#1
Gisteren middag kickte de afkick alsnog in.
Een enigzins beroerde dag verder gehad.
Slecht geslapen uiteraard, Tanja dus ook.
Vanmorgen waren de afkick verschijnselen er nog, maar goed te doen. Beetje hoofdpijn en beetje zweterig.
We zetten door!
Een enigzins beroerde dag verder gehad.
Slecht geslapen uiteraard, Tanja dus ook.
Vanmorgen waren de afkick verschijnselen er nog, maar goed te doen. Beetje hoofdpijn en beetje zweterig.
We zetten door!