#1
Deze dag gaat goed. Waar ik vorige keer op de crisiskamer van de Brijder kon omdat de onttrekking enorm heftig was... valt het alles mee. Morgen toevallig bloedprikken bij mijn SPV dus ik kan dan ook niet dronken aankomen. Verder kan ik meer dagen dagbehandeling gaan doen waar eerst de groepen vol waren, dus veel meer structuur in de komende weken.
Vanavond meeting. Was drukke dag maar gaat dus best goed. Ik kan ook weer genieten van eten waar ik dat met de benzo´s niet meer echt kon had ik het idee. Mag dus niet sharen maar t is fijn dat je er wel heen mag juist in gebruik. Dat alleen als update.
Vanavond meeting. Was drukke dag maar gaat dus best goed. Ik kan ook weer genieten van eten waar ik dat met de benzo´s niet meer echt kon had ik het idee. Mag dus niet sharen maar t is fijn dat je er wel heen mag juist in gebruik. Dat alleen als update.