#1
En btw, ik besef echt heel goed dat dit gwn een ramp is
Probeer gedachten even te focussen op andere dingen. Maar neemt mijn gevoel niet weg....idkkan je niet een muziekje oid luisteren
Hartslag 180 voor men gevoelIk ben aan het beven en heb schrik dat er me op dit moment iets ergs gaat overkomen. Mijn hoofd is weer 1 chaos en weet even niet wat zeggen. Ben alles kwijt. Wereld weer eventjes ongestort. Sorry voor onduidelijk. Komt er nog aan
Ramp*En trouwens, ik begrijp het echt heel goed dat dit een oprit is
Is geen probleemsorry zie je berichtjes nu pas deze gedachtes onder invloed van 3m en bijbehorend hartslag zijn normaal
hoe voel je je nu ?Is geen probleem
Niet goed, is in die paar uur nog veel meer op me pad gekomen. Ondertussen laatste keer 3mmc was rond 15u fs.hoe voel je je nu ?
Dus even wat kunne uitnuchtere maar heb iets meegemaakt net, in de realiteit. Iets waardoor in 1 klap mijn vertrouwen in mensen weg is. Sorry maar mijn hoop op is op. Ook al is opgeven geen optie. Ben mezelf verloren in deze strijd.Niet goed, is in die paar uur nog veel meer op me pad gekomen. Ondertussen laatste keer 3mmc was rond 15u fs.
Jaheb je nog drugs in huis ?
Waar ben je mee bezig.Belangrijk om te zeggen dat ik 0 uur geslapen heb en onder invloed van 3mmc ben.
Er is dus een goede vriend naar mij gekomen. Waarbij ik de mogelijkheid ( en ik wil het ook niet) om te gebruiken. Ik ga proberen mijn best doen om geleik mijn bed in te kruipen als hij door moet. Maar meegeven aan hem is geen optie, (door zijn eigen situatie)Is er een vriend die het voor je kan ophalen eventueel?
Ter bescherming. Dat je het niet meer kan nemen.
Want hoe meer je nu neemt, om aan de nare gedachten of realiteit, te ontsnappen gaat juist averechts voor je werken.
Als je het zelf thuis laat is de kans mogelijk groot dat je het poeder weer aan je neus zet?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."