#1
De opruimkabouters van november hebben niet zo goed begrepen dat er een systeem zat in mijn huishouden. Het was 1000 % lief bedoeld maar ik ben nog steeds dingen kwijt.
Bijv een cadeaubon die ik morgen wel zou willen gebruiken. Hij lag op tafel. Er lag heel veel op tafel… en dat lag bij thuiskomst allemaal niet meer op tafel maar waar dan wel?
Moet dit midden in de nacht? Ja dit moet midden in de nacht.
Bijv een cadeaubon die ik morgen wel zou willen gebruiken. Hij lag op tafel. Er lag heel veel op tafel… en dat lag bij thuiskomst allemaal niet meer op tafel maar waar dan wel?
Moet dit midden in de nacht? Ja dit moet midden in de nacht.