Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsik ben het padje kwijt...

ik ben het padje kwijt...

159 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
m
moetnietmagwelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kordie zei:
Voor die spieren kun je mogelijk magnesium proberen
Klik om te vergroten...
Ja vandaag mee gestart op voorschrift.
450 Mg maar werkte maar tijdelijk bij mij. Echt maar een paar uur
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#2
FB_IMG_1700691063867.jpg
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#3
moetnietmagwel zei:
Ja vandaag mee gestart op voorschrift.
450 Mg maar werkte maar tijdelijk bij mij. Echt maar een paar uur
Klik om te vergroten...

Niet iedere magnesium is hetzelfde.
Denk dat variant citraat goed past bij je.
En proberen door te zetten/slikken. Wellicht kost het "inwerken" meer tij
moetnietmagwel zei:
kun je van overmatig drugsgebruik hersenletsel oplopen?
Klik om te vergroten...

Ik denk het wel.
Zeker bij RC een risico.
Je weet nooit wat dat doet met hersenstructuren etc
m
moetnietmagwelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kordie zei:
Niet iedere magnesium is hetzelfde.
Denk dat variant citraat goed past bij je.
En proberen door te zetten/slikken. Wellicht kost het "inwerken" meer tij


Ik denk het wel.
Zeker bij RC een risico.
Je weet nooit wat dat doet met hersenstructuren etc
Klik om te vergroten...
ik moet van de huisarts ''magnecaps spieren" nemen
m
moetnietmagwelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Perenijsje zei:
Je topictitel
Klik om te vergroten...
ohja oke, maar iedereen begrijpt toch wat ik daarmee bedoel? of niet?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#6
moetnietmagwel zei:
ohja oke, maar iedereen begrijpt toch wat ik daarmee bedoel? of niet?
Klik om te vergroten...
zeker ik vind het persoonelijk een wat ongepaste afbeelding , kijkend naar waar je mee struggelt in het leven
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#7
moetnietmagwel zei:
ohja oke, maar iedereen begrijpt toch wat ik daarmee bedoel? of niet?
Klik om te vergroten...

Sorry ben ben zelf wappie en vond wel toepasselijk
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#8
@moetnietmagwel hoe gaat ie nu ?
m
moetnietmagwelLid
01-01-2024, 00:00
#9
wat ik al heel mijn leven heb is dat ik enorm moeilijk iets kan uitleggen. daarom dat ik me nooit begrepen voel. zelfs niet door dokters,...
alleen als er vragen aan mij gesteld worden kan ik zeggen: ja! daar herken ik mezelf enorm in! maar van mezelf kan ik het veel te moeilijlk
m
moetnietmagwelLid
01-01-2024, 00:00
#10
Perenijsje zei:
Sorry ben ben zelf wappie en vond wel toepasselijk
Klik om te vergroten...
niet erg
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Wat heb je nodig?
m
moetnietmagwelLid
01-01-2024, 00:00
#12
N3K0 zei:
Wat heb je nodig?
Klik om te vergroten...
hoe bedoel je?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#13
hoe denk je dat je het beste geholpen kan worden met de dingen waar je tegen aan loopt ? neem aan dat je van de angs e.d af wilt
m
moetnietmagwelLid
01-01-2024, 00:00
#14
MR_CHIP zei:
hoe denk je dat je het beste geholpen kan worden met de dingen waar je tegen aan loopt ? neem aan dat je van de angs e.d af wilt
Klik om te vergroten...
nja...ondertussen heb ik zoveel dingen geprobeerd om van angst en permanente stress af te komen of mee leren omgaan. maar niets heeft mij geholpen.
m
moetnietmagwelLid
01-01-2024, 00:00
#15
moetnietmagwel zei:
nja...ondertussen heb ik zoveel dingen geprobeerd om van angst en permanente stress af te komen of mee leren omgaan. maar niets heeft mij geholpen.
Klik om te vergroten...
ik heb ook enorm veel schrik voor de dood, en mijn personen die dicht bij me staan te verliezen.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#16
moetnietmagwel zei:
zou het kunnen dat de medicatie die ik neem, er ook voor zorgt dat ik nuchter stress heb? een bijwerking bedoel ik dan.
Klik om te vergroten...
Heb je geen bijsluiter?
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#17
moetnietmagwel zei:
hoe bedoel je?
Klik om te vergroten...
Wat heb je nodig van ons.

Je bent van het padje zegje. Je gebruikt teveel drugs en wil daarmee stoppen?
Beste is om alles asap after bouwen en om dan te stoppen met alles. En aan jezelf gaan werken en kijken hoe je meer inzichten kan krijgen hoe jij (en eventueel andere) jou het beste kunnen helpen.
Zijn er dingen die je nog moet verwerken? Zo ja ga daar mee aande slag.

Hoeveel gebruik je van wat.
Heb je verslavingshulp? (Zo nee ga dat eens aanvragen)

Wat doe je zelf om je beter te voelen?
Wat wil je in dit leven? Wat wil je voor jouzelf? (En wat heb je daar voor nodig)
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#18
je bent al goed op weg met de hulp hoorde ik via de dm's 🥰
m
moetnietmagwelLid
01-01-2024, 00:00
#19
N3K0 zei:
Wat heb je nodig van ons.

Je bent van het padje zegje. Je gebruikt teveel drugs en wil daarmee stoppen?
Beste is om alles asap after bouwen en om dan te stoppen met alles. En aan jezelf gaan werken en kijken hoe je meer inzichten kan krijgen hoe jij (en eventueel andere) jou het beste kunnen helpen.
Zijn er dingen die je nog moet verwerken? Zo ja ga daar mee aande slag.

Hoeveel gebruik je van wat.
Heb je verslavingshulp? (Zo nee ga dat eens aanvragen)

Wat doe je zelf om je beter te voelen?
Wat wil je in dit leven? Wat wil je voor jouzelf? (En wat heb je daar voor nodig)
Klik om te vergroten...
het enige wat ik al heel lang wil is mij gewoon comfortabel te voelen zonder onder invloed te zijn. ik hoef niet persee de gelukkigste persoon op aarde te zijn maar wel met een menselijk en leefbaar gevoel kunnen leven. wat er met mij gebeurt als ik nuchter ben = paniekaanvallen, stress, stress, en nog eens stress. trauma gedachtens,..
m
moetnietmagwelLid
01-01-2024, 00:00
#20
moetnietmagwel zei:
het enige wat ik al heel lang wil is mij gewoon comfortabel te voelen zonder onder invloed te zijn. ik hoef niet persee de gelukkigste persoon op aarde te zijn maar wel met een menselijk en leefbaar gevoel kunnen leven. wat er met mij gebeurt als ik nuchter ben = paniekaanvallen, stress, stress, en nog eens stress. trauma gedachtens,..
Klik om te vergroten...
ohja, ik heb afgelopen maanden ongeveer 3g ket per week gedaan. elke dag hetzelfde.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."