Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet drugsleven van miles

Het drugsleven van miles

50 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zeqwyar zei:
miles doet me denken aan een kat :redheart:
Klik om te vergroten...
🤣🤣 er zijn echt weinig beesten waar ik minder mee heb als katten, maar misschien is dat wel door dat ik er te veel overeenkomsten mee heb dan
П
ПустоLid
01-01-2024, 00:00
#2
miles zei:
🤣🤣 er zijn echt weinig beesten waar ik minder mee heb als katten, maar misschien is dat wel door dat ik er te veel overeenkomsten mee heb dan
Klik om te vergroten...
sorry heb niks gelezen maar miles doet me denken aan een kat met zwart en wit haar en een snor
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
miles zei:
🤣🤣 er zijn echt weinig beesten waar ik minder mee heb als katten, maar misschien is dat wel door dat ik er te veel overeenkomsten mee heb dan
Klik om te vergroten...
Parmantig, eigenzinnig, elegant, kieskeurig qua eten:

1000009457.jpg

?
B
Be_a_voice_not_an_echoLid
01-01-2024, 00:00
#4
miles zei:
Even een update in de achtbaan die mijn leven heet...

Ik heb in het laatste jaar eigenlijk zo half half een wel/niet relatie gehad met de leukste dame ooit
Af en toe wel, en af en toe niet, omdat wij samen niet normaal doen kunnen, vanaf dag 1 weten we dat al, en het eindigt altijd in nachten lange chemsex binges die we ons allebij eigenlijk niet veroorloven kunnen ivm ons gezin.

Daar komt dus bij dat mijn lievelings mens kanker heeft, en we al een hele tijd weten dat ze niet meer beter wordt, vorige week hebben wij op geheel eigen wijze afgesloten met een nacht in onze eigen stijl, en dit is dus de laatste keer geweest dat ik haar gezien heb.
Deze week heeft ze mij laten weten dat er een datum is waarop ze de kanker zal voor zijn en dus zelf uit het leven stapt.

Ik wist dat dit ging komen, we hebben het er vaak over gehad, maar wat een kutzooi blijft dit toch.

Ik ben mega dankbaar voor de tijd die we gehad hebben, maar...

Weet ik veel...
Godverdomme ofzo,

betere woorden heb ik ff niet

Wat een kutbende
Klik om te vergroten...
Pfff…wat een enorm heftig verhaal man… weet gewoon niet goed wat ik kan zeggen, wat ik ook zeg, het schiet tekort in wat je nu voor de kiezen krijgt…

Wens je alle sterkte, succes, kracht en wijsheid toe!
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindless zei:
Parmantig, eigenzinnig, elegant, kieskeurig qua eten:

Bekijk bijlage 60898

?
Klik om te vergroten...
Haha, dat eigenzinnige klopt wel, het eten ook wel, maar er is nog nooit iemand geweest die me elegant genoemd heeft🤣🤣
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
miles zei:
Haha, dat eigenzinnige klopt wel, het eten ook wel, maar er is nog nooit iemand geweest die me elegant genoemd heeft🤣🤣
Klik om te vergroten...
Soms ontdekken we later in ons leven bepaalde kanten van onszelf.

Embrace your inner cat.

1000009472.jpg
П
ПустоLid
01-01-2024, 00:00
#7
Excuus voor gister wens je veel sterke en succes liefde en gezondheid :redheart:
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#8
miles zei:
34, en laat 3 kinderen achter, zo hoort het niet te gaan voor je gevoel
Klik om te vergroten...

Vreselijk.
Zo moet het zeker niet idd.

Geloof mij. Het leven kan zo voorbij zijn. In letterlijke en figuurlijke zin. Geniet van iedere dag dat je de kans krijgt. Maximaal.
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Aaah nee, Miles, wat verdrietig man!! Heel veel sterkte. Dikke knuffel! ♥️
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#10
miles zei:
34, en laat 3 kinderen achter, zo hoort het niet te gaan voor je gevoel
Klik om te vergroten...
Wat erg. Zo jong en dan 3 kinderen die achterblijven..

Ligt het aan mij of denken meer mensen dat er nu veel meer jongen mensen de gevreesde ziekte die begint met letter k hebben dan voorheen? Ik moet weer denken aan mijn supervisor die pas 32 was en in mei aan darmkanker is overleden. En ik kende nog drie andere personen die in de afgelopen twee jaar zijn overleden aan kanker. Twee vrouwen van in de 50. Veel en veel te jong..

Veel sterkte voor de komende tijd. Jullie zullen het hard nodig hebben.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Deadwing zei:
Wat erg. Zo jong en dan 3 kinderen die achterblijven..

Ligt het aan mij of denken meer mensen dat er nu veel meer jongen mensen de gevreesde ziekte die begint met letter k hebben dan voorheen? Ik moet weer denken aan mijn supervisor die pas 32 was en in mei aan darmkanker is overleden. En ik kende nog drie andere personen die in de afgelopen twee jaar zijn overleden aan kanker. Twee vrouwen van in de 50. Veel en veel te jong..

Veel sterkte voor de komende tijd. Jullie zullen het hard nodig hebben.
Klik om te vergroten...

Ik hoor het ook steeds meer.
Vooral dertiger/veertigers.
Lijkt meer dan 10 jaar geleden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."