geen trek.
Als ik niet goed eet is het lastig maar ik heb geen trek.
Ik voel me raar vandaag. Heel onbestemd omdat ik naar ggz ga. Bang dat ik weer allemaal nieuwe diagnoses krijg.
Dat is waar maar helaas probeerde ze t vorige keer weer dus het is realiteit.
Ben stiekem gewoon heel erg moe. Zoveel nachten niet geslapen. En de escapes (verdoven of naar ouders) die mis ik en dat is lastig.
Ik heb haar geappt. Ze zei, ga vooral naar de meeting. Maar ze is er zelf niet begrijp ik nu, zij gaat naar Den Haag.
Van de mensen van de kliniek zitten sommigen weer in gevarenzone. Dat is lastig, dat moet ik een beetje loslaten. Bedoel waarmee ik in de kliniek zat.
Je mag je sleutelhanger de hele week ophalen op iedere meeting.Wat is eigenlijk gebruikelijk, ik heb zondag de 30 dagen sleutelhanger opgehaald. Doe ik dat vanavond dan weer? Bij de dinsdag-meeting?
Of gewoon laten bij 1 x. Wil sowieso wel gaan.
De verpleegkundige van dagbehandeling GGZ zei dat ze liever had dat ik bij Brijder naar de mogelijkheden keek want ‘dagbehandeling is geen behandeling’.
Er is natuurlijk ook een risico om weer in een zwaardere groep te komen.
Ik denk dat ze vooral kijken naar de ernst van je verslaving op dit moment. Met een moeilijke jeugd en schulden houdt de verslavingszorg zich niet direct bezig. De verslavingszorg is vooral bezig met mensen clean krijgen en houden. Jij bent op dat gebied al op de goede weg @Alinde dus ik vraag me af of ze een klinische opname dan nog noodzakelijk zullen achten.Soms hebben mensen moeilijke jeugd, schulden etc en dan ben ik misschien ook te licht met ‘hallo ik ben Alinde en ik ben al clean’.
Ja, volgens mij is dat gewoon zo. Voor intensieve psychotherapie moet je niet bij de verslavingszorg aankloppen.Ik denk namelijk dat die alleen zijn om echt van een middel cq verslaving af te komen. Veilig afkicken.
Ik wil een werkplek met collega’s. De dag heeft veel te veel uren nu
Vind t een bittere pil als dit alles is qua verslavingshulp.
Het is even een beetje teveel allemaal. Ik probeer het even te laten rusten.
Kleine stapjes Alinde. Werk aan je herstel. Ga naar de dagbesteding. Werk en collega’s komt over een jaar wel. Leg die lat eens wat lager 😘Ik zie er echt heel goed uit, als ik dat mag zeggen van mezelf. Zo anders dan met zoveel pillen.
Ik krijg echt het idee bij GGZ dat ik al lang op de stapel hopeloze gevallen lig. Maandagavond werd mij duidelijk dat ik niet uurtje sport, uurtje cursus, uurtje meeting wil. Ik wil een werkplek met collega’s. De dag heeft veel te veel uren nu.
Dit even kort, kom later terug op de klinieken. Vind t een bittere pil als dit alles is qua verslavingshulp.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."