Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTijd van bezinning - waar?

Tijd van bezinning - waar?

1591 antwoorden
209 weergaven
18-5-2026
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dank je. Hij doet ook wel zijn best maar de planning is out of his hands.

Hij heeft misschien een prijs gewonnen dus dat is ook gewoon mooi. Maar dan moet hij er wel zijn.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Best apart dat ik dacht alles redelijk onder controle te hebben en dat er dan zo’n kerel in de steeg staat.

Verder gaat mijn broer voor t werk naar Londen op de dag van mijn intake bij Brijder. Ik wil hem er wel heel graag bij hebben.
Dus even kijken nog. Dit is even overmacht.

Misschien kan hij vertrekken na het gesprek maar t wordt wat krap allemaal. Broer kan veel maar op 2 plekken tegelijk zijn kan hij vlg mij niet…
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Thanks voor meedenken. Dan zit hij mogelijk net in trein of vliegtuig. En t is erg privacy-gevoelig, zij hadden me β€˜gevonden’.

Ik begreep dat het programma nog niet duidelijk was en daarmee ook de heenreis nog niet.

Toch maar ff wachten, hij weet het deze week.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#4
De hele behandeling voelt als een schaakspel waarin in op het juiste moment, de juiste zetten moet doen.

Dat ik de vorige psychiater heb kunnen β€˜wegspelen’ is de beste zet geweest.

Maar als je t niet goed speelt, net het verkeerde zegt, krijg je pillen.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#5
Alinde zei:
Thanks voor meedenken. Dan zit hij mogelijk net in trein of vliegtuig. En t is erg privacy-gevoelig, zij hadden me β€˜gevonden’.

Ik begreep dat het programma nog niet duidelijk was en daarmee ook de heenreis nog niet.

Toch maar ff wachten, hij weet het deze week.
Klik om te vergroten...
ik duim voor je dat hij bij je kan zijn
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Redelijk geslapen.

Merk dat ik - zoals gisteren- stress heb als de medicatie nog niet geregeld is. Het ligt nu in porties per dag bij mijn ouders. De Corona is over en moeder denkt dat ik het dan β€˜gewoon even’ kan halen maar ik ben daar een uur mee bezig.
Zal met broer overleggen of het soms ook daar kan.

Anders weer bij ggz.

Het lieve leven begint weer n beetje. Zaterdag komt een broer (ja weer een andere) dagje helpen met klussen etc. En zaterdag 21 twee vrienden.

Ik vind het lastig wat ik nu van WMO kan vragen. Ik weet nu wat ze allemaal niet doen maar weet niet meer zo goed wat ze wel doen. Zal morgen proberen open het gesprek aan te gaan.

Misschien vanmiddag even zwemmen in open water.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#7
T komt ff weer terug. Hoe ik buiten kwam en alles kwijt was.
Mijn woonplaats, mijn plekje, mijn vrienden, mijn gezondheid.
De zomer.
Mijn hele volwassen bestaan.

Ongelofelijk hoe ze een mens die niets misdaan heeft zo kunnen straffen.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dus op 7 oktober 2005 zetten ze je buiten en 18 jaar later ga je huilen.

Reactievermogen niet super.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik mis ook een geliefde.

Heb op Tinder gezeten maar ook dat werkte verslavend. Sprak sporadisch af en dan wel om elkaar te leren kennen. Niet puur seksueel.

Maar continu swipen, chatten, swipen, chatten, het was vreselijk. Misschien was ik zelf ook vreselijk.

In de winter dook een oude liefde weer op. Maar zoals eerder, hij verdween plotseling weer. Dat was waar het mis ging. Ik dacht, ik zeg twee dagen alles af. Twee dagen klote voelen en weer door. Maar ik stond niet meer op na die twee dagen.

En een paar weken later is de crisisdienst gebeld. The rest is history.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Weer ziek. Of nog steeds. Er ging nog een virusje rond.
Diarree, bah. Voel me echt beroerd.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Alinde zei:
Dus op 7 oktober 2005 zetten ze je buiten en 18 jaar later ga je huilen.

Reactievermogen niet super.
Klik om te vergroten...
Beter laat dan nooit @Alinde

Niet zo streng voor jezelf 😘
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dank je wel 😘

Gisteren bij mijn ouders ging ook niet soepel. Was niet leuk.
Ik moest erheen voor de pillen. Zeiknat geregend en de gesprekken waren ook niet leuk. Mijn moeder wil nu weten wat ik doe de hele week en welke dagen ik dan kan komen voor de pillen.
Maar ik plan niet altijd alles. En kan dan ook niets plannen als ik dat dagdeel weer naar hun moet.

Jongste broer zegt dat we Brijder ook met zijn 2 kunnen, we gaan het iig niet verplaatsen.
Denk dat hij wel gelijk heeft. Ik trek dit niet meer.

Vandaag zo ellendig. Denk t andere virus ook opgepikt.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ziek zijn gaat beter met een beetje drank erbij. Ik ga t niet halen maar t is wel zo.
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Alinde zei:
Ziek zijn gaat beter met een beetje drank erbij. Ik ga t niet halen maar t is wel zo.
Klik om te vergroten...
Dat is dus echt niet zo πŸ€—
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dank je. Ja weten ze al wel maar ik luister ook al een jaar niet zeg maar. Ik kan best eens een half uurtje plannen.
ik denk nu aan 1 persoon in t bijzonder. Halfuurtje door het herfstbos moet lukken.

Diegene verdient wel een berichtje.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ben even naar een buurthuis gefietst waar ik nog niet eerder geweest was. Maar voel me lichamelijk echt nog niet goed. Zweten, wiebelig op de benen.
t is ook best druk hier.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het ging niet goed afgelopen 2 weken. Kan t nog niet helemaal bevatten. Wilde een dagje tot rust komen met wijn maar er zat helemaal geen rem meer op.

Vandaag bij Brijder geweest en waarschijnlijk wordt het klinische opname en ik ben wel opgelucht.

Kom er zelf echt niet meer uit.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#18
Alinde zei:
Het ging niet goed afgelopen 2 weken. Kan t nog niet helemaal bevatten. Wilde een dagje tot rust komen met wijn maar er zat helemaal geen rem meer op.

Vandaag bij Brijder geweest en waarschijnlijk wordt het klinische opname en ik ben wel opgelucht.

Kom er zelf echt niet meer uit.
Klik om te vergroten...
Ik miste je al een beetje hier. Goh, niet zo leuk voor je dat het zo uit de hand is gelopen. Hopelijk levert deze ellende wel iets positiefs door de opname. Sterkte en hopelijk gaat de opname doorgang vinden.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dankjewel!! Ik ben ook wat in de war geweest en weet ook niet alles meer.

De Brijder-man vond mij tegelijkertijd heel gesedeerd en heel onrustig.

Ik zit weer wat hoger in benzo’s (voorgeschreven)

Het lijkt of er zoveel gevoel zit maar het ook geen kant op kan. Deze week moet ik soms huilen wat wel ff fijn is.

Ik ga dit niet alleen redden.
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#20
Sterkte @Alinde 😞

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3233343536...80
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."