#1
Wat een nare siruatie met je broer Alinde.
Als het thuis een bende was met overal lege flessen etc kan ik nog wel begrijpen dat ze alles hebben opgeruimd.
Zolang de spullen in dozen zitten en niet in de prullenbak liggen kun je je spullen nog wel terug vinden.
Het is erg jammer dat hij niet lijkt in te zien dat verslaving een ziekte is.
Maar zoals ik al eerder schreef; sommige mensen kennen weinig inlevingsvermogen / vluchten weg van situaties omdat ze het niet willen zien / stijfkoppig etc.
Ik weet niet precies wat jij in een dronken bui bv tegen hem hebt gezegd, maar over alles valt te praten.
Wat de sportschool betreft; woon je in een kleine stadje waar maar één sportschool is? Of kun je uit meerdere kiezen? Hier heb je er bv al zeker tien
Als het thuis een bende was met overal lege flessen etc kan ik nog wel begrijpen dat ze alles hebben opgeruimd.
Zolang de spullen in dozen zitten en niet in de prullenbak liggen kun je je spullen nog wel terug vinden.
Het is erg jammer dat hij niet lijkt in te zien dat verslaving een ziekte is.
Maar zoals ik al eerder schreef; sommige mensen kennen weinig inlevingsvermogen / vluchten weg van situaties omdat ze het niet willen zien / stijfkoppig etc.
Ik weet niet precies wat jij in een dronken bui bv tegen hem hebt gezegd, maar over alles valt te praten.
Wat de sportschool betreft; woon je in een kleine stadje waar maar één sportschool is? Of kun je uit meerdere kiezen? Hier heb je er bv al zeker tien