Pfffβ¦wat een enorm heftig verhaal manβ¦ weet gewoon niet goed wat ik kan zeggen, wat ik ook zeg, het schiet tekort in wat je nu voor de kiezen krijgtβ¦Even een update in de achtbaan die mijn leven heet...
Ik heb in het laatste jaar eigenlijk zo half half een wel/niet relatie gehad met de leukste dame ooit
Af en toe wel, en af en toe niet, omdat wij samen niet normaal doen kunnen, vanaf dag 1 weten we dat al, en het eindigt altijd in nachten lange chemsex binges die we ons allebij eigenlijk niet veroorloven kunnen ivm ons gezin.
Daar komt dus bij dat mijn lievelings mens kanker heeft, en we al een hele tijd weten dat ze niet meer beter wordt, vorige week hebben wij op geheel eigen wijze afgesloten met een nacht in onze eigen stijl, en dit is dus de laatste keer geweest dat ik haar gezien heb.
Deze week heeft ze mij laten weten dat er een datum is waarop ze de kanker zal voor zijn en dus zelf uit het leven stapt.
Ik wist dat dit ging komen, we hebben het er vaak over gehad, maar wat een kutzooi blijft dit toch.
Ik ben mega dankbaar voor de tijd die we gehad hebben, maar...
Weet ik veel...
Godverdomme ofzo,
betere woorden heb ik ff niet
Wat een kutbende
Haha, dat eigenzinnige klopt wel, het eten ook wel, maar er is nog nooit iemand geweest die me elegant genoemd heeftπ€£π€£
34, en laat 3 kinderen achter, zo hoort het niet te gaan voor je gevoel
Wat erg. Zo jong en dan 3 kinderen die achterblijven..34, en laat 3 kinderen achter, zo hoort het niet te gaan voor je gevoel
Wat erg. Zo jong en dan 3 kinderen die achterblijven..
Ligt het aan mij of denken meer mensen dat er nu veel meer jongen mensen de gevreesde ziekte die begint met letter k hebben dan voorheen? Ik moet weer denken aan mijn supervisor die pas 32 was en in mei aan darmkanker is overleden. En ik kende nog drie andere personen die in de afgelopen twee jaar zijn overleden aan kanker. Twee vrouwen van in de 50. Veel en veel te jong..
Veel sterkte voor de komende tijd. Jullie zullen het hard nodig hebben.
Het is echt een heel naar woord voor me. Spreek het liever niet uit en probeer het zelfs niet te typen..Gewoon kanker
Hou je het functionele gebruik van 2-fma er wel in?zo als ik verwachtte is door het samenzijn mij zucht naar drugs vrijwel geheel verdwenen
Ja, 1 keer per 2 of 3 weken 15 tot 20 mg om de boekhouding bij te werken, heb wel besloten het voortaan alleen nog sochtends te nemen, anders blijf ik door de lange nawerking vaak de hele nacht wakkerHou je het functionele gebruik van 2-fma er wel in?
Heb mezelf wel voor de gek gehouden met tripmiddelen op die manier, maar mdma voelt nog wel dermate toxisch voor me dat ik niet gauw vergeet dat het een drug is.Na de mdma op 909, waar ik heerlijk op ging, heb ik de afgelopen dagen minder behoefte om andere dingen te gebruiken, en toen hoorde ik mezelf vanmiddag denken:
"misschien moet ik vaker mdma nemen, zodat ik minder drugs gebruik"
π€£π€£π€£
Ja, daar heb ik bij mdma ook wel last van. Ik krijg daar een soort chemische kater van π. Ik pak sneller naar truffels of andere tripmiddelen. Binnenkort gaan we 1p-lsd proberen, nog nooit gedaan. Vroeger wel een aantal keer gewoon lsd in vrij hoge doseringen. We willen nu de dosering niet te hoog pakken, zodat we ook niet te lang onderweg zijn.Heb mezelf wel voor de gek gehouden met tripmiddelen op die manier, maar mdma voelt nog wel dermate toxisch voor me dat ik niet gauw vergeet dat het een drug is.
Ja, dat was ff hoe het voelde, gewoon ff godveren lucht op somsHet dekt de lading denk ik.
Wel slim om niet te hoog te pakken. Lekker gewoon met 100 ug beginnen zou ik doen. Mede omdat echte LSD lang niet altijd zo sterk was/is als aangegeven door de dealer en iets als 1P-LSD wel. Voor de meeste mensen is 100 ug 1P al een trip dosering.Ja, daar heb ik bij mdma ook wel last van. Ik krijg daar een soort chemische kater van π. Ik pak sneller naar truffels of andere tripmiddelen. Binnenkort gaan we 1p-lsd proberen, nog nooit gedaan. Vroeger wel een aantal keer gewoon lsd in vrij hoge doseringen. We willen nu de dosering niet te hoog pakken, zodat we ook niet te lang onderweg zijn.
Op zich zou ik een heftige trip wel weer willen, echter dat is erg onhandig voor ons en voor m'n vrouw geen optie. Die lsd-25 was enkele keren heel heftig. Een keer met twee zegels van 250 mug was de piek 12 uur en de offset ook nog een keer zoiets. Dat kunnen we helemaal niet inplannen nu.Wel slim om niet te hoog te pakken. Lekker gewoon met 100 ug beginnen zou ik doen. Mede omdat echte LSD lang niet altijd zo sterk was/is als aangegeven door de dealer en iets als 1P-LSD wel. Voor de meeste mensen is 100 ug 1P al een trip dosering.
Hmmja, ik heb daar tegenwoordig ook de tijd ,(en de zin) niet meer voor.Op zich zou ik een heftige trip wel weer willen, echter dat is erg onhandig voor ons en voor m'n vrouw geen optie. Die lsd-25 was enkele keren heel heftig. Een keer met twee zegels van 250 mug was de piek 12 uur en de offset ook nog een keer zoiets. Dat kunnen we helemaal niet inplannen nu.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."