Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsik ben het padje kwijt...

ik ben het padje kwijt...

159 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
m
moetnietmagwelLid
01-01-2024, 00:00
#1
MR_CHIP zei:
vanwaar ben je , belgie of ander land
Klik om te vergroten...
BE ja
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#2
moetnietmagwel zei:
oke sorry, ik gebruik ongeveer voor 4 maanden dagelijks ketamine. en voor 2-3 weken dagelijks 3mmc
Klik om te vergroten...
ok, dat is een drama natuurlijk, maar welke medicamenten neem je erbij?
m
moetnietmagwelLid
01-01-2024, 00:00
#3
N3K0 zei:
Meetings heb je overal inde wereld.

Je kan echt beter even duidelijker proberen te zijn. De vragen die je hebt duidelijk stellen.

Er is al gevragen hoeveel je van wat gebruikt en wanneer precies.
Geef daar eens antwoord op. (En probeer daar zo specifiek mogelijk inte zijn)
Klik om te vergroten...
ook al eerder aangegeven dat mijn hoofd enorm slordig is, en ik in de war ben.
m
moetnietmagwelLid
01-01-2024, 00:00
#4
oke even voor de duidelijkheid mijn medicatie die ik op dit moment neem:
abilify 10mg al ongeveer 4 jaar
sertraline 200 mg al ongeveer 6 jaar
m
moetnietmagwelLid
01-01-2024, 00:00
#5
MR_CHIP zei:
sorry zie je berichtjes nu pas deze gedachtes onder invloed van 3m en bijbehorend hartslag zijn normaal
Klik om te vergroten...
Is geen probleem
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
@moetnietmagwel het is geen ramp. Komt goed. Zoek hulp, accepteer de hulp, vertel alles wat je je hele leven geheim hebt gehouden en doe je best. Herstel is hard werken maar je krijgt er ook heel veel voor terug.

Ga anders een keer naar een AA/CA/NA meeting. Kun je lotgenoten spreken en van anderen hiren wat ze hebben gedaan om uit de ellende te raken. Desnoods eerst een online meeting.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja, 3MMC en paranoia helpen elkaar.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#8
moetnietmagwel zei:
Is geen probleem
Klik om te vergroten...
hoe voel je je nu ?
m
moetnietmagwelLid
01-01-2024, 00:00
#9
MR_CHIP zei:
hoe voel je je nu ?
Klik om te vergroten...
Niet goed, is in die paar uur nog veel meer op me pad gekomen. Ondertussen laatste keer 3mmc was rond 15u fs.
m
moetnietmagwelLid
01-01-2024, 00:00
#10
moetnietmagwel zei:
Niet goed, is in die paar uur nog veel meer op me pad gekomen. Ondertussen laatste keer 3mmc was rond 15u fs.
Klik om te vergroten...
Dus even wat kunne uitnuchtere maar heb iets meegemaakt net, in de realiteit. Iets waardoor in 1 klap mijn vertrouwen in mensen weg is. Sorry maar mijn hoop op is op. Ook al is opgeven geen optie. Ben mezelf verloren in deze strijd.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#11
kan je niet een muziekje oid luisteren
m
moetnietmagwelLid
01-01-2024, 00:00
#12
MR_CHIP zei:
heb je nog drugs in huis ?
Klik om te vergroten...
Ja
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#13
moetnietmagwel zei:
Belangrijk om te zeggen dat ik 0 uur geslapen heb en onder invloed van 3mmc ben.
Klik om te vergroten...
Waar ben je mee bezig.
Hierom wil die psycholoog jou dus niet helpen.

Wil je zelf wel iets doen of blijf je gewoon aankloten met drugs enzo?
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#14
moetnietmagwel zei:
Ja
Klik om te vergroten...

Is er een vriend die het voor je kan ophalen eventueel?
Ter bescherming. Dat je het niet meer kan nemen.
Want hoe meer je nu neemt, om aan de nare gedachten of realiteit, te ontsnappen gaat juist averechts voor je werken.
Als je het zelf thuis laat is de kans mogelijk groot dat je het poeder weer aan je neus zet?
m
moetnietmagwelLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kordie zei:
Is er een vriend die het voor je kan ophalen eventueel?
Ter bescherming. Dat je het niet meer kan nemen.
Want hoe meer je nu neemt, om aan de nare gedachten of realiteit, te ontsnappen gaat juist averechts voor je werken.
Als je het zelf thuis laat is de kans mogelijk groot dat je het poeder weer aan je neus zet?
Klik om te vergroten...
Er is dus een goede vriend naar mij gekomen. Waarbij ik de mogelijkheid ( en ik wil het ook niet) om te gebruiken. Ik ga proberen mijn best doen om geleik mijn bed in te kruipen als hij door moet. Maar meegeven aan hem is geen optie, (door zijn eigen situatie)
m
moetnietmagwelLid
01-01-2024, 00:00
#16
moetnietmagwel zei:
Er is dus een goede vriend naar mij gekomen. Waarbij ik de mogelijkheid ( en ik wil het ook niet) om te gebruiken. Ik ga proberen mijn best doen om geleik mijn bed in te kruipen als hij door moet. Maar meegeven aan hem is geen optie, (door zijn eigen situatie)
Klik om te vergroten...
Mogelijkheid niet heb bedoel ik uiteraard.
m
moetnietmagwelLid
01-01-2024, 00:00
#17
N3K0 zei:
Waar ben je mee bezig.
Hierom wil die psycholoog jou dus niet helpen.

Wil je zelf wel iets doen of blijf je gewoon aankloten met drugs enzo?
Klik om te vergroten...
Wil ik zelf wel iets doen? Is dat een serieuze vraag? Ik heb mss 1 procent verteld van wat ik in die 7 jaar heb meegemaakt. En geloof me op men woord dat als ik zeg dat ik voor men drugs probleem al heftige dingen heb meegemaakt. Ik wil zeker niet men drugsprobleem aan de kant schuiven. Maar jij kent mij niet. En heb zeker geen nood aan dit soort opmerkingen. Ik weet waar sta, ik weet wat ik heb meegemaakt, en ik weet ook dat ik nooit drugs heb gebruikt voor is een keertje te doen want OH ik doe het toch maar 1 keer ( wat bij veel mensen voorkomt) bij mij was het depressie+ de combinatie van ptss. Die zorgde voor het zoeken naar een oplossing en dat was drugs ja maar heb eerst een 4 tal jaren andere mogelijkheden geprobeerd en op een duur besef je gewoon, dat je in een gevangenis zit in gedachten.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat weet je allemaal over 3mmc? Want je doet het jezelf aan toch, die angstaanvallen?
m
moetnietmagwelLid
01-01-2024, 00:00
#19
Manu76 zei:
Wat weet je allemaal over 3mmc? Want je doet het jezelf aan toch, die angstaanvallen?
Klik om te vergroten...
Eerlijk. Weinig tot niets, maar lees even die bijbel van wat ik stuurde. Eerst angstaanvallen. Dan drugs gebruiken en niet omgekeerd
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#20
moetnietmagwel zei:
Wil ik zelf wel iets doen? Is dat een serieuze vraag? Ik heb mss 1 procent verteld van wat ik in die 7 jaar heb meegemaakt. En geloof me op men woord dat als ik zeg dat ik voor men drugs probleem al heftige dingen heb meegemaakt. Ik wil zeker niet men drugsprobleem aan de kant schuiven. Maar jij kent mij niet. En heb zeker geen nood aan dit soort opmerkingen. Ik weet waar sta, ik weet wat ik heb meegemaakt, en ik weet ook dat ik nooit drugs heb gebruikt voor is een keertje te doen want OH ik doe het toch maar 1 keer ( wat bij veel mensen voorkomt) bij mij was het depressie+ de combinatie van ptss. Die zorgde voor het zoeken naar een oplossing en dat was drugs ja maar heb eerst een 4 tal jaren andere mogelijkheden geprobeerd en op een duur besef je gewoon, dat je in een gevangenis zit in gedachten.
Klik om te vergroten...
Jajajaja klopt ik ken jou niet.
Ik ken jou alleen via de dingen die je hier verteld.

Maar je roept dat je hulp wil en wil stoppen met drugs om vervolgens te zeggen dat je al 0 uur hebt geslapen en aande 3MMC zit. Sorry maar dan kan ik het niet meer serieus nemen.

Ik hoor alleen maar dingen die niet goed gaan en hoe ellendig alles is.
Dus ja ga vooral zo door het is jou leven en jou keuzes.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."