Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTerugval en dus terug naar Detox

Terugval en dus terug naar Detox

92 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#1
Enige drang zijn peuken trouwens gek genoeg... heb de hele tijd een arm over whahaha :tearsofjoy: ... meer de houding het moment dan de drang naar nicotine denk ik.. stomme vieze peuken
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mezelf zei:
Het is niet zo dat ik maar een enkele keer geweest ben hoor. Zoals ik zei ben al een tijd bezig en zeker meer dan een half jaar naar die meetings geweest... het brengt mij gewoon niets verder. Integendeel.l elke keer weer met een rotgevoel weg terwijl ik vaak met een goed gevoel heen ging. Ik heb het wat dat betreft wel echt een kans gegeven net als de cgt heb die gewoon verder keurig afgemaakt. Iets van 13 a 14x +- een uur en alle opdrachten gedaan.

Miss gewoon een verkeerde groep of ambulante hulp hoor zou ook kunnen. Denk dat het veel uitmaakt met wie je dit doet. Maar feit is elke keer voelde ik me niet op m'n gemak. En die 4 maanden cgt elke week vond ik echt helemaal drama ... ik zie gerust wel in dat het voor vele kan helpen. Maar met mij ging het een stuk beter nadat ik met deze dingen gestopt was tot het moment dat ik hoorde dat de wachttijd voor adhd therapie van 4 a 6 weken veranderd werd naar 5 maanden en dan ook nog dat gehannes over medicatie.. zowel ha en ggz rade aan hier aan te beginnen maar beide willen het niet voorschrijven... daar brak ik wat en begon weer met blowen.

Niet hun fout maar heeft mij wel een zet de verkeerde richting ingeduwd.

Pech nu is even dat ik in afgelopen nacht vanuit het niet griep heb gekregen. Bleh.. niet heel erg hoor want is maar 37.8grd dus amper verhoging maar wel lastig. Dus zal nog een zeer rustig dagje worden..🤒
Klik om te vergroten...
Nou is 37,8 grd voor een man zowat dodelijk natuurlijk... vrouwen lachen hierom LoL .. gewoon een mannengriepje
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mezelf zei:
Het is niet zo dat ik maar een enkele keer geweest ben hoor. Zoals ik zei ben al een tijd bezig en zeker meer dan een half jaar naar die meetings geweest... het brengt mij gewoon niets verder. Integendeel.l elke keer weer met een rotgevoel weg terwijl ik vaak met een goed gevoel heen ging.
Klik om te vergroten...
Herken ik ook wel. Ik voelde me de eerste paar jaar een buitenstaander. Dat had niet gehoeven want iedereen was aardig en open. En ook al viel ik steeds terug, dat werd niet veroordeeld. Mijn hoofd maakte het moeilijker dan nodig. Dat veranderde wel echt toen ik stappenwerk ging doen. Dat is de essentie van de zelfhulpgroepen. Ik zie veel mensen alleen “meetinkjes pakken” en dat is prima, maar de groei zit hem in stappenwerk. Heb je dat geprobeerd?

Uiteindelijk doet lotgenotencontact wel veel ook hoor. Ik hoop dat je dat in de ADHD groep zult vinden. Ervaring gaat alle boeken met mooie theorieën te boven. Zeker als je je open stelt om alles te proberen.

Anyways, beterschap voor nu en wees lief voor jezelf.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#4
Doe het vooral rustig en kalm aan @Mezelf

De roze wolk van nuchterheid, daar lijkt het op. Pas op de plaats maken, stap voor stap. 1 dag tegelijk. Als je teveel tegelijk wilt bestaat het risico dat het je overspoeld.

Mezelf zei:
Heb me misschien in jaren niet zo fit en gezond gevoeld als afgelopen dagen en vandaag
Klik om te vergroten...

Toch wel gek als je net bent afgekickt en dagen hebt geslapen op het slechtste bed in een zorginstelling.

Zorg dat je waakzaam blijft, een middel is maar 1 armlengte van je verwijderd.
Ik zie zoveel dingen en zaken die je wilt oppakken, easy does it he.. Het belangrijkste vandaag de dag is dat je je nuchterheid behoudt. Dat zou het belang moeten zijn door de dag heen.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#5
_shikantaza zei:
Herken ik ook wel. Ik voelde me de eerste paar jaar een buitenstaander. Dat had niet gehoeven want iedereen was aardig en open. En ook al viel ik steeds terug, dat werd niet veroordeeld. Mijn hoofd maakte het moeilijker dan nodig. Dat veranderde wel echt toen ik stappenwerk ging doen. Dat is de essentie van de zelfhulpgroepen. Ik zie veel mensen alleen “meetinkjes pakken” en dat is prima, maar de groei zit hem in stappenwerk. Heb je dat geprobeerd?

Uiteindelijk doet lotgenotencontact wel veel ook hoor. Ik hoop dat je dat in de ADHD groep zult vinden. Ervaring gaat alle boeken met mooie theorieën te boven. Zeker als je je open stelt om alles te proberen.

Anyways, beterschap voor nu en wees lief voor jezelf.
Klik om te vergroten...
Ja tuurlijk heb ik de stappen gedaan weet niet hoe vaak nou moet zeggen dat ik er toen vollop mee bezig ben geweest. Begrip dat iets voor de 1 wel werkt en voor de ander niet begin ik zo wel langzaam wat te missen....ken genoeg die al jaren clean zijn en dat nog steeds zijn maar amper tot niet naar meetings zijn geweest, stappen hebben doorlopen en of amper cgt gedaan hebben.

Er is gewoon niet 1 manier wat voor "iedereen" werkt. Vind het super fijn dat het er is en helemaal dat het vele helpt maar daarbij zijn er op de meetings net zo goed meer dan de helft teruggevallen ondanks alle stappen, meetings en cgt...

Zou wat zijn dat er iets is wat echt voor iedereen werkt maarnzo simpel ligt dit gewoon niet...

Dus hoop gewoon dat die adhd groep wat gaat doen want merk gewoon dat hier de grootste euvel zit. Niet de trek want had ik mij terugval ook niet maar zonder hulp en een wachttijd van 5 fokking maanden ging ik niet redden.... maar er moesten toch dingen gebeuren want heb aardig wat te verliezen en overeind te houden kwa huis, caravan enz... geen excuus maar heeft me ergens wel weer geredt... heb alles nog en ben nog best vermogend financieel en dat moest wel gewaarborgd worden wat gek genoeg en zoals me hele leven al, niet nuchter lukte zonder blowen...

Dus ga gewoon vollop aan de gang met iets wat maanden terug opgepakt had moeten worden. Wat dat betreft en hoorde dit van mede detoxers ook, ggz is gewoon klote waar zij laconiek met bepaalde problematiek lijken om te gaan. Gaat een brijder meteen doorpakken.. dus gaat gerust wel goedkomen alleen niet met alleen focus op het (niet) gebruiken...
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#6
Raver zei:
Doe het vooral rustig en kalm aan @Mezelf

De roze wolk van nuchterheid, daar lijkt het op. Pas op de plaats maken, stap voor stap. 1 dag tegelijk. Als je teveel tegelijk wilt bestaat het risico dat het je overspoeld.



Toch wel gek als je net bent afgekickt en dagen hebt geslapen op het slechtste bed in een zorginstelling.

Zorg dat je waakzaam blijft, een middel is maar 1 armlengte van je verwijderd.
Ik zie zoveel dingen en zaken die je wilt oppakken, easy does it he.. Het belangrijkste vandaag de dag is dat je je nuchterheid behoudt. Dat zou het belang moeten zijn door de dag heen.
Klik om te vergroten...
Laatste keer de nuchterheid is het probleem niet zo... begin dit wat vervelend te vinden ookal weet ik dat het allemaal goed bedoeld is.... we weten het allemaal beter maar we zijn nou eenmaal allemaal anders... en natuurlijk heb ik dit met verslavingsartsen besproken... de toch wel specialisten die mij meermaals bevestigen dat juist bij veel mensen die cgt en meetings doen, niet helpt.. slagingspercentage ligt amper hoger bij de mensen die alles aanpakken op dat gebied.

De trajecten voor aankomende tijd is ook allemaal op advies van artsen en die konden meer dan goed begrijpen dat vele groepen en therapieën niet voor iedereen (mij) is .... dus het is nog steeds zo dat ik me laat leiden door de specialisten en dus dit niet allemaal zelf verzonnen heb.. die verrekte adhd therapie en medicatie had gewoon tijdig opgepakt moeten worden want dan was dit topic waarschijnlijk niet eens onstaan..

Slaap therapie is trouwens nog een optie die is geopperd bij de brijder maar dat willen ze pas doen als ik al enige tijd de adhd therapie en medicatie volg en of is opgestart.
Sta voor deze therapie dan ook meer dan open .. slapen is mijn hele leven ook met blowen altijd al drama geweest dus misschien kan dat al heel wat doen 🤷‍♂️
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
@Mezelf ik vind dat je goed bezig bent.
En ookal is dit dan "zogenaamde een roze wolk" who cares?
Jij hebt toch voor jouzelf al mooie plannen gemaakt. Jij weet wat je wil en wat je daarvoor nodig en wat je wel en niet moet doen.

Je hebt zo te lezen afgelopen jaar hard gewerkt en dingen uitgeprobeerd die je af hebt gemaakt maar niet voor jou werken.
Dat kan, voor de 1 werken meetings (het stappenplan enzo) wel voor de ander niet en dat is prima. Er zijn meer wegen die naar rome leiden.

Voor de rest probeer eens te luisteren ipv je eigen mening en idee opte dringen, niet iedereen gaat meteen door een exteeem diep dal en niet iedereen ervaart zijn detox/proces als 1 berg ellende.

Be a less negative Nancy 🤣😋
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#8
N3K0 zei:
@Mezelf ik vind dat je goed bezig bent.
En ookal is dit dan "zogenaamde een roze wolk" who cares?
Jij hebt toch voor jouzelf al mooie plannen gemaakt. Jij weet wat je wil en wat je daarvoor nodig en wat je wel en niet moet doen.

Je hebt zo te lezen afgelopen jaar hard gewerkt en dingen uitgeprobeerd die je af hebt gemaakt maar niet voor jou werken.
Dat kan, voor de 1 werken meetings (het stappenplan enzo) wel voor de ander niet en dat is prima. Er zijn meer wegen die naar rome leiden.

Voor de rest probeer eens te luisteren ipv je eigen mening en idee opte dringen, niet iedereen gaat meteen door een exteeem diep dal en niet iedereen ervaart zijn detox/proces als 1 berg ellende.

Be a less negative Nancy 🤣😋
Klik om te vergroten...
Thanks! Precies mijn punt 🤗
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het is goed bedoelt @Mezelf , sinds mijn benzo afkick kan ik niet goed lange stukken lezen. Ik heb dus niet alles goed kunnen lezen. Vandaar dat ik bepaalde uitleg gemist heb vanuit jouw.

Ga ervoor, als je maar gelooft in jezelf.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mezelf zei:
begin dit wat vervelend te vinden ookal weet ik dat het allemaal goed bedoeld is.... we weten het allemaal beter maar we zijn nou eenmaal allemaal anders
Klik om te vergroten...

Ik denk dat je het ook zo moet zien.
Iedereen is anders. En voor de een werkt X beter dan Y en voor de ander andersom.
Ik kan me voorstellen dat een meeting ook triggers op kan roepen, maar ik kan me ook voorstellen dat het juist steun kan geven.

Belangrijkste is dat je doelen, in nuchterheid, stelt voor de toekomst en dat lijkt je best goed te kunnen.
Niks is mooier dan je campertje te pakken en rond te gaan trekken denk ik.

Heb je wel een backup waar je terug kan vallen als het te zwaar wordt?
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#11
OMG omg Ohhh Myyy Goooddddd !!!!
Het is dat ik het geluk heb dat ik nachtmerries nooit als nachtmerries ervaar (en dus ook nooit heb gehad) maar holymoly wat ik allemaal heb meegemaakt in mijn super realistische dromen vannacht... is echt te ziek voor woorden🥴

Ik vind het eigenlijk nog enger om ze te delen dan hoe ik de dromen zelf heb ervaren. Maar zal het heel heeel kort in milde vorm omschrijven want anders denkt echt iedereen dat ik rijp ben voor het gesticht of dat ik een psychopaat ben oid....

Gelukkig zijn er in het verleden de Hellraiser films uitgebracht want dat scheelt mij het omschrijven van de details van de mensen/figuren die in mijn droom voorkwamen.
Spoiler: Zo zagen de mensen/wezens/demons/figuren er ongeveer uit in mijn droom
hellraiser.jpg
Deze figuren haalde van alles met mij uit waarbij ik niet kon bewegen omdat een heel dikke Baron Vladimir Harkonnen (komt er redelijk dichtbij hoe die eruitzag maar dan met een vleugje hellraiser uiterlijk) achtig persoon op mij lag om mij vast te houden.

Er werd in mij gesneden, ik werd mishandeld op allerlei manieren waar ik dus niet te veel woorden aan vuil wil maken.
Ik kreeg daarbij ook nog eens een slaapverlamming tussendoor waarbij ik dus min of meer wakker was maar me nog niet kon bewegen. Want toen ik dus min of meer wakker was, lag die baron-achtige figuur nog wel op mij. Maar ik kon wel even rondkijken in mijn kamer, terwijl ik in de droom in een soort kerkerachtige omgeving lag.
Toen ik weer dieper in slaap viel en de droom doodleuk verderging met alle niet met woorden te beschrijven handelingen, werd ik hier en daar toch wel wat zweterig zeg maar, haha. Dit ging voor mijn gevoel dagen door, langzaam, met pijnlijke en toch wel vernederende handelingen.

Ik werd pas écht wakker toen ze aan mijn jonge heer begonnen te… ehm, bespaar maar weer de details… bezig gingen.

Drijf en drijfnat zwetend werd ik wakker en kon niks anders dan zeggen: OMG, Holy Moly, Moly Holy, wat heb ik in godsnaam meegemaakt???!!!
By far nooit zoiets als dit in een droom meegemaakt. The fuck zeg….. 🥵

Heb uiteindelijk maar iets van 4 uurtjes geslapen, wat overigens redelijk normaal en lang is sinds de eerste detox 14 mnd terug... maar jeetje zeg…

Ik weet ook verder niet wat het is… waarom ik nachtmerries eigenlijk nooit zozeer als nachtmerries zie of als zodanig bij mij binnenkomen met grote angsten of iets dergelijks. Praktisch nooit enge dromen gehad in mijn leven en voor mij nooit het woord nachtmerrie waardig, al kwam deze dan wel iets in de buurt.
Want als ik soms beschrijvingen lees of hoor van anderen die voor hun super angstige dromen/nachtmerries zijn, dan was dit een lvl x10 hoger of zo.

Moet ik mij nu zorgen maken dat ik nooit echt angst ken in dromen? Vooral met een droom als vannacht?... Dat vind ik haast nog enger dan de droom zelf…

Nou ga ik dit topic niet veranderen naar een droomdagboek, maar ook dit is part of the proces natuurlijk. Na jaren blowen is het zeer bekend dat je zeer levendige dromen gaat ervaren als je gestopt ben met blowen. Dit wist ik en hoort er nou eenmaal bij… maar dit!!? 😱

Ik kan me alles nog in detail herinneren en het was allemaal zo.. ehm tjah… realistisch. Jeetjemineetje… wat staan de komende nachten mij te wachten?? 😂

Kijk erg uit naar de volgende levendige dromen, maar hoop ik toch wel op wat meer plezierigererere dromen…

Ben wél blij dat ik 4 uur heb kunnen slapen, wat dus voor mij redelijk goed en lang is.
en kwa trek is het goed geen peuken in huis te hebben ander ging er eentje in de hens bij het heerlijke bakkie koffie.

Nou dat dit was wel weer even voor deze ochtend.
Fijne dag lezers !!!!
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zoals vele hier weten ben ik vorig jaar in detox beland ivm Opiaten, benzo en spice (synthetische thc) verslaving.

Na deze detox ben ik zeker 8 a 9 maanden volledig sober geweest en ging vooral vanaf maand 7 psychisch best heel goed. De angsten, depressie en emotionele gevoelens werden met stappen minder en begon me weer blij te voelen. Zelfs zo dat ik tijdens een wandeling er emotioneel van werd maar dan niet door frustratie of angsten maar door het voelen van blijdschap zonder een 1 of ander middel. Ben toen zelfs zoals enkele hier weten heerlijk met de camper op pad geweest en mn eerste reis gemaakt.

Maar toen kwam eigenlijk wat ik niet zo had verwacht. Ik kwam vast te zitten in mijn hoofd. Ik vergat letterlijk alles, kon niet aan een taak beginnen of ik zag alle taken eromheen die ook moesten gebeuren, de wereld begon in slowmotion te draaien, irritatie begon te groeien naar mijn medemens, ongeduldig en alles werd saai en dan de al die gedachtes, gedachtes door elkaar heen met een wachtrij van nog allerlei gedachtes die klaar stonden om ook lekker doorelkaar door mijn hoofd heen te vliegen. Wat een drukte en niet eens negatief maar zoooooo vermoeiend dat ik niks anders meer kon dan, of in hyperfocus traden met crypto, of voor mij uitstaren en denken aan de dingen die ik wil en daarvoor moet gebeuren. Maar dat waren er zoveel dat ik daardoor niet in actie kon komen.

Toch die verrekte adhd, die ik schijnbaar mijn hele leven (en niet alleen bij mezelf) zwaar maar dan zwaar onderschat had.

Dus ik weer naar de dokter met de vraag waar nou die adhd therapie blijft en of er niet gezocht kan worden naar 1 of andere adhd medicatie om mij even dat juiste zetje te geven om in actie te komen. Ik weet namelijk PRECIES wat ik wil en wat doorvoor gedaan moet worden maar heb een zetje nodig in het doen.

Maar de dokter zei dat dit de taak is van de ggz maar echter, de ggz zei dat ik juist moest beginnen met medicatie bij de dokter aangezien hun een lange wachttijd hebben en voor mij om eventuele terugval te verkleinen.

Ik met dat mailtje van de ggz naar de dokter om vervolgens weer te horen dat het niet zijn taak is medicatie voor te schrijven maar voor de ggz. Dus daar zat ik dan met een hulpvraag en geestelijk al bezig was aan het terugvallen..... Het blijft mijn fout echt 100% maar dit heeft wel het zetje gegeven om weer te gaan blowen.

Echter door die klote spice lijkt het wel of ik een blijvende tolerantie heb ontwikkeld en dus mij wel iets rust gaf en ik weer dingen voor elkaar kreeg maar slapen nog steeds elke nacht weer een strijd was. Dus de deur naar die helse benzo ging ook weer open..... Stom stom stom stom en geen ander woord dan stom van mezelf maar het is nou eenmaal zoals het is.. ik ben weer benzo erbij gaan gebruiken.

Gelukkig heb ik mijn droom goed voor ogen en zag ik daardoor redelijk snel dat ik weer in terugval zit. Ik naar de dokter met mijn verhaal die mij (voor mijn gevoel) mij totaal niet serieus nam. Want nadat ik mijn verhaal gedaan had open, eerlijk en kwetsbaar waren zijn eerste woorden: "Maar sta jij dan nooit even voor de spiegel en zeg je tegen jezelf, stel je niet aan en doe het gewoon even"

Toen brak ik..... woest woest en kwaad met de vuist op tafel schreeuwend... Wat zeg je !!?? gewoooon even voor de spiegel staan ?!!! wat voor idioot ben jij zeg godverdomme ! waarom denk je dat ik hier zit !!!!..... Alsof een spiegel genoeg is voor dit !!!! Achterlijke ! dan kunnen we alle therapieen wel opzeggen zeker en iedereen vertellen dat ze maar GEWOON even voor de spiegel moeten gaan staan en alles wordt opgelost... hels was ik......

Echter werd ik toen wel heel snel serieus genomen en is er daarna direct weer met de brijder gebeld. Die wonderbaarlijk mij een uur later al opbelde om een intake afspraak te maken. Welke vorige week heeft plaatstgevonden en het geluk dat ik heb is dat ze toevallig precies beginnen met een adhd groep begin september. Hierdoor en vooral door de meest idiote combi waar ik vorig jaar aanzat (Lekker dagelijks aan 4 van de top 5 verslavende middelen zitten) me voorrang gegeven voor opname.

Dus Mezelf gaat morgen weer de detox in.... Benzo deur weer op slot gooien, wiet gebruik stoppen en dat idiote roken pakken we dan meteen mee. Ze hebben zelfs drie weken voor me gereserveerd waarvan ik denk dat dit wat overdreven is (is meestal max opname tijd in detox) maar dit zou dus komen omdat ik aan de meest verslavende middelen heb gezeten en ze ergens mij eigenlijk al eerder hadden verwacht met alle (voor mij) onnodige complimenten dat ik het zo lang heb volgehouden en hoe knap dit wel niet zou zijn. Terwijl ik zoiets heb van tja maar ik zit hier wel weer en kan het niet alleen.... Niet dat ik mezelf een loser vind maar ja.... ik zit er wel weer... vele begrijpen dit denk ik wel.

Ben wel blij dat ik durfde hulp te vragen en er relatief zeer snel bij ben. Dus ergens denk ik dat dit een peulenschil gaat worden met vorig jaar al zie ik ook het gevaar dit zo te verwachten. Maar we gaan het zien. Spannend vind ik het wel maar ergens kijk ik er ook naar uit. Zie het ook niet perse als terugval maar als een onderdeel van het proces naar heling. Niet alles is in 1 stap opgelost en ja soms moet je een paar stappen terug doen om weer verder te kunnen komen.

Zal als ik tijd en vooral zin heb hier en daar mijn proces hier updaten.

Bedankt voor het lezen en fijne dag iedereen !
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heel veel sterkte Mezelf.
Wat erg om te lezen hoe je bent behandeld door de arts. Ik lees het steeds vaker en ik geloof ook dat zoiets je nog sneller de berg af kan laten rollen.

Maar nu zit je hopelijk op de juiste plek.
Dank voor je openheid
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heel veel succes. Goed dat je ook stopt met roken. Sneaky verslaving die continu de dag ontregeld en veel headspace kost. Daarnaast veroorzaakt roken telkens kleine dopaminespiegel wisselingen die allesbehalve bijdragen aan een stabiele gemoedstoestand door de dag heen. Dat effect mag niet worden onderschat, ondanks de maatschappelijke acceptatie rondom deze drug.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Mezelf zei:
Dus Mezelf gaat morgen weer de detox in
Klik om te vergroten...
Superrrrr goed bezig!! 🌷🌻

Over een X tijdje hebt je dit allemaal achter de rug en dan adventure awaits!!

You got this!! Ik geloof in jou dat dit helemaal goed gaat komen 💪🏻💪🏻
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#16
Succes makker. Whatever hoe vaak het is, als je maar weer opstaat.

M'n pb staat open als je even wilt sparren over de ontwenning. Welke dosis benzo's zit je? En ook weer Spice..?
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#17
Raver zei:
Succes makker. Whatever hoe vaak het is, als je maar weer opstaat.

M'n pb staat open als je even wilt sparren over de ontwenning. Welke dosis benzo's zit je? En ook weer Spice..?
Klik om te vergroten...
Heel erg bedankt man 🙏(en de rest natuurlijjk die gereageerd en geliked hebben).

Maar zit erg laag nog hoor kwa benzo en wiet (sst Spice 🤫)... denk 1,25mg norflurazepam in de avond (niet eens elke avond trouwens), breek die 5mg pillen in vieren dus is een gemiddelde aangezien die pillen wellicht niet evenredig verdeelt zullen zijn... Ook spice met mijn stomme kop een restje gevonden maar wel zeker een x4 verdund en hooguit 1 a 2ml ipv 15ml op een dag.

Maar kan je nagaan dat ik van deze verdunde spice best wel stoned wordt en van wiet nog haast niet. Terwijl deze spice dus minstens 4x verdund is en ook nog eens 7x minder in hoeveelheid liquid neem als waar ik voor de eerste detox vorig jaar op zat. Maar dus "alsnog" sterker dan een goede dikke vette stick. Ik overdrijf niet als ik zeg dat waar ik toen op zat ongeveer overeen komt met 80 a 100gr wiet op een dag en dan zeg ik het echt nog voorzichtig want ik vind dit al overdreven lijken....... Dus ja... niet heel vreemd dat ik waarschijnlijk blijvende tolerantie heb ontwikkeld maargoed ... het is nu echt op op opopop en vandaag alleen nog even enkele stickies roken en morgen die kant maar weer op

Verder zal deze detox niet te vergelijken zijn met toen waar ik dus zeg 40x meer spice nam en 5x meer benzo en dan nog niet gesproken over de opiaten (oxy en hero) waar ik toen nog geen week vanaf was in hoeverre je kan spreken van "eraf" was natuurlijk.... die ontwenning speelde natuurlijk tijdens die detox echt nog wel mee wat ik nu niet zal hebben. Zal gerust even buffelen worden maar heb onder hetere vuren gestaan 🔥....

Ben er gelukkig op tijd bij dit keer 🙏 ... Nogmaals bedankt ieder en fijne nacht !
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mezelf zei:
als ik zeg dat waar ik toen op zat ongeveer overeen komt met 80 a 100gr wiet op een dag en dan zeg ik het echt nog voorzichtig
Klik om te vergroten...
476pby.jpg
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Koffieb00n zei:
Bekijk bijlage 66917
Klik om te vergroten...
Ladidadida!

It's the motherfucking D O Double G.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Succes komende tijd @Mezelf !
In de detox, maar met name ook daarna. Hopelijk lukt het je om op andere, gezonde manieren om te gaan met je drukke gedachtes en task paralysis. Ik herken ze zelf ook maar al te goed!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."