#1
Beste iedereen die op mijn berichten heeft gereageerd. dank jullie wel! Ik zal dit onderwerp voor mezelf afsluiten. Na drie maanden, ja DRIE maanden was ik eindelijk van die kut methadon af. gevierd met een feestje in Levenslang (Yamanaste all night long). Was heel erg tof. Had het echt verdiend. Maar daarna gebeurden er een paar nare zaken in mijn leven die er op emotioneel vlak nogal inhakten. Ik kwam wederom op een soort breekpunt. En ja, daar heb ik zoveel van gehad in mijn leven dat ik alle wilskracht kwijtraakte. En die maanden bijna geen slaap vanwege de methadonafkick nekten me. Viel korte tijd weer terug in de 'junk'. Na een maand of zo was ik daar toch weer klaar mee en bedacht dat ik wel weer Suboxone wilde. Alleen moest ik daar 14 (ja echt, godsallemachtig) voor worden opgenomen. Dat werd m dus niet.
Ik werd helemaal gestoord daar en kweenie, maar het lukt me niet meer om me aan te p[assen aan een groep en groepsprocessen waar ik totaal geen zin meer in had (leeftijd?). Dus na 3 dagen weer vertrokken. En ben weer terug op de metahdon. Probeer het nu maar te accepteren, tis niet anders. Ben al te lang met verslaving bezig en afkicken zit er niet (meer) in. Ben te moe ervoor. Begin nu weer wat 'rust' te vinden maar is ook volklomen kut. Allerlei oude en meer recentere trauma's staken de kop op. En wel zodanig dat ik wederom in de knoei ben geraakt. Er lijkt wel geen einde aan te komen. Anyway, via mn aardige en meewerkzame regiebehandelaar wederom weer aangemeld voor therapie. Deze keer bij Psytrec. Er zijn een paar zaken uit mijn vroege en recentere verleden die gondig moeten worden aangepakt. Vorig jaar 22 weken, 3 dagen per week, al een intensieve groepstherapie heb gedaan en met succes. Maar een aantal zaken zijn toen niet aangestipt en die hoop ik nu te kunnen tackelen. Ondanks dat ik 66 ben vind ik daar toch wel weer moed voor. Ik hoop dat het allemaal weer een beetje ok voor me gaat worden. Ben bezig met andere woonruimte, kan weer een auto kopen, geen schulden meer sinds kort. Dus das ook fijn. En ik word grootvader/opa. Echt nooit gedacht en weet nog niet goed hoe ik daarmee om moet gaan. Maar zal ook wel in orde komen.
Succes. Je komt van ver zo te lezen.
Psytrec hoor ik goede verhalen over.
Die zitten toch daar ergens in Limburg?