#1
Je gaat lekker volgens mij. Kan best zijn dat je hele leuke tijd meemaakt en dat moeilijkste tijd komt, als je weer naar huis moet.
Krijg je lekker eten?
Krijg je lekker eten?
Klinkt wel als een wereld van verschil. Vandaag gekozen of tot Maandag geen Benzo?Achteraf gezien, was vanmorgen mijn laatste lorazepam.
We zouden na het weekend naar diazepam gaan maar het kon ook vandaag.
Ja dat kan. De werking van verschillende Benzoās kan net iets anders zijn en dus anders voelen.Onrustige nacht gehad, met onrustige voeten.
Heb het idee dat de omzetting van de ene naar de andere pam toch wel merkbaar is.
Is dit herkenbaar?
Het lijkt dan alsof je 2 x 20 mg (40 mg) diazepam per dag krijgt. Dat zou dan gelijk staan aan 4 mg lorazepam per dag en dus iets hoger dan waar je op zat.Ik weet het niet meer precies. Ik krijg s avonds iets en s ochtends.
Gisteravond twee blauwe ronde tabletjes, ik zal het nog even vragen.
Misschien kun je het op een voor jou veilige manier aankaarten bij de verpleging. Dit is geen gezonde situatie in een detox, en wellicht komt je eigen herstel er door in gevaar.En dat dealen wil ik helemaal niks mee te maken hebben en die gast moet uit mijn buurt vanaf nu.
Slapeloosheid moet je niet onderschatten.Wel op een positieve manier natuurlijk, in de trant van āDie paar weken slapeloosheid is een kleine prijs voor een leven zonder drank/medicijnenā. Dan sta je toch sterker. En het kan allemaal ook nog meevallen.
De eerste 2 weken zijn het vervelendste, daarna word het echt beter en makkelijker. Echt doorheen bijten, deze dagen zijn de dagen waarin jij moet laten zien aan jezelf dat je dit echt wilt.Thanks allemaal.
op promethazine heb ik helaas een heftige reactie gehad. Dat was toen wel in combinatie met veel seroquel en alle andere middelen die ik slikte.
Toen nog alles op voorschrift trouwens.
Het is iemand van een andere groep met die duistere praktijken. Ik wil eigenlijk gewoon niks met diegene te maken hebben. Ik Bonjour m er uit als hij hier loopt maar wil er geen energie in steken.
Wat hij dealt gebruik ik zelf niet.
Misschien erg kort door de bocht maar iig vandaag kan ik het niet meer opbrengen.
Ik dacht dat ik sportles zou hebben maar dat werd weer 1,5 uur praten. Ik kan niet meer.
sorry ff telefoon
Lastig punt, want in slapeloosheid kan ook een excuus schuilen om te gebruiken. Ik kan me deze denkwijze voorstellen:Slapeloosheid moet je niet onderschatten.
Dank je wel.bewonderswaardig dat je ondanks alles toch volhoud ! ga zo door š„°
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."