#1
Eigenlijk weet ik je antwoord al. Je gaat zeggen dat de verslaving zich hoe dan ook wel gaat manifesteren. Is het niet in benzo's, dan is het in drank of drugs. Daar kan ik wel tegenover stellen dat ik tegenwoordig dingen behoorlijk goed 'met mate' kan doen. Voornamelijk omdat ik heeeeeeeel te bang ben controle te verliezen en gek te worden als ik te veel neen van iets (drank, drugs, anything). Dus alles wat ik doe is eigenlijk met mate tegenwoordig. Behalve sporten, da's echt een addiction, een positieve wel, die me mentaal veel rust en positiviteit bezorgt. Dus die gun ik mezelf, hoewel ik nu verplicht thuis zit, want: blessures.
Ben wel benieuwd hoe jij daar tegenover staat. Kan me voorstellen dat jij tóch van mening bent dat stoppen met ALLES het beste is. En misschien heb je gelijk hoor, en ben ik daar mentaal gewoon nog niet helemaal. Er is nog innerlijke strijd. Niet over de benzo's. Wel over de rest.
Ben wel benieuwd hoe jij daar tegenover staat. Kan me voorstellen dat jij tóch van mening bent dat stoppen met ALLES het beste is. En misschien heb je gelijk hoor, en ben ik daar mentaal gewoon nog niet helemaal. Er is nog innerlijke strijd. Niet over de benzo's. Wel over de rest.