#1
Zeg dat wel! Ik hoop dat hij er net zo goed af komt, als ik!Dinsdag is hij nog online geweest dus hij is er gelukkig nog.
Laten we hopen dat het beter gaat met hem🌻
Zeg dat wel! Ik hoop dat hij er net zo goed af komt, als ik!Dinsdag is hij nog online geweest dus hij is er gelukkig nog.
Laten we hopen dat het beter gaat met hem🌻
Zie P.M.Afbouwen blijft gewoon altijd een zwaar proces! En ook voor je naaste, Tanja.
Waarom moet je worden wakker gemaakt?
Deze reactie was eigenlijk bedoeld naar de Topic opener hahaNee, ik ben er nog niet vanaf. Ik heb het geheel nog niet doorstaan dus.
Gisteren was pittig, 2,5 mg afgebouwd.
Er zijn nog 7,5 milligrammen meth af te bouwen, maar nu neem ik een tijdje rust om te stabiliseren. Zoals geadviseerd is. 4 weken rust, dus.
Wat een rotzooi is het, die meth!
Maar zonder de tramadol had ik het zeer waarschijnlijk veeeeel langzamer moeten doen. Totnogtoe is het heftig, maar redelijk goed te doen.
We gaan door!
Zodra je methadon afbouwt of stopt begint dit eigenlijk pas 24 uur later man en dat bouwt geleidelijk op de eerste week doordat het zo'n langwerkend middel is@Raver , dank je!
Even een kleine update:
Vanmiddag had ik het echt heel zwaar.
Misselijk, koortsachtig, hoofdpijn en een miserabele stemming..
De methadonduivel maakt het me flink lastig!
Hopelijk krijgen Tanja en ik een wat betere nacht.
Ik heb wel besloten om de resterende 20 mg meth langzamer af te bouwen, over een week 2,5 mg per week. Anders pijnig ik me teveel.
Rugpijn neemt wat toe helaas, maar dat was te vetwachten...
Updates volgen!
Nee, ik ben er nog niet vanaf. Ik heb het geheel nog niet doorstaan dus.Hoe gaat het nu met je? Heb je de methadon afkick doorstaan?
Jammer dat ik dit topic nu pas lees had anders wel een handvol serieus helpende tips om het proces te verzachten
Ik hoop dat je het hebt doorstaan, kunnen een paar pittige maanden zijn
Ja dat komt omdat er een vertraging zit in de klachten die je krijgt. Kwa dosering omlaag gooien.Ik kan wel zeggen dat naarmate ik verder kom in het afbouwtraject, de ontwennings verschijnselen lijken toe te nemen.
Na de laatste 2,5 mg afbouw heb ik nu na 3 dagen nog stevige afbouw verschijnselen.
Dat was met de eerste afbouw totaal anders.
Daar merkte ik bijna niets van.
Nu zit ik nog te zweten, hoofdpijn en een slechte stemming.
Zelfs Tanja merkt dit....
Dit advies volg ik op!Ja dat komt omdat er een vertraging zit in de klachten die je krijgt. Kwa dosering omlaag gooien.
Ik adviseer om niet weer op te hogen maar om wat langer te stabiliseren op deze dosis en dan wanneer je het weer aankan weer verder gaan met afbouwen
Nadeel van methadon is dat bij een dosis verlaging de echte afkick pas na 2 tot 3 dagen inkickt en tot 10 dagen kan pieken voor je echt een verbetering voelt.Wat een kutnacht was het weer.
Tanja en ik zaten om 03.00 uur alweer beneden, want de slaap was kennelijk op
Onbeschrijflijk hoe je je dan voelt ook met die pregabaline.
Overdag gaat het redelijk goed. Echte ontwenningsverschijnselen heb ik nu niet meer....
Hoe dichter bij de 0 hoe erger het word ,stel je voor dat je nog op 1mg zit en die gaat kicken.Ik ben eigenwijs.
Ik heb gisteren weer 2,5 mg meth afgebouwd, omdat ik me goed en sterk genoeg voel.
Ik wil van de rotzooi af!
Hoe sneller, hoe beter.
Nu zijn er nog 5 milligrammen over van de 20
Dat gaat me vast wel lukken
Gisteren zware hoofdpijn en een warm/koudgevoel.
Nu ben ik vermoeid qua gevoel en een beetje zwaar op de hand. Dat wel, maar de vorige 2,5 mg waren veel lastiger. Typisch, nietwaar?
Nu dus de tanden erin en doorzetten!
Kalm aan kerel. Laat je niet misleiden door je hoofd. Slow & Steady wins the race.Ik ben eigenwijs.
Ik heb gisteren weer 2,5 mg meth afgebouwd, omdat ik me goed en sterk genoeg voel.
Ik wil van de rotzooi af!
Hoe sneller, hoe beter.
Nu zijn er nog 5 milligrammen over van de 20
Dat gaat me vast wel lukken
Gisteren zware hoofdpijn en een warm/koudgevoel.
Nu ben ik vermoeid qua gevoel en een beetje zwaar op de hand. Dat wel, maar de vorige 2,5 mg waren veel lastiger. Typisch, nietwaar?
Nu dus de tanden erin en doorzetten!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."