Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet drugsleven van miles

Het drugsleven van miles

50 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
miles zei:
🀣🀣 er zijn echt weinig beesten waar ik minder mee heb als katten, maar misschien is dat wel door dat ik er te veel overeenkomsten mee heb dan
Klik om te vergroten...
Parmantig, eigenzinnig, elegant, kieskeurig qua eten:

1000009457.jpg

?
B
Be_a_voice_not_an_echoLid
01-01-2024, 00:00
#2
miles zei:
Even een update in de achtbaan die mijn leven heet...

Ik heb in het laatste jaar eigenlijk zo half half een wel/niet relatie gehad met de leukste dame ooit
Af en toe wel, en af en toe niet, omdat wij samen niet normaal doen kunnen, vanaf dag 1 weten we dat al, en het eindigt altijd in nachten lange chemsex binges die we ons allebij eigenlijk niet veroorloven kunnen ivm ons gezin.

Daar komt dus bij dat mijn lievelings mens kanker heeft, en we al een hele tijd weten dat ze niet meer beter wordt, vorige week hebben wij op geheel eigen wijze afgesloten met een nacht in onze eigen stijl, en dit is dus de laatste keer geweest dat ik haar gezien heb.
Deze week heeft ze mij laten weten dat er een datum is waarop ze de kanker zal voor zijn en dus zelf uit het leven stapt.

Ik wist dat dit ging komen, we hebben het er vaak over gehad, maar wat een kutzooi blijft dit toch.

Ik ben mega dankbaar voor de tijd die we gehad hebben, maar...

Weet ik veel...
Godverdomme ofzo,

betere woorden heb ik ff niet

Wat een kutbende
Klik om te vergroten...
Pfff…wat een enorm heftig verhaal man… weet gewoon niet goed wat ik kan zeggen, wat ik ook zeg, het schiet tekort in wat je nu voor de kiezen krijgt…

Wens je alle sterkte, succes, kracht en wijsheid toe!
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindless zei:
Parmantig, eigenzinnig, elegant, kieskeurig qua eten:

Bekijk bijlage 60898

?
Klik om te vergroten...
Haha, dat eigenzinnige klopt wel, het eten ook wel, maar er is nog nooit iemand geweest die me elegant genoemd heeft🀣🀣
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
miles zei:
Haha, dat eigenzinnige klopt wel, het eten ook wel, maar er is nog nooit iemand geweest die me elegant genoemd heeft🀣🀣
Klik om te vergroten...
Soms ontdekken we later in ons leven bepaalde kanten van onszelf.

Embrace your inner cat.

1000009472.jpg
П
ΠŸΡƒΡΡ‚ΠΎLid
01-01-2024, 00:00
#5
Excuus voor gister wens je veel sterke en succes liefde en gezondheid :redheart:
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#6
miles zei:
34, en laat 3 kinderen achter, zo hoort het niet te gaan voor je gevoel
Klik om te vergroten...

Vreselijk.
Zo moet het zeker niet idd.

Geloof mij. Het leven kan zo voorbij zijn. In letterlijke en figuurlijke zin. Geniet van iedere dag dat je de kans krijgt. Maximaal.
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Aaah nee, Miles, wat verdrietig man!! Heel veel sterkte. Dikke knuffel! β™₯️
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#8
miles zei:
34, en laat 3 kinderen achter, zo hoort het niet te gaan voor je gevoel
Klik om te vergroten...
Wat erg. Zo jong en dan 3 kinderen die achterblijven..

Ligt het aan mij of denken meer mensen dat er nu veel meer jongen mensen de gevreesde ziekte die begint met letter k hebben dan voorheen? Ik moet weer denken aan mijn supervisor die pas 32 was en in mei aan darmkanker is overleden. En ik kende nog drie andere personen die in de afgelopen twee jaar zijn overleden aan kanker. Twee vrouwen van in de 50. Veel en veel te jong..

Veel sterkte voor de komende tijd. Jullie zullen het hard nodig hebben.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Deadwing zei:
Wat erg. Zo jong en dan 3 kinderen die achterblijven..

Ligt het aan mij of denken meer mensen dat er nu veel meer jongen mensen de gevreesde ziekte die begint met letter k hebben dan voorheen? Ik moet weer denken aan mijn supervisor die pas 32 was en in mei aan darmkanker is overleden. En ik kende nog drie andere personen die in de afgelopen twee jaar zijn overleden aan kanker. Twee vrouwen van in de 50. Veel en veel te jong..

Veel sterkte voor de komende tijd. Jullie zullen het hard nodig hebben.
Klik om te vergroten...

Ik hoor het ook steeds meer.
Vooral dertiger/veertigers.
Lijkt meer dan 10 jaar geleden.
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#10
miles zei:
Gewoon kanker
Klik om te vergroten...
Het is echt een heel naar woord voor me. Spreek het liever niet uit en probeer het zelfs niet te typen..
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ff n klein updateje,
Inmiddels heb ik n super leuke dame gevonden, we kennen elkaar nog niet zo lang, maar het is erg leuk samen, en zo als ik verwachtte is door het samenzijn mij zucht naar drugs vrijwel geheel verdwenen, het is echt altijd behoorlijk door verveling gedreven geweest.

Mijn nieuwe vriendin heeft niks tegen drugs, is in t verleden zelf dealer geweest en heeft ook een tijdlang meer gebruikt dan haar lief was, daarom begrijpen we elkaar goed op dit vlak, ook staat ze open voor het incidenteel gebruik van dingen als mdma, 2cb en andere niet bijzonder verslavende drugs, precies zoals ik voor ogen heb.

Maar belangrijker als dit is dat we op heel veel andere vlakken ook op dezelfde lijn zitten, vooral met betrekking tot onze kinderen(we hebben er samen 7), en de manier waarop we in het leven staan.

Ik hoop dat dit voorlopig nog even zo leuk blijft als het nu is, ik heb er echt weer zin in, en ben vooral verschrikkelijk verliefd😍😍😍
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#12
miles zei:
zo als ik verwachtte is door het samenzijn mij zucht naar drugs vrijwel geheel verdwenen
Klik om te vergroten...
Hou je het functionele gebruik van 2-fma er wel in?
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#13
OtherShore zei:
Hou je het functionele gebruik van 2-fma er wel in?
Klik om te vergroten...
Ja, 1 keer per 2 of 3 weken 15 tot 20 mg om de boekhouding bij te werken, heb wel besloten het voortaan alleen nog sochtends te nemen, anders blijf ik door de lange nawerking vaak de hele nacht wakker
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
miles zei:
Na de mdma op 909, waar ik heerlijk op ging, heb ik de afgelopen dagen minder behoefte om andere dingen te gebruiken, en toen hoorde ik mezelf vanmiddag denken:
"misschien moet ik vaker mdma nemen, zodat ik minder drugs gebruik"
🀣🀣🀣
Klik om te vergroten...
Heb mezelf wel voor de gek gehouden met tripmiddelen op die manier, maar mdma voelt nog wel dermate toxisch voor me dat ik niet gauw vergeet dat het een drug is.
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindless zei:
Heb mezelf wel voor de gek gehouden met tripmiddelen op die manier, maar mdma voelt nog wel dermate toxisch voor me dat ik niet gauw vergeet dat het een drug is.
Klik om te vergroten...
Ja, daar heb ik bij mdma ook wel last van. Ik krijg daar een soort chemische kater van πŸ˜‚. Ik pak sneller naar truffels of andere tripmiddelen. Binnenkort gaan we 1p-lsd proberen, nog nooit gedaan. Vroeger wel een aantal keer gewoon lsd in vrij hoge doseringen. We willen nu de dosering niet te hoog pakken, zodat we ook niet te lang onderweg zijn.
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#16
Relmuis zei:
Het dekt de lading denk ik.
Klik om te vergroten...
Ja, dat was ff hoe het voelde, gewoon ff godveren lucht op soms
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
StraffeNeel zei:
Ja, daar heb ik bij mdma ook wel last van. Ik krijg daar een soort chemische kater van πŸ˜‚. Ik pak sneller naar truffels of andere tripmiddelen. Binnenkort gaan we 1p-lsd proberen, nog nooit gedaan. Vroeger wel een aantal keer gewoon lsd in vrij hoge doseringen. We willen nu de dosering niet te hoog pakken, zodat we ook niet te lang onderweg zijn.
Klik om te vergroten...
Wel slim om niet te hoog te pakken. Lekker gewoon met 100 ug beginnen zou ik doen. Mede omdat echte LSD lang niet altijd zo sterk was/is als aangegeven door de dealer en iets als 1P-LSD wel. Voor de meeste mensen is 100 ug 1P al een trip dosering.
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mindless zei:
Wel slim om niet te hoog te pakken. Lekker gewoon met 100 ug beginnen zou ik doen. Mede omdat echte LSD lang niet altijd zo sterk was/is als aangegeven door de dealer en iets als 1P-LSD wel. Voor de meeste mensen is 100 ug 1P al een trip dosering.
Klik om te vergroten...
Op zich zou ik een heftige trip wel weer willen, echter dat is erg onhandig voor ons en voor m'n vrouw geen optie. Die lsd-25 was enkele keren heel heftig. Een keer met twee zegels van 250 mug was de piek 12 uur en de offset ook nog een keer zoiets. Dat kunnen we helemaal niet inplannen nu.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
StraffeNeel zei:
Op zich zou ik een heftige trip wel weer willen, echter dat is erg onhandig voor ons en voor m'n vrouw geen optie. Die lsd-25 was enkele keren heel heftig. Een keer met twee zegels van 250 mug was de piek 12 uur en de offset ook nog een keer zoiets. Dat kunnen we helemaal niet inplannen nu.
Klik om te vergroten...
Hmmja, ik heb daar tegenwoordig ook de tijd ,(en de zin) niet meer voor.
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik houd nu een tijdje de journal app bij en zet daar braaf elke keer dat ik iets gebruik in, best confronterend om zo vastgelegd te zien dat ik nagenoeg elke week gebruik nu, ik wist het natuurlijk al, maar het wrijft er nog ff lekker in zo

Mijn hele 1 keer per maand drugs credo lukt aardig, maar alleen als je alle keren dat ik 2-fma functioneel gebruik niet mee telt, dit doe ik vrijwel elke week woensdags of donderdags, en als het werk klaar is pak ik vaak een puntje bij om mezelf te belonen, ik denk dat ik maar ff een tijdje terug ga naar 2-fa, dat was iets beter in de hand te houden.

En misschien moet ik ook gewoon eindelijk maar eens het traject met een psychiater afmaken zodat ik gewoon lisdex oid op recept kan krijgen, ben hier al een paar keer aan begonnen, maar haak steeds af op t feit dat de fout bij mij zou kunnen liggen, de hele wereld is knots knetter gek, maar ik toch zeker niet!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."