#1
Ja vandaag mee gestart op voorschrift.Voor die spieren kun je mogelijk magnesium proberen
450 Mg maar werkte maar tijdelijk bij mij. Echt maar een paar uur
Ja vandaag mee gestart op voorschrift.Voor die spieren kun je mogelijk magnesium proberen
Ja vandaag mee gestart op voorschrift.
450 Mg maar werkte maar tijdelijk bij mij. Echt maar een paar uur
kun je van overmatig drugsgebruik hersenletsel oplopen?
ik moet van de huisarts ''magnecaps spieren" nemenNiet iedere magnesium is hetzelfde.
Denk dat variant citraat goed past bij je.
En proberen door te zetten/slikken. Wellicht kost het "inwerken" meer tij
Ik denk het wel.
Zeker bij RC een risico.
Je weet nooit wat dat doet met hersenstructuren etc
ohja oke, maar iedereen begrijpt toch wat ik daarmee bedoel? of niet?Je topictitel
zeker ik vind het persoonelijk een wat ongepaste afbeelding , kijkend naar waar je mee struggelt in het levenohja oke, maar iedereen begrijpt toch wat ik daarmee bedoel? of niet?
ohja oke, maar iedereen begrijpt toch wat ik daarmee bedoel? of niet?
niet ergSorry ben ben zelf wappie en vond wel toepasselijk
hoe bedoel je?Wat heb je nodig?
nja...ondertussen heb ik zoveel dingen geprobeerd om van angst en permanente stress af te komen of mee leren omgaan. maar niets heeft mij geholpen.hoe denk je dat je het beste geholpen kan worden met de dingen waar je tegen aan loopt ? neem aan dat je van de angs e.d af wilt
ik heb ook enorm veel schrik voor de dood, en mijn personen die dicht bij me staan te verliezen.nja...ondertussen heb ik zoveel dingen geprobeerd om van angst en permanente stress af te komen of mee leren omgaan. maar niets heeft mij geholpen.
Heb je geen bijsluiter?zou het kunnen dat de medicatie die ik neem, er ook voor zorgt dat ik nuchter stress heb? een bijwerking bedoel ik dan.
Wat heb je nodig van ons.hoe bedoel je?
het enige wat ik al heel lang wil is mij gewoon comfortabel te voelen zonder onder invloed te zijn. ik hoef niet persee de gelukkigste persoon op aarde te zijn maar wel met een menselijk en leefbaar gevoel kunnen leven. wat er met mij gebeurt als ik nuchter ben = paniekaanvallen, stress, stress, en nog eens stress. trauma gedachtens,..Wat heb je nodig van ons.
Je bent van het padje zegje. Je gebruikt teveel drugs en wil daarmee stoppen?
Beste is om alles asap after bouwen en om dan te stoppen met alles. En aan jezelf gaan werken en kijken hoe je meer inzichten kan krijgen hoe jij (en eventueel andere) jou het beste kunnen helpen.
Zijn er dingen die je nog moet verwerken? Zo ja ga daar mee aande slag.
Hoeveel gebruik je van wat.
Heb je verslavingshulp? (Zo nee ga dat eens aanvragen)
Wat doe je zelf om je beter te voelen?
Wat wil je in dit leven? Wat wil je voor jouzelf? (En wat heb je daar voor nodig)
ohja, ik heb afgelopen maanden ongeveer 3g ket per week gedaan. elke dag hetzelfde.het enige wat ik al heel lang wil is mij gewoon comfortabel te voelen zonder onder invloed te zijn. ik hoef niet persee de gelukkigste persoon op aarde te zijn maar wel met een menselijk en leefbaar gevoel kunnen leven. wat er met mij gebeurt als ik nuchter ben = paniekaanvallen, stress, stress, en nog eens stress. trauma gedachtens,..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."