Een jaar of 10 geleden lag mijn ex schoonpa in het ziekenhuis.
Ik was bij hem op bezoek en moest na de wc.
Ik liep door een lange gang, lang het restaurant van het ziekenhuis.
Ineens zag ik van veraf mijn zusje en mijn oma aan een tafeltje in het restaurant zitten.
Omdat ik op een of andere manier mezelf geen houding wist te geven besloot ik te doen alsof ik ze niet gezien had.
Toen ik langs liep hoorde ik mijn zusje tegen mijn oma zeggen:hey daar heb je syl.
Toen ik op de wc was drong ineens tot me door dat mijn oma die ik daar toch echt had zien zitten dood is.
Wtf.
Ik dacht ff dat ik hartaanval kreeg van de schrik.
Ik wist 200% zeker dat ik mijn oma en mijn zusje had zien zitten.
Ik besloot met hartkloppingen en zweet op me rug terug te lopen.
Ik moest dit nog een x gaan zien.
Ik liep terug en het tafeltje was helemaal leeg en zag eruit alsof er niemand gezeten had.
Dit blijft tot op de dag van vandaag mij bezig houden.
Op de begravenis van deze oma gingen de kleinkinderen een kaars die op de kist stond aansteken.
Nadat ieder kleinkind dit gedaan had en ik stond te wachten tot ik aan de beurt was zag ik dat er voor mij geen kaars was.
Mijn ouders hadden mij dus gewoon buitengesloten.
Ik denk wel eens is het misch dat mijn oma op deze manier mij wou laten merken dat het OK is??.
Ook heb ik wel eens gehad dat ik snachts in de keuken een boterham stond te maken en een waas voorbij zag komen in de gang.
Ik zei toen
![:openmouth:]()
ooh kun je ookal niet slapen?
Denkende dat het mijn dochter was die voorbij liep.
Maar mijn dochter was het niet er was gewoon niemand te zien in de woonkamer.
Mijn dochter heeft ook bepaalde dingen ervaren wat dit betreft.
Ik heb wel eens gehoord dat als je je er voor opensteld het kan dat je dingen ervaart.