#1
Enige drang zijn peuken trouwens gek genoeg... heb de hele tijd een arm over whahaha
... meer de houding het moment dan de drang naar nicotine denk ik.. stomme vieze peuken
Nou is 37,8 grd voor een man zowat dodelijk natuurlijk... vrouwen lachen hierom LoL .. gewoon een mannengriepjeHet is niet zo dat ik maar een enkele keer geweest ben hoor. Zoals ik zei ben al een tijd bezig en zeker meer dan een half jaar naar die meetings geweest... het brengt mij gewoon niets verder. Integendeel.l elke keer weer met een rotgevoel weg terwijl ik vaak met een goed gevoel heen ging. Ik heb het wat dat betreft wel echt een kans gegeven net als de cgt heb die gewoon verder keurig afgemaakt. Iets van 13 a 14x +- een uur en alle opdrachten gedaan.
Miss gewoon een verkeerde groep of ambulante hulp hoor zou ook kunnen. Denk dat het veel uitmaakt met wie je dit doet. Maar feit is elke keer voelde ik me niet op m'n gemak. En die 4 maanden cgt elke week vond ik echt helemaal drama ... ik zie gerust wel in dat het voor vele kan helpen. Maar met mij ging het een stuk beter nadat ik met deze dingen gestopt was tot het moment dat ik hoorde dat de wachttijd voor adhd therapie van 4 a 6 weken veranderd werd naar 5 maanden en dan ook nog dat gehannes over medicatie.. zowel ha en ggz rade aan hier aan te beginnen maar beide willen het niet voorschrijven... daar brak ik wat en begon weer met blowen.
Niet hun fout maar heeft mij wel een zet de verkeerde richting ingeduwd.
Pech nu is even dat ik in afgelopen nacht vanuit het niet griep heb gekregen. Bleh.. niet heel erg hoor want is maar 37.8grd dus amper verhoging maar wel lastig. Dus zal nog een zeer rustig dagje worden..🤒
Herken ik ook wel. Ik voelde me de eerste paar jaar een buitenstaander. Dat had niet gehoeven want iedereen was aardig en open. En ook al viel ik steeds terug, dat werd niet veroordeeld. Mijn hoofd maakte het moeilijker dan nodig. Dat veranderde wel echt toen ik stappenwerk ging doen. Dat is de essentie van de zelfhulpgroepen. Ik zie veel mensen alleen “meetinkjes pakken” en dat is prima, maar de groei zit hem in stappenwerk. Heb je dat geprobeerd?Het is niet zo dat ik maar een enkele keer geweest ben hoor. Zoals ik zei ben al een tijd bezig en zeker meer dan een half jaar naar die meetings geweest... het brengt mij gewoon niets verder. Integendeel.l elke keer weer met een rotgevoel weg terwijl ik vaak met een goed gevoel heen ging.
Heb me misschien in jaren niet zo fit en gezond gevoeld als afgelopen dagen en vandaag
Ja tuurlijk heb ik de stappen gedaan weet niet hoe vaak nou moet zeggen dat ik er toen vollop mee bezig ben geweest. Begrip dat iets voor de 1 wel werkt en voor de ander niet begin ik zo wel langzaam wat te missen....ken genoeg die al jaren clean zijn en dat nog steeds zijn maar amper tot niet naar meetings zijn geweest, stappen hebben doorlopen en of amper cgt gedaan hebben.Herken ik ook wel. Ik voelde me de eerste paar jaar een buitenstaander. Dat had niet gehoeven want iedereen was aardig en open. En ook al viel ik steeds terug, dat werd niet veroordeeld. Mijn hoofd maakte het moeilijker dan nodig. Dat veranderde wel echt toen ik stappenwerk ging doen. Dat is de essentie van de zelfhulpgroepen. Ik zie veel mensen alleen “meetinkjes pakken” en dat is prima, maar de groei zit hem in stappenwerk. Heb je dat geprobeerd?
Uiteindelijk doet lotgenotencontact wel veel ook hoor. Ik hoop dat je dat in de ADHD groep zult vinden. Ervaring gaat alle boeken met mooie theorieën te boven. Zeker als je je open stelt om alles te proberen.
Anyways, beterschap voor nu en wees lief voor jezelf.
Laatste keer de nuchterheid is het probleem niet zo... begin dit wat vervelend te vinden ookal weet ik dat het allemaal goed bedoeld is.... we weten het allemaal beter maar we zijn nou eenmaal allemaal anders... en natuurlijk heb ik dit met verslavingsartsen besproken... de toch wel specialisten die mij meermaals bevestigen dat juist bij veel mensen die cgt en meetings doen, niet helpt.. slagingspercentage ligt amper hoger bij de mensen die alles aanpakken op dat gebied.Doe het vooral rustig en kalm aan @Mezelf
De roze wolk van nuchterheid, daar lijkt het op. Pas op de plaats maken, stap voor stap. 1 dag tegelijk. Als je teveel tegelijk wilt bestaat het risico dat het je overspoeld.
Toch wel gek als je net bent afgekickt en dagen hebt geslapen op het slechtste bed in een zorginstelling.
Zorg dat je waakzaam blijft, een middel is maar 1 armlengte van je verwijderd.
Ik zie zoveel dingen en zaken die je wilt oppakken, easy does it he.. Het belangrijkste vandaag de dag is dat je je nuchterheid behoudt. Dat zou het belang moeten zijn door de dag heen.
Thanks! Precies mijn punt 🤗@Mezelf ik vind dat je goed bezig bent.
En ookal is dit dan "zogenaamde een roze wolk" who cares?
Jij hebt toch voor jouzelf al mooie plannen gemaakt. Jij weet wat je wil en wat je daarvoor nodig en wat je wel en niet moet doen.
Je hebt zo te lezen afgelopen jaar hard gewerkt en dingen uitgeprobeerd die je af hebt gemaakt maar niet voor jou werken.
Dat kan, voor de 1 werken meetings (het stappenplan enzo) wel voor de ander niet en dat is prima. Er zijn meer wegen die naar rome leiden.
Voor de rest probeer eens te luisteren ipv je eigen mening en idee opte dringen, niet iedereen gaat meteen door een exteeem diep dal en niet iedereen ervaart zijn detox/proces als 1 berg ellende.
Be a less negative Nancy 🤣😋
begin dit wat vervelend te vinden ookal weet ik dat het allemaal goed bedoeld is.... we weten het allemaal beter maar we zijn nou eenmaal allemaal anders
Superrrrr goed bezig!! 🌷🌻Dus Mezelf gaat morgen weer de detox in
Heel erg bedankt man 🙏(en de rest natuurlijjk die gereageerd en geliked hebben).Succes makker. Whatever hoe vaak het is, als je maar weer opstaat.
M'n pb staat open als je even wilt sparren over de ontwenning. Welke dosis benzo's zit je? En ook weer Spice..?
Ladidadida!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."