Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeginnende hasj verslaving

Beginnende hasj verslaving

1594 antwoorden
171 weergaven
18-5-2026
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kan je niet bij je vriendin intrekken?
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#2
_shikantaza zei:
Wat heb je allemaal uitgespookt dan?
Klik om te vergroten...
Heb mezelf verdedigd en een glas kapot geslagen. Me vader heeft me vroeger mishandeld en kiest de kinderen van mijn stiefmoeder boven zijn eigen kinderen. Mijn stiefmoeder is een enorm dominante vrouw en een extreme narcist. Zij heeft de broek aan in huis en ik ben mijn eigen vader door haar helemaal verloren hij is totaal veranderd en de spanning in huis is gewoon heel hoog.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#3
AntiBenzo1312 zei:
Heb mezelf verdedigd en een glas kapot geslagen. Me vader heeft me vroeger mishandeld en kiest de kinderen van mijn stiefmoeder boven zijn eigen kinderen. Mijn stiefmoeder is een enorm dominante vrouw en een extreme narcist. Zij heeft de broek aan in huis en ik ben mijn eigen vader door haar helemaal verloren hij is totaal veranderd en de spanning in huis is gewoon heel hoog.
Klik om te vergroten...
Volgens mij speelt dit al veel langer... Wat ik me dan vooral af vraag is waarom je nog thuis woont? Afgelopen zomer liep je te pochen hoeveel je per maand op je rekening kreeg. Huur een kamer. Rust en ontspanning is veel waard.

Hoe heb je je verdedigd, wat was de context?
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ga je nog steeds naar een psycholoog toe? Of gewoon iemand waarmee je kan praten en je verder kan helpen? Inderdaad op jezelf gaan lijkt mij wel een goed plan.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
AntiBenzo1312 zei:
Heb mezelf verdedigd en een glas kapot geslagen. Me vader heeft me vroeger mishandeld en kiest de kinderen van mijn stiefmoeder boven zijn eigen kinderen. Mijn stiefmoeder is een enorm dominante vrouw en een extreme narcist. Zij heeft de broek aan in huis en ik ben mijn eigen vader door haar helemaal verloren hij is totaal veranderd en de spanning in huis is gewoon heel hoog.
Klik om te vergroten...
Hier is veel meer aan de hand dan alleen dat.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je nog onder behandeling bent misschien eens kijken of er vanuit daar iets opgezet kan worden qua beschermd of beschut wonen.

En anders zou je met dit soort onderwerpen kunnen aankloppen bij het sociale team van de gemeente als je er niet alleen uit komt.

Sterkte!
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Torchic zei:
Als je nog onder behandeling bent misschien eens kijken of er vanuit daar iets opgezet kan worden qua beschermd of beschut wonen.

En anders zou je met dit soort onderwerpen kunnen aankloppen bij het sociale team van de gemeente als je er niet alleen uit komt.

Sterkte!
Klik om te vergroten...
Ben ik meebezig maandag is de intake met de hulpinstantie die gaan kijken hoe verder. En wat er moet gebeuren.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Mevrouw Pløp zei:
Volgens mij speelt dit al veel langer... Wat ik me dan vooral af vraag is waarom je nog thuis woont? Afgelopen zomer liep je te pochen hoeveel je per maand op je rekening kreeg. Huur een kamer. Rust en ontspanning is veel waard.

Hoe heb je je verdedigd, wat was de context?
Klik om te vergroten...
Heb haar een schop verkocht en me stiefbroertje viel mij ook aan die heb ik een paar knieeen gegeven. En met me vader gevochten en er is een raam gesneuveld.
Nou soms gaat het een tijdje goed en dan denk ik kan wel thuis blijven wonen. Maar ik weet nu dat dit gewoon niet meer kan en dat ik me eigen plek nodig heb.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#9
annihilation zei:
Ga je nog steeds naar een psycholoog toe? Of gewoon iemand waarmee je kan praten en je verder kan helpen? Inderdaad op jezelf gaan lijkt mij wel een goed plan.
Klik om te vergroten...
Jazeker ik krijg vanaf maandag ambulante begeleiding. En die gaan opzoek naar een woning en helpen me met het conflict thuis.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Mevrouw Pløp zei:
Volgens mij speelt dit al veel langer... Wat ik me dan vooral af vraag is waarom je nog thuis woont? Afgelopen zomer liep je te pochen hoeveel je per maand op je rekening kreeg. Huur een kamer. Rust en ontspanning is veel waard.

Hoe heb je je verdedigd, wat was de context?
Klik om te vergroten...
Me vader heeft mij een appje gestuurd dat ik 3weken weg moet blijven en dat er daarna pas een gesprek nodig is. Alleen mijn moeder is heel erg boos op hem dat hij zijn eigen kinderen zolaat stikken in opzichte van de kinderen van mijn stiefmoeder. En hij heeft nooit moeite gestoken om mee te gaan met mijn behandelingen. Er is ook geen plek bij mijn moeder te weinig ruimte moet nu op de bank slapen. Alles gaat gewoon naar de kloten zo, stage, school. Omdat ik geen eigen plek heb waar ik me ding kan doen en me terug kan trekken. De kans is ook groot dat er een familie ruzie gaat komen als het echt 3week gaat duren. Mijn vader is ook mijn vader niet meer onze band is volledig kapot. En zou hem ook niet meer willen bespreken als ik een plek voor mezelf heb. Maar ik moet terug om de tijd tot een woning te overbruggen
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wat een toestand allemaal.
Ik hoop, dat je eruit gaat komen met een eigen huis, want hier gebeuren straks ongelukken op deze manier...
Sterkte!
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#12
De Zandman zei:
Wat een toestand allemaal.
Ik hoop, dat je eruit gaat komen met een eigen huis, want hier gebeuren straks ongelukken op deze manier...
Sterkte!
Klik om te vergroten...
Het is gewoon kut want hulpverlening doet helemaal niks. En mijn stiefmoeder kan gewoon haar gang gaan. Ik heb niet mijn eigen plek dus ik heb 24/7 stress want ik kan niet tot rust komen heb geen plek om te studeren of aan mijn examens te werken en mijn voeding kan ik nu niet 100% doen. Dit zal ik hem nooit vergeven. Ben zo ontzettend kwaad. Alles gaat nu naar de kloten door hem.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#13
annihilation zei:
Zou je eens een werkweek kunnen beschrijven?
Klik om te vergroten...
Die van mij?
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jij kan toch via begeleid wonen of iets in de trant terecht komen? Heb je hier al wat druk achter gezet? Ingeschreven?
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#15
annihilation zei:
Jij kan toch via begeleid wonen of iets in de trant terecht komen? Heb je hier al wat druk achter gezet? Ingeschreven?
Klik om te vergroten...
Ja vanaf maandag gaat mijn ambulante begeleiding van start maar ik zal niet direct een woning krijgen. Dus zal nog wel even dakloos zijn
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16
damm wat erg hoe dit allemaal loopt ,houd ons alsjeblieft op de hoogte met hoe alles loopt
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#17
MR_CHIP zei:
damm wat erg hoe dit allemaal loopt ,houd ons alsjeblieft op de hoogte met hoe alles loopt
Klik om te vergroten...
Zal ik doen!
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#18
AntiBenzo1312 zei:
Ja vanaf maandag gaat mijn ambulante begeleiding van start maar ik zal niet direct een woning krijgen. Dus zal nog wel even dakloos zijn
Klik om te vergroten...

Wat een kl*te zooi voor je.
Hoop dat je toch de hulp krijgt van het dak boven je hoofd. De rest komt.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#19
Door glas heen geslagen?
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#20
AntiBenzo1312 zei:
Bekijk bijlage 62395
dit was na het incident
Klik om te vergroten...
Wat mij betreft hoeven zulke afbeeldingen niet gepost te worden🤷🏻‍♀️

Heeft niet veel meerwaarde.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2829303132...80
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."