#1
Houdt overigens in dat ik de muziektherapie mis maar dat vind ik niet erg. Daar zit zoveel herhaling in dat ik blij was toen het na 8 weken klaar was. Vond het in het begin wel leuk.
Dagbehandeling is geregeld. Nu 2 dagen en misschien wordt het 3. Kreeg wel het idee dat er wat dingen weg bezuinigd zijn.
Vrijdag is altijd leuk met koken. Wel fijn dat dit kan want eigenlijk kun je niet telkens terug komen bij dagbehandeling. Maar ik heb tussendoor wel hard gewerkt in de kliniek. Als je thuis alleen in je bed ligt is dagbehandeling op gegeven moment klaar.
Maar ook: niet willen stoppen zit een beetje ingebakken in verslaving. De meeste verslaafden zijn er erg dubbel in: ergens willen ze wel stoppen, maar ergens ook helemaal niet, en ondertussen blijven ze de verslaving voeden. Als je dan gaat wachten totdat je een duidelijke nee voelt dan ben je nog wel even bezig. Soms komt dat moment nooit, zelfs niet nadat je leven in duigen is gevallen.Soms vergeet ik ook dat niet iedereen wil stoppen of helemaal wil stoppen.
Ik zit te twijfelen of ik met dit slaaptekort nog een week door kan tot AB er weer is. Of het goed is om de verpeegkundig specialist van Brijder om advies te vragen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."