#1
Vriendin zij ze zijn boos op situatie. Ik zie nu hoe vaak ik naar winkel ben geweest, had daar geen idee meer van.
Okay, fijn dat je zo snel weer terug kon komen. Hoe is het daar?Verslaving kliniek
Ik hoop nog steeds dat je een oplossing kunt vinden voor de slapeloosheid (en gevoelens en gedachtes daaromheen) die je herstel niet in gevaar brengt.ik was doorgedraaid van slaaptekort
Ja, dat kan ik me voorstellen, gezien de verhalen. Veel sterkte de komende tijd!Moeilijk de familie is boos
Vriendin zij ze zijn boos op situatie
Ik heb de hoeveelheden opgebiecht aan de verpleegkundige
Broer zegt het is keuze. Hier zeggen ze ziekte
Wow, dat is wel een serieuze terugval. Dat verbaast me toch een beetje, zo snel na je opname. Begrijp je een beetje hoe het gebeurd is? Lag het echt alleen aan de slapeloosheid?Ik heb van vrijdag t/m donderdag meestal 3 of 4 flessen rode wijn gedronken.
Nee er is tijdens de opname veel gebeurd met de groep. Wat ze niet vaak meemaken. In de haast van mijn vertek nummers gegeven maar niet ontvangen in de drukte. Ik kon er niet meer over napraten en het ook geen plekje geven. Ik moet discreet blijven nu.Wow, dat is wel een serieuze terugval. Dat verbaast me toch een beetje, zo snel na je opname. Begrijp je een beetje hoe het gebeurd is? Lag het echt alleen aan de slapeloosheid?
Ik heb in mijn dronken dagen niet alles laten doordringen. Maar ik heb zoveel rare dingen gedaan ik moet beseffen dat het niet meer kan omdat ik echt gek word. Gisteren had ik nog zucht in de kliniek, vandaag eerder spijt.Veel sterkte @Alinde!
Trouwens wat ik voor je hoop, is dat je niet je slaapproblemen als reden blijft noemen, maar toch ook een beetje de knop in je hersenen. Je zei zelf vorige week, dat je nog niet echt klaar was met alcohol. Je had je benzo tijdperk netjes afgesloten, maar stoppen met alcohol had je nog niet als even definitief gezien. Je was al bang dat je weer ging drinken, dagen voordat je weer ging kopen. Je besluit had je onderbewuste al genomen volgens mij.
Succes en twijfelen is funest!
Misschien een spiegel voorhouden…Mijn ouders hebben een grens getrokken
Ik heb verlenging aangevraagd, wordt nu besproken
Met Antabus valt er niets te drinken hoor. Dan is het snel afgeleerd begreep ik.Anders lijkt het wel "kat op het spek binden" .
Kan ook nog deel uitmaken van je benzo ontwenning...Maar vooral ff de slaap. Ik word soms wakker alsof ik dood ga… wil daarin wel even de rust hebben voor ik vertrek. Weet ook niet wat het is, eerder had ik dit niet. Of al die gifstoffen s nachts vrij komen…
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."