#1
Dat kan ik dan weer niet zeggen 馃槄en iets meer dan een jaar geen medicatie anders dan Paracetamol.
Ik gebruik nog steeds montelukast en budesonide tegen mijn allergie毛n. Was eigenlijk niet van plan hiermee te stoppen ook.
Concerta ben ik 2,5 jaar geleden dan ook al wel mee gestopt. Heb het ook nooit lang gebruikt gelukkig.
Dat ze mij nooit op antipsychotica hebben gezet is ook wel wonderbaarlijk. Maar achteraf gezien ben ik er alleen maar blij mee.