#1
Ik heb hulp. Maar dit pas een week geleden aangegeven aan mijn psycholoog
En zie je hem of haar op korte termijn weer?
Dan zou ik dan goed proberen te bespreken hoe je je nu voelt. Schrijf het desnoods op papier.
Ik heb hulp. Maar dit pas een week geleden aangegeven aan mijn psycholoog
Ja 4 december, misschien een idee om het bericht te kopiëren wat ik stuurde? En in mijn notities te zetten?En zie je hem of haar op korte termijn weer?
Dan zou ik dan goed proberen te bespreken hoe je je nu voelt. Schrijf het desnoods op papier.
Goed plan. En denk na over wat je gaat doen als je stemmetje gevaarlijke dingen voorstelt. Hulplijn bovenin je contacten zetten of op een andere manier snel te bellen / bereiken.Ja 4 december, misschien een idee om het bericht te kopiëren wat ik stuurde? En in mijn notities te zetten?
Ja 4 december, misschien een idee om het bericht te kopiëren wat ik stuurde? En in mijn notities te zetten?
oke slim idee. voel me nu in ieder geval een pak beter. net even mijn antipsychotica en antidepressiva genomen plus magnesium en vitamine b1 b2 b6 en b12 op voorschrift van de dokter. in ieder geval een betere cocktail dan ketamine en 3mmcGoed plan. En denk na over wat je gaat doen als je stemmetje gevaarlijke dingen voorstelt. Hulplijn bovenin je contacten zetten of op een andere manier snel te bellen / bereiken.
Mogelijkheid niet heb bedoel ik uiteraard.Er is dus een goede vriend naar mij gekomen. Waarbij ik de mogelijkheid ( en ik wil het ook niet) om te gebruiken. Ik ga proberen mijn best doen om geleik mijn bed in te kruipen als hij door moet. Maar meegeven aan hem is geen optie, (door zijn eigen situatie)
Wil ik zelf wel iets doen? Is dat een serieuze vraag? Ik heb mss 1 procent verteld van wat ik in die 7 jaar heb meegemaakt. En geloof me op men woord dat als ik zeg dat ik voor men drugs probleem al heftige dingen heb meegemaakt. Ik wil zeker niet men drugsprobleem aan de kant schuiven. Maar jij kent mij niet. En heb zeker geen nood aan dit soort opmerkingen. Ik weet waar sta, ik weet wat ik heb meegemaakt, en ik weet ook dat ik nooit drugs heb gebruikt voor is een keertje te doen want OH ik doe het toch maar 1 keer ( wat bij veel mensen voorkomt) bij mij was het depressie+ de combinatie van ptss. Die zorgde voor het zoeken naar een oplossing en dat was drugs ja maar heb eerst een 4 tal jaren andere mogelijkheden geprobeerd en op een duur besef je gewoon, dat je in een gevangenis zit in gedachten.Waar ben je mee bezig.
Hierom wil die psycholoog jou dus niet helpen.
Wil je zelf wel iets doen of blijf je gewoon aankloten met drugs enzo?
Eerlijk. Weinig tot niets, maar lees even die bijbel van wat ik stuurde. Eerst angstaanvallen. Dan drugs gebruiken en niet omgekeerdWat weet je allemaal over 3mmc? Want je doet het jezelf aan toch, die angstaanvallen?
Jajajaja klopt ik ken jou niet.Wil ik zelf wel iets doen? Is dat een serieuze vraag? Ik heb mss 1 procent verteld van wat ik in die 7 jaar heb meegemaakt. En geloof me op men woord dat als ik zeg dat ik voor men drugs probleem al heftige dingen heb meegemaakt. Ik wil zeker niet men drugsprobleem aan de kant schuiven. Maar jij kent mij niet. En heb zeker geen nood aan dit soort opmerkingen. Ik weet waar sta, ik weet wat ik heb meegemaakt, en ik weet ook dat ik nooit drugs heb gebruikt voor is een keertje te doen want OH ik doe het toch maar 1 keer ( wat bij veel mensen voorkomt) bij mij was het depressie+ de combinatie van ptss. Die zorgde voor het zoeken naar een oplossing en dat was drugs ja maar heb eerst een 4 tal jaren andere mogelijkheden geprobeerd en op een duur besef je gewoon, dat je in een gevangenis zit in gedachten.
Ohja en jammer van je, dat je het net dat bericht gaat bovenhalen alsof mijn leven bestaat uit "0 uur slaap" en "3mmc"Waar ben je mee bezig.
Hierom wil die psycholoog jou dus niet helpen.
Wil je zelf wel iets doen of blijf je gewoon aankloten met drugs enzo?
Ja maar er zijn vele verschillende soorten drugs. Nu neem je 3mmc en doe je alsof je paranoia bent, maar dat is 1 van de effecten die stimulanten met zich meebrengen, zeker bij grote hoeveelheden en geen slaap...Eerlijk. Weinig tot niets, maar lees even die bijbel van wat ik stuurde. Eerst angstaanvallen. Dan drugs gebruiken en niet omgekeerd
En 7 jaar is ook niet niets. En nee drugs maakt t er inderdaad niet beter op.Ohja en jammer van je, dat je het net dat bericht gaat bovenhalen alsof mijn leven bestaat uit "0 uur slaap" en "3mmc"
Uhu, "nu neem je 3 MMC en doe je "alsof" je paranoia bent" heb een aangeboren psychotische afwijking. Daar valt niet over te discussiëren en je zou zeggen dat dat net een reden meer is om geen drugs te doen, maar, Toch niet als dit forum je laatste hulp naar een nieuwe start kan zijn. Had ik hier 5 jaar geleden komen aankloppen. Zouden jullie me precies begrijp. Maar denk er zelf ook eens over na, om het hele plaatje te bekijken (proberen toch) maar is moeilijk neem ik aan voor sommige. Jammer van sommige mensen hun grappige reactie. Als ik het leven kon kiezen wat ik Deet dan hoefde het echt niet luxe te zijn hoor. Maar gwn niet zo extreem gevoelig voor alles en een normale schooltijd achter je kunnne laten en opstarten naar werk. Maar als je die mogelijk niet krijgt. Dan ga ik andere oplossingen zoeken ja. Logish beetje als je voor je gevoel alles hebt geprobeerd toch?Ja maar er zijn vele verschillende soorten drugs. Nu neem je 3mmc en doe je alsof je paranoia bent, maar dat is 1 van de effecten die stimulanten met zich meebrengen, zeker bij grote hoeveelheden en geen slaap...
Het is heel vervelend wat je allemaal is overkomen. Maar zolang je er op deze manier mee om blijft gaan zul je in de slachtofferrol blijven. En zolang je in de slachtofferrol blijft zul je niet gaan herstellen.En juist die ex gebruikers met ervaring, die me uitleggen wat hun hadden gedaan als ze ongeveer in mijn situatie zitten. Daar ben ik op dit moment naar opzoek. Omdat ik al zoveel verschillende professionals/jeugdzorg/opnames en al die shit heb ervaren, en hoe ik daar over denk is dat je zeker een stap vooruit gaat met die hulp maar ik zette er altijd 2 terug. Niet omdatk er voor koos, maar omdat er dan weer iets anders op m'n pad kwam (PTSS).
Lees je privebericht maar even.En juist die ex gebruikers met ervaring, die me uitleggen wat hun hadden gedaan als ze ongeveer in mijn situatie zitten. Daar ben ik op dit moment naar opzoek. Omdat ik al zoveel verschillende professionals/jeugdzorg/opnames en al die shit heb ervaren, en hoe ik daar over denk is dat je zeker een stap vooruit gaat met die hulp maar ik zette er altijd 2 terug. Niet omdatk er voor koos, maar omdat er dan weer iets anders op m'n pad kwam (PTSS).
En juist die ex gebruikers met ervaring, die me uitleggen wat hun hadden gedaan als ze ongeveer in mijn situatie zitten. Daar ben ik op dit moment naar opzoek. Omdat ik al zoveel verschillende professionals/jeugdzorg/opnames en al die shit heb ervaren, en hoe ik daar over denk is dat je zeker een stap vooruit gaat met die hulp maar ik zette er altijd 2 terug. Niet omdatk er voor koos, maar omdat er dan weer iets anders op m'n pad kwam (PTSS).
Sorry, het is zeker niet mijn bedoeling om in een slachtofferrol voor te doen of wat dan ook. Ben hier niet gekomen met dat gevoel. Eerder ik ga raad vragen aan andere mensen, maar terwijl andere mensen mij steunen, wil ik graag andere steunen, ik ben momenteel niet stabiel nee daar valt niet over te twijfelen. Maar ik probeer echt men best te doen. En te beseffen dat ik zeker niet alleen ben met dit gevoel. Sorry... Als ik Mensen een fout gevoel of iets heb gegeven. Ik heb het beste voor met iedereen.Het is heel vervelend wat je allemaal is overkomen. Maar zolang je er op deze manier mee om blijft gaan zul je in de slachtofferrol blijven. En zolang je in de slachtofferrol blijft zul je niet gaan herstellen.
Zelf ben ik ook beschadigd en heb ik daar ook nog steeds last van. Maar ik plaats mezelf niet in een slachtofferrol (tuurlijk gebeurt dat weleens als je er echt even helemaal doorheen zit) maar ik pak mijn verantwoordelijkheid en ga ermee aan de slag en als je je daar 100% voor inzet zul je positieve veranderingen gaan opmerken.
Dus mijn advies is ga die kliniek in voor een behandeling gericht op verslaving en daarna kun je verder met je mentale problematiek.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."