#1
Kan je niet bij je vriendin intrekken?
Heb mezelf verdedigd en een glas kapot geslagen. Me vader heeft me vroeger mishandeld en kiest de kinderen van mijn stiefmoeder boven zijn eigen kinderen. Mijn stiefmoeder is een enorm dominante vrouw en een extreme narcist. Zij heeft de broek aan in huis en ik ben mijn eigen vader door haar helemaal verloren hij is totaal veranderd en de spanning in huis is gewoon heel hoog.Wat heb je allemaal uitgespookt dan?
Volgens mij speelt dit al veel langer... Wat ik me dan vooral af vraag is waarom je nog thuis woont? Afgelopen zomer liep je te pochen hoeveel je per maand op je rekening kreeg. Huur een kamer. Rust en ontspanning is veel waard.Heb mezelf verdedigd en een glas kapot geslagen. Me vader heeft me vroeger mishandeld en kiest de kinderen van mijn stiefmoeder boven zijn eigen kinderen. Mijn stiefmoeder is een enorm dominante vrouw en een extreme narcist. Zij heeft de broek aan in huis en ik ben mijn eigen vader door haar helemaal verloren hij is totaal veranderd en de spanning in huis is gewoon heel hoog.
Hier is veel meer aan de hand dan alleen dat.Heb mezelf verdedigd en een glas kapot geslagen. Me vader heeft me vroeger mishandeld en kiest de kinderen van mijn stiefmoeder boven zijn eigen kinderen. Mijn stiefmoeder is een enorm dominante vrouw en een extreme narcist. Zij heeft de broek aan in huis en ik ben mijn eigen vader door haar helemaal verloren hij is totaal veranderd en de spanning in huis is gewoon heel hoog.
Ben ik meebezig maandag is de intake met de hulpinstantie die gaan kijken hoe verder. En wat er moet gebeuren.Als je nog onder behandeling bent misschien eens kijken of er vanuit daar iets opgezet kan worden qua beschermd of beschut wonen.
En anders zou je met dit soort onderwerpen kunnen aankloppen bij het sociale team van de gemeente als je er niet alleen uit komt.
Sterkte!
Heb haar een schop verkocht en me stiefbroertje viel mij ook aan die heb ik een paar knieeen gegeven. En met me vader gevochten en er is een raam gesneuveld.Volgens mij speelt dit al veel langer... Wat ik me dan vooral af vraag is waarom je nog thuis woont? Afgelopen zomer liep je te pochen hoeveel je per maand op je rekening kreeg. Huur een kamer. Rust en ontspanning is veel waard.
Hoe heb je je verdedigd, wat was de context?
Jazeker ik krijg vanaf maandag ambulante begeleiding. En die gaan opzoek naar een woning en helpen me met het conflict thuis.Ga je nog steeds naar een psycholoog toe? Of gewoon iemand waarmee je kan praten en je verder kan helpen? Inderdaad op jezelf gaan lijkt mij wel een goed plan.
Me vader heeft mij een appje gestuurd dat ik 3weken weg moet blijven en dat er daarna pas een gesprek nodig is. Alleen mijn moeder is heel erg boos op hem dat hij zijn eigen kinderen zolaat stikken in opzichte van de kinderen van mijn stiefmoeder. En hij heeft nooit moeite gestoken om mee te gaan met mijn behandelingen. Er is ook geen plek bij mijn moeder te weinig ruimte moet nu op de bank slapen. Alles gaat gewoon naar de kloten zo, stage, school. Omdat ik geen eigen plek heb waar ik me ding kan doen en me terug kan trekken. De kans is ook groot dat er een familie ruzie gaat komen als het echt 3week gaat duren. Mijn vader is ook mijn vader niet meer onze band is volledig kapot. En zou hem ook niet meer willen bespreken als ik een plek voor mezelf heb. Maar ik moet terug om de tijd tot een woning te overbruggenVolgens mij speelt dit al veel langer... Wat ik me dan vooral af vraag is waarom je nog thuis woont? Afgelopen zomer liep je te pochen hoeveel je per maand op je rekening kreeg. Huur een kamer. Rust en ontspanning is veel waard.
Hoe heb je je verdedigd, wat was de context?
Het is gewoon kut want hulpverlening doet helemaal niks. En mijn stiefmoeder kan gewoon haar gang gaan. Ik heb niet mijn eigen plek dus ik heb 24/7 stress want ik kan niet tot rust komen heb geen plek om te studeren of aan mijn examens te werken en mijn voeding kan ik nu niet 100% doen. Dit zal ik hem nooit vergeven. Ben zo ontzettend kwaad. Alles gaat nu naar de kloten door hem.Wat een toestand allemaal.
Ik hoop, dat je eruit gaat komen met een eigen huis, want hier gebeuren straks ongelukken op deze manier...
Sterkte!
Die van mij?Zou je eens een werkweek kunnen beschrijven?
Ja vanaf maandag gaat mijn ambulante begeleiding van start maar ik zal niet direct een woning krijgen. Dus zal nog wel even dakloos zijnJij kan toch via begeleid wonen of iets in de trant terecht komen? Heb je hier al wat druk achter gezet? Ingeschreven?
Zal ik doen!damm wat erg hoe dit allemaal loopt ,houd ons alsjeblieft op de hoogte met hoe alles loopt
Ja vanaf maandag gaat mijn ambulante begeleiding van start maar ik zal niet direct een woning krijgen. Dus zal nog wel even dakloos zijn
Wat mij betreft hoeven zulke afbeeldingen niet gepost te worden🤷🏻♀️Bekijk bijlage 62395
dit was na het incident
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."