#1
hallo allemaal, ik ben nieuw hier omdat ik geen uitweg meer zie. wist niet eens dat hier ook mensen waren om te helpen. wijs me erop wat ik wel en niet mag zeggen.
liefst zou ik eerst prive met iemand willen sturen ( als dat mogelijk is?). maar gaat voornamelijk om een ketamineverslaving. maar, wat nog altijd maar een stukje van mijn verhaal is. ook enorm veel schaamte, stress, angsten om dit te plaatsen. hopelijk heeft iemand even tijd. alvast bedankt.
liefst zou ik eerst prive met iemand willen sturen ( als dat mogelijk is?). maar gaat voornamelijk om een ketamineverslaving. maar, wat nog altijd maar een stukje van mijn verhaal is. ook enorm veel schaamte, stress, angsten om dit te plaatsen. hopelijk heeft iemand even tijd. alvast bedankt.