#1
BE javanwaar ben je , belgie of ander land
BE javanwaar ben je , belgie of ander land
ok, dat is een drama natuurlijk, maar welke medicamenten neem je erbij?oke sorry, ik gebruik ongeveer voor 4 maanden dagelijks ketamine. en voor 2-3 weken dagelijks 3mmc
ook al eerder aangegeven dat mijn hoofd enorm slordig is, en ik in de war ben.Meetings heb je overal inde wereld.
Je kan echt beter even duidelijker proberen te zijn. De vragen die je hebt duidelijk stellen.
Er is al gevragen hoeveel je van wat gebruikt en wanneer precies.
Geef daar eens antwoord op. (En probeer daar zo specifiek mogelijk inte zijn)
Is geen probleemsorry zie je berichtjes nu pas deze gedachtes onder invloed van 3m en bijbehorend hartslag zijn normaal
hoe voel je je nu ?Is geen probleem
Niet goed, is in die paar uur nog veel meer op me pad gekomen. Ondertussen laatste keer 3mmc was rond 15u fs.hoe voel je je nu ?
Dus even wat kunne uitnuchtere maar heb iets meegemaakt net, in de realiteit. Iets waardoor in 1 klap mijn vertrouwen in mensen weg is. Sorry maar mijn hoop op is op. Ook al is opgeven geen optie. Ben mezelf verloren in deze strijd.Niet goed, is in die paar uur nog veel meer op me pad gekomen. Ondertussen laatste keer 3mmc was rond 15u fs.
Jaheb je nog drugs in huis ?
Waar ben je mee bezig.Belangrijk om te zeggen dat ik 0 uur geslapen heb en onder invloed van 3mmc ben.
Er is dus een goede vriend naar mij gekomen. Waarbij ik de mogelijkheid ( en ik wil het ook niet) om te gebruiken. Ik ga proberen mijn best doen om geleik mijn bed in te kruipen als hij door moet. Maar meegeven aan hem is geen optie, (door zijn eigen situatie)Is er een vriend die het voor je kan ophalen eventueel?
Ter bescherming. Dat je het niet meer kan nemen.
Want hoe meer je nu neemt, om aan de nare gedachten of realiteit, te ontsnappen gaat juist averechts voor je werken.
Als je het zelf thuis laat is de kans mogelijk groot dat je het poeder weer aan je neus zet?
Mogelijkheid niet heb bedoel ik uiteraard.Er is dus een goede vriend naar mij gekomen. Waarbij ik de mogelijkheid ( en ik wil het ook niet) om te gebruiken. Ik ga proberen mijn best doen om geleik mijn bed in te kruipen als hij door moet. Maar meegeven aan hem is geen optie, (door zijn eigen situatie)
Wil ik zelf wel iets doen? Is dat een serieuze vraag? Ik heb mss 1 procent verteld van wat ik in die 7 jaar heb meegemaakt. En geloof me op men woord dat als ik zeg dat ik voor men drugs probleem al heftige dingen heb meegemaakt. Ik wil zeker niet men drugsprobleem aan de kant schuiven. Maar jij kent mij niet. En heb zeker geen nood aan dit soort opmerkingen. Ik weet waar sta, ik weet wat ik heb meegemaakt, en ik weet ook dat ik nooit drugs heb gebruikt voor is een keertje te doen want OH ik doe het toch maar 1 keer ( wat bij veel mensen voorkomt) bij mij was het depressie+ de combinatie van ptss. Die zorgde voor het zoeken naar een oplossing en dat was drugs ja maar heb eerst een 4 tal jaren andere mogelijkheden geprobeerd en op een duur besef je gewoon, dat je in een gevangenis zit in gedachten.Waar ben je mee bezig.
Hierom wil die psycholoog jou dus niet helpen.
Wil je zelf wel iets doen of blijf je gewoon aankloten met drugs enzo?
Eerlijk. Weinig tot niets, maar lees even die bijbel van wat ik stuurde. Eerst angstaanvallen. Dan drugs gebruiken en niet omgekeerdWat weet je allemaal over 3mmc? Want je doet het jezelf aan toch, die angstaanvallen?
Jajajaja klopt ik ken jou niet.Wil ik zelf wel iets doen? Is dat een serieuze vraag? Ik heb mss 1 procent verteld van wat ik in die 7 jaar heb meegemaakt. En geloof me op men woord dat als ik zeg dat ik voor men drugs probleem al heftige dingen heb meegemaakt. Ik wil zeker niet men drugsprobleem aan de kant schuiven. Maar jij kent mij niet. En heb zeker geen nood aan dit soort opmerkingen. Ik weet waar sta, ik weet wat ik heb meegemaakt, en ik weet ook dat ik nooit drugs heb gebruikt voor is een keertje te doen want OH ik doe het toch maar 1 keer ( wat bij veel mensen voorkomt) bij mij was het depressie+ de combinatie van ptss. Die zorgde voor het zoeken naar een oplossing en dat was drugs ja maar heb eerst een 4 tal jaren andere mogelijkheden geprobeerd en op een duur besef je gewoon, dat je in een gevangenis zit in gedachten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."