#1
Ik lig nu meestal tussen 1en 2 op bed om te slapen. En word rond 11/12 wakkerThc niet overdrijven, is oa niet hele dagen te gebruiken. Want al slaap je goed, de dag erna blijft je lichaam deels verdoofd, deels gestrest en kan het bijdragen aan depressieve gevoelens en niet kunnen stoppen met doordraaien.
En pijpje banana-kush is denk ik veel minder problematisch als Amnesia Haze bijvoorbeeld (voor die rusteloosheid)
En dan dat slaapritme.. meer proberen dagelijks op hetzelfde moment in bed te duiken en ongeveer hetzelfde moment opstaan. Duurt wel even voordat je echt in ritme zit, maar mij is het gelukt denk ik. Tussen 23h en 24h lig ik in bed en val snel in slaap ondertussen. En tussen 7 en 8h ben ik redelijk uitgerust met mijn dagboekje op de bank.
En ik laat mezelf niet langer dan 60 minuten slapen overdag.
Maar ik heb verder ook nog ongeveer die problemen die jij lijkt te hebben, maar als ik goed oppas met caffeĂŻne, gaat het redelijk. Nu net paar dagen met vakantie geweest en iets meer caffeĂŻne gehad en dan slaan de hersenen wel wat op hol.. en bij mij is er een soort van stress op de buik. (Gelukkig niet die stress op de borstkast, die ik van thc kreeg)
