#1
Het gaat weer over. Net als alles 🥳.Ik ben sinds vrijdag ziek met koorts. Verpleegkundige vandaag vermoedt dat het. Corona is, maar ze testen niet meer.
Zo veel hoesten en het hoesten doet zo’n pijn. Voel me echt ellendig.
Het gaat weer over. Net als alles 🥳.Ik ben sinds vrijdag ziek met koorts. Verpleegkundige vandaag vermoedt dat het. Corona is, maar ze testen niet meer.
Zo veel hoesten en het hoesten doet zo’n pijn. Voel me echt ellendig.
Denk je dat je een beetje in de gevarenzone zit qua gebruik? Eenzaamheid is voor veel mensen een trigger.Aantal dagen koorts gehad in de kliniek en ik voel mij na thuiskomst erg alleen.
Je kunt wel meer verzinnen denk ik!Misschien kan ik met de buurvrouw vaker afspreken.
Antabus kan ook slaperigheid als bijwerking hebben oa.Verklaart ook een klein beetje de vermoeidheid
Ik ben verhuisd ja. Niet dat dat veel hielp om clean te blijven hoor. Daar is echt het interne werk voor nodig. Maar ik zit nu wel even goed hier in het ouderlijk huis. Rustige plek om m'n leven weer opnieuw op te bouwen. Inmiddels is er heel veel veranderd.Thanks. Jij bent wel verhuisd toch? Vind ik ook best een stap.
ja het moet nu ff comfortabel zijn. Heb afgelopen zomer bijv nieuw duur dekbed gekocht maar ik vind het een rotding to be honest. Vannacht m’n ouwe vod er weer op gegooid en dan ga ik tot eind februari niet meer met dat nieuwe ding kloten of druk om maken.
Ik ben gewoon ziek. Kan nu geen carrière maken, geen beddenwinkels bezoeken. Kan wel schilderen en kleien. Meetings bezoeken. Maar bij benzo afkick ben je gewoon ziek. That ‘s what it is.
Jazeker, die wonen er.Dankjewel. Net als twee weken geleden in de kliniek, koorts is koorts, ziek is ziek. Toch ff accepteren.
Ah ik wist niet dat je daar wel je roots hebt. Ja heerlijk zou er ook goed kunnen wonen daar.
Wonen je ouders er ook nog? Niet antwoorden als ik teveel vraag. Hier zit m ook de crux in t woordje ‘platteland’. Ik vind t leven in de stad moeilijk en ga daarom regelmatig naar ouders. Toen ik zelf op platteland woonde had ik dit niet. Eind februari een gesprek met ouders plus broers plus een prof over ‘mijn casus’.
vanmorgen croissantjes gehaald, sap etc. T advies is om dezelfde etenstijden aan te houden als in de kliniek.
Die mensen kennen mij echt niet meer als ‘die ene die altijd om 7 uur wijn haalt’. De stad heeft ook voordelen 😉
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."