Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"GoedeMorgen Ik heb een diep geheim en schaam me diep. Ik ben verslaafd geraakt aan heroïne. Ik gebruik alleen door te snuiven en is begonnen door het te maken. Hele dag bezig ermee in kleine kamers ect. Nu na paar jaren later heb het me alleen ellende gebracht. Ik wil graag stoppen , maar door schaamte laat ik me er niet over uit. Ik heb graag en zeer urgent Methadon nodig. IK ken niemand die dat verschaft , wanneer je iets het hards nodig hebt is het er niet. Zou iemand me kunnen helpen aub met dat. Zou het super erg waarderen en zou diegene ook belonen. Ik heb er max 40 50 van nodig ongeveer ( hoop ik) Ik wacht op reacties . Dank jullie wel"
"Dub Soldier zei: Vannacht was weer volkomen kut. Op bepaalde momenten dacht ik zelfs om een ambulance te bellen. Maar ja, die kunnen natuurlijk verder ook niet veel doen. Had wel laatst op de zwarte markt een strip diazepam gekocht (10 mg), maar die is al finito. Denk er sterk aan om vandaag maar weer een strip te kopen. Die onrust in het lichaam is killing, vooral 's nachts als het donker en stil is. En omdat het buiten zo koud is, ga ik ook nauwelijks naar buiten. Heb normaal de verwarming nooit zo hoog staan, maar nu vrijwel continue op 22 graden. Zelfs meditatie kost moeite, alhoewel ik me daarna wel iets beter voel. Maar das overdag, in de nacht weet ik soms van ellende niet meer wat te doen. Geen energie. Ik jank om alles. Waarom doe ik dit mezelf aan? Maar ja, ik wil dit jaar weer wat reizen (o.a. Australie, waar een vriend heen emigreert dit jaar) en dan NIET afhankelijk willen zijn van die troep (mss kom je Australie wel niet eens binnen als methadongebruiker?). Klik om te vergroten... Hou je sterk . Je kan dit aan . Blijf positief en denk aan je nieuwe leven"