Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsik ben het padje kwijt...

ik ben het padje kwijt...

159 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#1
moetnietmagwel zei:
Ik heb hulp. Maar dit pas een week geleden aangegeven aan mijn psycholoog
Klik om te vergroten...

En zie je hem of haar op korte termijn weer?
Dan zou ik dan goed proberen te bespreken hoe je je nu voelt. Schrijf het desnoods op papier.
m
moetnietmagwelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kordie zei:
En zie je hem of haar op korte termijn weer?
Dan zou ik dan goed proberen te bespreken hoe je je nu voelt. Schrijf het desnoods op papier.
Klik om te vergroten...
Ja 4 december, misschien een idee om het bericht te kopiëren wat ik stuurde? En in mijn notities te zetten?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
moetnietmagwel zei:
Ja 4 december, misschien een idee om het bericht te kopiëren wat ik stuurde? En in mijn notities te zetten?
Klik om te vergroten...
Goed plan. En denk na over wat je gaat doen als je stemmetje gevaarlijke dingen voorstelt. Hulplijn bovenin je contacten zetten of op een andere manier snel te bellen / bereiken.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#4
moetnietmagwel zei:
Ja 4 december, misschien een idee om het bericht te kopiëren wat ik stuurde? En in mijn notities te zetten?
Klik om te vergroten...

Goeie.
En misschien een idee om het gesprek proberen te vervroegen naar bv deze week?
Wie niet waagt wie niet wint. Veel sterkte en succes in iedergeval, want je zit in een shit positie voor jezelf.
m
moetnietmagwelLid
01-01-2024, 00:00
#5
dupont zei:
Goed plan. En denk na over wat je gaat doen als je stemmetje gevaarlijke dingen voorstelt. Hulplijn bovenin je contacten zetten of op een andere manier snel te bellen / bereiken.
Klik om te vergroten...
oke slim idee. voel me nu in ieder geval een pak beter. net even mijn antipsychotica en antidepressiva genomen plus magnesium en vitamine b1 b2 b6 en b12 op voorschrift van de dokter. in ieder geval een betere cocktail dan ketamine en 3mmc:disappointed:.
m
moetnietmagwelLid
01-01-2024, 00:00
#6
moetnietmagwel zei:
Er is dus een goede vriend naar mij gekomen. Waarbij ik de mogelijkheid ( en ik wil het ook niet) om te gebruiken. Ik ga proberen mijn best doen om geleik mijn bed in te kruipen als hij door moet. Maar meegeven aan hem is geen optie, (door zijn eigen situatie)
Klik om te vergroten...
Mogelijkheid niet heb bedoel ik uiteraard.
m
moetnietmagwelLid
01-01-2024, 00:00
#7
N3K0 zei:
Waar ben je mee bezig.
Hierom wil die psycholoog jou dus niet helpen.

Wil je zelf wel iets doen of blijf je gewoon aankloten met drugs enzo?
Klik om te vergroten...
Wil ik zelf wel iets doen? Is dat een serieuze vraag? Ik heb mss 1 procent verteld van wat ik in die 7 jaar heb meegemaakt. En geloof me op men woord dat als ik zeg dat ik voor men drugs probleem al heftige dingen heb meegemaakt. Ik wil zeker niet men drugsprobleem aan de kant schuiven. Maar jij kent mij niet. En heb zeker geen nood aan dit soort opmerkingen. Ik weet waar sta, ik weet wat ik heb meegemaakt, en ik weet ook dat ik nooit drugs heb gebruikt voor is een keertje te doen want OH ik doe het toch maar 1 keer ( wat bij veel mensen voorkomt) bij mij was het depressie+ de combinatie van ptss. Die zorgde voor het zoeken naar een oplossing en dat was drugs ja maar heb eerst een 4 tal jaren andere mogelijkheden geprobeerd en op een duur besef je gewoon, dat je in een gevangenis zit in gedachten.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat weet je allemaal over 3mmc? Want je doet het jezelf aan toch, die angstaanvallen?
m
moetnietmagwelLid
01-01-2024, 00:00
#9
Manu76 zei:
Wat weet je allemaal over 3mmc? Want je doet het jezelf aan toch, die angstaanvallen?
Klik om te vergroten...
Eerlijk. Weinig tot niets, maar lees even die bijbel van wat ik stuurde. Eerst angstaanvallen. Dan drugs gebruiken en niet omgekeerd
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#10
moetnietmagwel zei:
Wil ik zelf wel iets doen? Is dat een serieuze vraag? Ik heb mss 1 procent verteld van wat ik in die 7 jaar heb meegemaakt. En geloof me op men woord dat als ik zeg dat ik voor men drugs probleem al heftige dingen heb meegemaakt. Ik wil zeker niet men drugsprobleem aan de kant schuiven. Maar jij kent mij niet. En heb zeker geen nood aan dit soort opmerkingen. Ik weet waar sta, ik weet wat ik heb meegemaakt, en ik weet ook dat ik nooit drugs heb gebruikt voor is een keertje te doen want OH ik doe het toch maar 1 keer ( wat bij veel mensen voorkomt) bij mij was het depressie+ de combinatie van ptss. Die zorgde voor het zoeken naar een oplossing en dat was drugs ja maar heb eerst een 4 tal jaren andere mogelijkheden geprobeerd en op een duur besef je gewoon, dat je in een gevangenis zit in gedachten.
Klik om te vergroten...
Jajajaja klopt ik ken jou niet.
Ik ken jou alleen via de dingen die je hier verteld.

Maar je roept dat je hulp wil en wil stoppen met drugs om vervolgens te zeggen dat je al 0 uur hebt geslapen en aande 3MMC zit. Sorry maar dan kan ik het niet meer serieus nemen.

Ik hoor alleen maar dingen die niet goed gaan en hoe ellendig alles is.
Dus ja ga vooral zo door het is jou leven en jou keuzes.
m
moetnietmagwelLid
01-01-2024, 00:00
#11
N3K0 zei:
Waar ben je mee bezig.
Hierom wil die psycholoog jou dus niet helpen.

Wil je zelf wel iets doen of blijf je gewoon aankloten met drugs enzo?
Klik om te vergroten...
Ohja en jammer van je, dat je het net dat bericht gaat bovenhalen alsof mijn leven bestaat uit "0 uur slaap" en "3mmc"
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#12
moetnietmagwel zei:
Eerlijk. Weinig tot niets, maar lees even die bijbel van wat ik stuurde. Eerst angstaanvallen. Dan drugs gebruiken en niet omgekeerd
Klik om te vergroten...
Ja maar er zijn vele verschillende soorten drugs. Nu neem je 3mmc en doe je alsof je paranoia bent, maar dat is 1 van de effecten die stimulanten met zich meebrengen, zeker bij grote hoeveelheden en geen slaap...
m
moetnietmagwelLid
01-01-2024, 00:00
#13
moetnietmagwel zei:
Ohja en jammer van je, dat je het net dat bericht gaat bovenhalen alsof mijn leven bestaat uit "0 uur slaap" en "3mmc"
Klik om te vergroten...
En 7 jaar is ook niet niets. En nee drugs maakt t er inderdaad niet beter op.
m
moetnietmagwelLid
01-01-2024, 00:00
#14
Manu76 zei:
Ja maar er zijn vele verschillende soorten drugs. Nu neem je 3mmc en doe je alsof je paranoia bent, maar dat is 1 van de effecten die stimulanten met zich meebrengen, zeker bij grote hoeveelheden en geen slaap...
Klik om te vergroten...
Uhu, "nu neem je 3 MMC en doe je "alsof" je paranoia bent" heb een aangeboren psychotische afwijking. Daar valt niet over te discussiëren en je zou zeggen dat dat net een reden meer is om geen drugs te doen, maar, Toch niet als dit forum je laatste hulp naar een nieuwe start kan zijn. Had ik hier 5 jaar geleden komen aankloppen. Zouden jullie me precies begrijp. Maar denk er zelf ook eens over na, om het hele plaatje te bekijken (proberen toch) maar is moeilijk neem ik aan voor sommige. Jammer van sommige mensen hun grappige reactie. Als ik het leven kon kiezen wat ik Deet dan hoefde het echt niet luxe te zijn hoor. Maar gwn niet zo extreem gevoelig voor alles en een normale schooltijd achter je kunnne laten en opstarten naar werk. Maar als je die mogelijk niet krijgt. Dan ga ik andere oplossingen zoeken ja. Logish beetje als je voor je gevoel alles hebt geprobeerd toch?
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik weet niet of je/ we logisch handelen als we verslaafd zijn geraakt.
Maar je bent nog zo jong ook en al 7 jaren dat je gevangen lijkt te zitten, dan ben je nog een beetje dat meisje van 13 jaar.

Je hebt niet veel nodig, maar wilt rust. Hoe ga je daar naartoe werken? Stoppen met een afhankelijkheid aan stimulanten als cocaïne en 3mmc ... zullen echt een stap moeten zijn die je moet gaan nemen.

Maar wij zijn niet je redding, dat moet je zelf zijn. We zijn ook geen professionele hulp, maar veel gebruikers en ex-gebruikers met ervaring...

Je zit in een super lastige situatie en dat heb je wel door ja..

Spijt me dat het leven zo op een leven in de gevangenis kan lijken.. Uitzichtloos. Maar uitzicht moet je opzoeken.
m
moetnietmagwelLid
01-01-2024, 00:00
#16
En juist die ex gebruikers met ervaring, die me uitleggen wat hun hadden gedaan als ze ongeveer in mijn situatie zitten. Daar ben ik op dit moment naar opzoek. Omdat ik al zoveel verschillende professionals/jeugdzorg/opnames en al die shit heb ervaren, en hoe ik daar over denk is dat je zeker een stap vooruit gaat met die hulp maar ik zette er altijd 2 terug. Niet omdatk er voor koos, maar omdat er dan weer iets anders op m'n pad kwam (PTSS).
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#17
moetnietmagwel zei:
En juist die ex gebruikers met ervaring, die me uitleggen wat hun hadden gedaan als ze ongeveer in mijn situatie zitten. Daar ben ik op dit moment naar opzoek. Omdat ik al zoveel verschillende professionals/jeugdzorg/opnames en al die shit heb ervaren, en hoe ik daar over denk is dat je zeker een stap vooruit gaat met die hulp maar ik zette er altijd 2 terug. Niet omdatk er voor koos, maar omdat er dan weer iets anders op m'n pad kwam (PTSS).
Klik om te vergroten...
Het is heel vervelend wat je allemaal is overkomen. Maar zolang je er op deze manier mee om blijft gaan zul je in de slachtofferrol blijven. En zolang je in de slachtofferrol blijft zul je niet gaan herstellen.

Zelf ben ik ook beschadigd en heb ik daar ook nog steeds last van. Maar ik plaats mezelf niet in een slachtofferrol (tuurlijk gebeurt dat weleens als je er echt even helemaal doorheen zit) maar ik pak mijn verantwoordelijkheid en ga ermee aan de slag en als je je daar 100% voor inzet zul je positieve veranderingen gaan opmerken. Ik zit ook al ontzettend lang in de GGZ en verslavingszorg en ontelbare behandelingen, medicatie en verschillende diagnoses en dat is lastig maar iets wat ik probeer te accepteren.

Dus mijn advies is ga die kliniek in voor een behandeling gericht op verslaving en daarna kun je verder met je mentale problematiek.

En als je vragen hebt over 3-MMC verslaving stel ze gerust!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
moetnietmagwel zei:
En juist die ex gebruikers met ervaring, die me uitleggen wat hun hadden gedaan als ze ongeveer in mijn situatie zitten. Daar ben ik op dit moment naar opzoek. Omdat ik al zoveel verschillende professionals/jeugdzorg/opnames en al die shit heb ervaren, en hoe ik daar over denk is dat je zeker een stap vooruit gaat met die hulp maar ik zette er altijd 2 terug. Niet omdatk er voor koos, maar omdat er dan weer iets anders op m'n pad kwam (PTSS).
Klik om te vergroten...
Lees je privebericht maar even.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#19
moetnietmagwel zei:
En juist die ex gebruikers met ervaring, die me uitleggen wat hun hadden gedaan als ze ongeveer in mijn situatie zitten. Daar ben ik op dit moment naar opzoek. Omdat ik al zoveel verschillende professionals/jeugdzorg/opnames en al die shit heb ervaren, en hoe ik daar over denk is dat je zeker een stap vooruit gaat met die hulp maar ik zette er altijd 2 terug. Niet omdatk er voor koos, maar omdat er dan weer iets anders op m'n pad kwam (PTSS).
Klik om te vergroten...

Ik kan je niet helpen als lotgenoot.
Maar ik weet door een andere vorm van lotgenotencontact wel dat dit heel zinvol kan zijn. Met verslaving denk ik nog des te meer.

Maak dit topic van jou en post hier.
Dan maak je het breed voor het hele forum.
Dan maak je de meeste kans dat mensen die je kunnen helpen, uit ervaring, het zien. En je wegwijs kunnen maken in dit vreselijke web waar je nu in zit.
m
moetnietmagwelLid
01-01-2024, 00:00
#20
Torchic zei:
Het is heel vervelend wat je allemaal is overkomen. Maar zolang je er op deze manier mee om blijft gaan zul je in de slachtofferrol blijven. En zolang je in de slachtofferrol blijft zul je niet gaan herstellen.

Zelf ben ik ook beschadigd en heb ik daar ook nog steeds last van. Maar ik plaats mezelf niet in een slachtofferrol (tuurlijk gebeurt dat weleens als je er echt even helemaal doorheen zit) maar ik pak mijn verantwoordelijkheid en ga ermee aan de slag en als je je daar 100% voor inzet zul je positieve veranderingen gaan opmerken.

Dus mijn advies is ga die kliniek in voor een behandeling gericht op verslaving en daarna kun je verder met je mentale problematiek.
Klik om te vergroten...
Sorry, het is zeker niet mijn bedoeling om in een slachtofferrol voor te doen of wat dan ook. Ben hier niet gekomen met dat gevoel. Eerder ik ga raad vragen aan andere mensen, maar terwijl andere mensen mij steunen, wil ik graag andere steunen, ik ben momenteel niet stabiel nee daar valt niet over te twijfelen. Maar ik probeer echt men best te doen. En te beseffen dat ik zeker niet alleen ben met dit gevoel. Sorry... Als ik Mensen een fout gevoel of iets heb gegeven. Ik heb het beste voor met iedereen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."