Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsik ben het padje kwijt...

ik ben het padje kwijt...

159 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
m
moetnietmagwelLid
01-01-2024, 00:00
#1
En btw, ik besef echt heel goed dat dit gwn een ramp is
m
moetnietmagwelLid
01-01-2024, 00:00
#2
MR_CHIP zei:
kan je niet een muziekje oid luisteren
Klik om te vergroten...
Probeer gedachten even te focussen op andere dingen. Maar neemt mijn gevoel niet weg....idk
m
moetnietmagwelLid
01-01-2024, 00:00
#3
moetnietmagwel zei:
Ik ben aan het beven en heb schrik dat er me op dit moment iets ergs gaat overkomen. Mijn hoofd is weer 1 chaos en weet even niet wat zeggen. Ben alles kwijt. Wereld weer eventjes ongestort. Sorry voor onduidelijk. Komt er nog aan
Klik om te vergroten...
Hartslag 180 voor men gevoel
m
moetnietmagwelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben aan het beven en heb schrik dat er me op dit moment iets ergs gaat overkomen. Mijn hoofd is weer 1 chaos en weet even niet wat zeggen. Ben alles kwijt. Wereld weer eventjes ongestort. Sorry voor onduidelijk. Komt er nog aan
m
moetnietmagwelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oke, ik ben aan het afgeleiden, elke minuut is het erger. ga nu proberen me rustig te houden en hier stap voor stap uit leggen wat er door me heen gaat. Niet persee voor antwoord maar gwn dat ik het ff voor mezelf even kan afschrijven en iedereen ook wat meer duidelijkheid ziet. Ik heb dus alleen over het moment nu. Belangrijk om te zeggen dat ik 0 uur geslapen heb en onder invloed van 3mmc ben. Mijn hoofd is dus chaos. Gedachten schieten binnen van het ene naar het andere op dit moment vind ik het oprecht moeilijk om men ademhaling onder controle te krijgen, maar ik merk als ik even door men Neus in adem, en me mond uit. Dat het beetje bij beetje weer beter gaat. Ik heb paniek... Ik voel het even niet meer. Of juist enorm hard,? Mmhh ik weet het echt niet. Dat ik eventjes een duwtje in de rug kan gebruiken weet ik wel. bedankt iedereen
m
moetnietmagwelLid
01-01-2024, 00:00
#6
moetnietmagwel zei:
En trouwens, ik begrijp het echt heel goed dat dit een oprit is
Klik om te vergroten...
Ramp*
m
moetnietmagwelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kan aub iemand iets zeggen? Wat maakt me echt niet uit maar gwn dat ik weet dat er iemand naar me luisterd. Want dat gevoel heb ik niet in mijn omgeving op dit moment. Sorry alvast
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#8
sorry zie je berichtjes nu pas deze gedachtes onder invloed van 3m en bijbehorend hartslag zijn normaal
m
moetnietmagwelLid
01-01-2024, 00:00
#9
Is het normaal dat ik op dit moment denk, dat als ik ga slapen, niet meer zal ontwaken uit me slaap ofja de schrik dat het zal gebeuren is wel aanwezig als ik eerlijk ben
m
moetnietmagwelLid
01-01-2024, 00:00
#10
MR_CHIP zei:
sorry zie je berichtjes nu pas deze gedachtes onder invloed van 3m en bijbehorend hartslag zijn normaal
Klik om te vergroten...
Is geen probleem
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
@moetnietmagwel het is geen ramp. Komt goed. Zoek hulp, accepteer de hulp, vertel alles wat je je hele leven geheim hebt gehouden en doe je best. Herstel is hard werken maar je krijgt er ook heel veel voor terug.

Ga anders een keer naar een AA/CA/NA meeting. Kun je lotgenoten spreken en van anderen hiren wat ze hebben gedaan om uit de ellende te raken. Desnoods eerst een online meeting.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja, 3MMC en paranoia helpen elkaar.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#13
moetnietmagwel zei:
Is geen probleem
Klik om te vergroten...
hoe voel je je nu ?
m
moetnietmagwelLid
01-01-2024, 00:00
#14
MR_CHIP zei:
hoe voel je je nu ?
Klik om te vergroten...
Niet goed, is in die paar uur nog veel meer op me pad gekomen. Ondertussen laatste keer 3mmc was rond 15u fs.
m
moetnietmagwelLid
01-01-2024, 00:00
#15
moetnietmagwel zei:
Niet goed, is in die paar uur nog veel meer op me pad gekomen. Ondertussen laatste keer 3mmc was rond 15u fs.
Klik om te vergroten...
Dus even wat kunne uitnuchtere maar heb iets meegemaakt net, in de realiteit. Iets waardoor in 1 klap mijn vertrouwen in mensen weg is. Sorry maar mijn hoop op is op. Ook al is opgeven geen optie. Ben mezelf verloren in deze strijd.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16
kan je niet een muziekje oid luisteren
m
moetnietmagwelLid
01-01-2024, 00:00
#17
MR_CHIP zei:
heb je nog drugs in huis ?
Klik om te vergroten...
Ja
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#18
moetnietmagwel zei:
Belangrijk om te zeggen dat ik 0 uur geslapen heb en onder invloed van 3mmc ben.
Klik om te vergroten...
Waar ben je mee bezig.
Hierom wil die psycholoog jou dus niet helpen.

Wil je zelf wel iets doen of blijf je gewoon aankloten met drugs enzo?
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#19
moetnietmagwel zei:
Ja
Klik om te vergroten...

Is er een vriend die het voor je kan ophalen eventueel?
Ter bescherming. Dat je het niet meer kan nemen.
Want hoe meer je nu neemt, om aan de nare gedachten of realiteit, te ontsnappen gaat juist averechts voor je werken.
Als je het zelf thuis laat is de kans mogelijk groot dat je het poeder weer aan je neus zet?
m
moetnietmagwelLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kordie zei:
Is er een vriend die het voor je kan ophalen eventueel?
Ter bescherming. Dat je het niet meer kan nemen.
Want hoe meer je nu neemt, om aan de nare gedachten of realiteit, te ontsnappen gaat juist averechts voor je werken.
Als je het zelf thuis laat is de kans mogelijk groot dat je het poeder weer aan je neus zet?
Klik om te vergroten...
Er is dus een goede vriend naar mij gekomen. Waarbij ik de mogelijkheid ( en ik wil het ook niet) om te gebruiken. Ik ga proberen mijn best doen om geleik mijn bed in te kruipen als hij door moet. Maar meegeven aan hem is geen optie, (door zijn eigen situatie)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."