Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDroomdagboek

Droomdagboek

84 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
A
AlbedoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Afgelopen nacht had ik een droom dat ik samen met een vriend meedeed in een groep die onder begeleiding psychedelia gingen nemen. Het was in een soort grote kantoorruimte met stoelen waarin we verzamelden. Daarnaast was nog een ruimte waar we waarschijnlijk naartoe zouden gaan om te relaxen. Ik voelde me op mijn gemak. We kregen wat brood met daarin het middel. Omdat ik onervaren ben hiermee en huiverig was voor een te sterke trip, bedacht ik me en gooide het laatste stukje in een hoek weg. Even later kregen we een klein flesje wat we moesten opdrinken. Daar was ik ook wat huiverig voor maar van de leider moest ik het nemen, anders zou ik geen goede trip krijgen. Ik vertrouwde op zijn ervaring en dronk het voorzichtig helemaal op. Het smaakte niet bijzonder. We zaten daarna met zโ€™n allen in een kring om het te laten inwerken en opeens vroeg de leider wie het stukje brood niet had opgegeten. Dat vond hij niet leuk vanwege geen goede trip krijgen en getuige van geen respect voor hem. Ik raakte toen in dubio en werd wakker.

Het is de eerste keer dat ik zo'n droom heb gehad over psychedelia, terwijl ik dat nog nooit heb gedaan om verschillende redenen. Ik vind het leuk deze droom te hebben gehad. Over coke heb ik al 2 of 3 keer gedroomd. De laatste daarvan is alweer een tijd geleden. Dat ging dan over het zoeken naar een goede dealer of op een feestje van iemand wat nemen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik droom ook veel. Al onthoud ik ze zeker niet allemaal. Zeker als ik wiet heb gerookt onthoud ik ze niet.
Toen ik nog dagelijks veel blowde droomde ik nooit meer. Pas een week of 2 na het toen stoppen kwam het terug. Eerst hele enge dromen. Vaak dezelfde of iig hetzelfde getint. Dat ik de weg niet kon vinden of achtervolgd werd.
Paniek gevoel overheersde dan sterk. Soms zwetend wakker worden en wetend dat je beter wakker kunt blijven omdat de droom weer terug komt. Toch viel ik weer in slaap en kwam het terug. Dat heeft wel weken, misschien maanden geduurd.

Nu droom ik vaak random. Kan van alles zijn met allerlei emoties of gedachtes. Wel heeft mijn gemoedstoestand van de afgelopen dag invloed op de soort dromen. Na een stressdag of rotdag zijn de dromen ook minder fijn. Als het een goede dag was of ik leuk nieuws heb gehad of wat leuks heb meegemaakt dan zijn de dromen ook positiever.
Wel zijn mijn dromen vaak erg onrealistisch en lijken mensen die ik ken totaal niet op hoe ze er echt uitzien. Ik wรฉรฉt dan gewoon wie het is maar zie geen herkenbaar gezicht. Ook ikzelf zie er niet uit als ikzelf.
Hebben jullie dat ook?
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#3
Super idee om je dromen op te schrijven of in te spreken.
Ik droom elke nacht!!!.
Althans zo bij de laatste jaren.
Ze zeggen dat dromen ook wel het verwerken van dingen kan zijn dus dan kan bij mij heel goed kloppen.
Voor mijn gevoel droom ik de hele nacht maar schijnbaar droom je maar heeel kort.
Ik weet ook altijd precies s'ochtends wat ik gedroomd heb.
Vroeger als puber toen ik nog bij mijn ouders woonde droomde ik heel vaak dat ik vluchte voor mijn ouders en uit het raam weg kon vliegen.
Dat vliegen schijnt te maken te kunnen hebben met dat je wilt vluchten uit bv een situatie.
Nou dat kan kloppen heb namelijk absoluut geen goede jeugd gehad en was bv doodsbang voor mijn vader.
Ik heb ptss door huiselijk geweld en kamp hier nu paar jaar mee en heb hierdoor veel nachtmerries.
Heel vaak bv droom ik dat ik op de vlucht ben voor mijn ex .
Waar ik ook zo nu en dan last van heb is slaapverlamming.
Dat je geest nog niet in ruststamd is maar je lichaam wel.
Het lijkt dan of ik hallucineer of midden in een verschrikkelijke nachtmerrie zit .
Wat ik ook doe ik kan me niet bewegen en ik probeer hard om hulp te schreeuwen maar er komt ook geen geluid uit mijn mond.
Doodeng is zon ervaring!!.
Hebben jullie dat wel eens ervaren??.
Bepaalde dromen/nachtmerries kunnen ook echt de hele dag in me hoofd blijven hangen .
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Dunne zei:
Ik droom ook veel. Al onthoud ik ze zeker niet allemaal. Zeker als ik wiet heb gerookt onthoud ik ze niet.
Toen ik nog dagelijks veel blowde droomde ik nooit meer. Pas een week of 2 na het toen stoppen kwam het terug. Eerst hele enge dromen. Vaak dezelfde of iig hetzelfde getint. Dat ik de weg niet kon vinden of achtervolgd werd.
Paniek gevoel overheersde dan sterk. Soms zwetend wakker worden en wetend dat je beter wakker kunt blijven omdat de droom weer terug komt. Toch viel ik weer in slaap en kwam het terug. Dat heeft wel weken, misschien maanden geduurd.

Nu droom ik vaak random. Kan van alles zijn met allerlei emoties of gedachtes. Wel heeft mijn gemoedstoestand van de afgelopen dag invloed op de soort dromen. Na een stressdag of rotdag zijn de dromen ook minder fijn. Als het een goede dag was of ik leuk nieuws heb gehad of wat leuks heb meegemaakt dan zijn de dromen ook positiever.
Wel zijn mijn dromen vaak erg onrealistisch en lijken mensen die ik ken totaal niet op hoe ze er echt uitzien. Ik wรฉรฉt dan gewoon wie het is maar zie geen herkenbaar gezicht. Ook ikzelf zie er niet uit als ikzelf.
Hebben jullie dat ook?
Klik om te vergroten...

Ik droom heel vaak over mijn kinderen.
Alleen in mijn dromen zijn ze altijd echt nog peuters.
Ik moet ze altijd dragen of optillen .
Terwijl mijn kinderen 17 & 19 jaar zijn.
In mijn dromen zijn ze nog nooit gewoon geweest zoals ze nu zijn heel apart.
Dan te beseffen dat mijn dochter van 17 een kop groter is dan mij en schoenmaat 42 heeft : )
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik droom weer sinds ik niet dagelijks blow. Ik moet ze dan wel echt opschrijven als ik wakker word want anders vergeet ik ze gauw. Mijn afgelopen droom was echt een mengelmoes. Ik was in de werkomgeving van een paar opdrachten terug aan het werk met de wzh waar ik nu werk en met de mensen met wie ik nu werk. Maar tijdens de pauze richting de kantine liep ik een omgeving dat leek op mijn middelbare school tijd. Hier en daar mensen van mijn huidige baan maar ook mensen van de middelbare school tijd. Echt raar en ik liep daar op de middelbare school alsof ik op een festival was. Mooi met iedereen ouwehoeren die ik niet kon en grappen maken, mensen voor de gek houden die te veel drugs ophadden enz. Best wel grappig eigenlijk :)
S
Space ๐Ÿ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Naam zei:
Ik zeg het niet snel maar de smaak is idd niet geweldig, mss mengen met wat Citroen ofzo; check even wat dat doet met de stof opname... nu uiteindelijk krijg je alles wel binnen en smaken leer je kennen dus desnoods begin je een week met kleine shotjes te testen met verschillende smaken er bij om de wortel te leren apprecieren.. ik ben van mening dat dat toch van belang is voor je mindset...
Klik om te vergroten...
Je zou savonds een kopje thee kunnen drinken, een pure joint van dream herb te roken en dan de tinctuur net voor je remslaap innemen. K ben benieuwd.
K
Koekie monsterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Naam zei:
Interessant. Dat lijkt me wel passend bij het effect van opiaten.. zelf heb ik daar geen ervaring mee.
zijn er lessen die je daaruit leert die je jezelf niet zou zien vatten met een andere drug/nuchter? Heb je het gevoel dat dag en droom 1 continuรผm zijn bvb en ervaar je dat soort gevoelens iedere dag of enkel op dagen van gebruik? Heb je andere gevoelens ivm realiteit/jij vs omgeving/..? Permanente veranderingen tov je blik naar de droomwereld/wakkerwereld?
Klik om te vergroten...
Hey,

Het zijn normale " verwerkingsdromen".
Het gebeurd alleen onder invloed.
En gelukkig blijven dromen en realiteit gescheiden :smirk:.
Het zijn enkel een paar min dat het verwarrend is.
S
Space ๐Ÿ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Laatst heb ik eens een kopje thee gezet van 1 gram dream herb. Ik nam 1 slok... En dat was hem. Opzich lust ik alles hoor, begrijp me niet verkeerd... Maar deze smaak.. Echt te goor om een hele kop thee van te drinken. Na die ene slok heb ik de rest weggegooid.

Toch zonde want als ik iets wil uitproberen begin ik het liefst op de manier zoals het bedoeld is. Maar het feit dat 1 gram dream herb eigenlijk nog veel te weinig is om de volledige ervaring te hebben deed mij na 1 slok afhaken.

Een tijdje terug zag ik een post van @Ralou over het nemen van dit kruid. Heel benieuwd hoe jij dit heb geconsumeerd en wat je heb ervaren.

Toch bleef in mij de aantrekkingskracht naar dit kruid en de ervaring. Vandaag heb ik dan ook een dream herb tinctuur, en een 10x extract van dream herb (die wat neutraler schijnt te smaken) besteld. De bedoeling is het als volgt aan te pakken.

6 dagen achter elkaar voor het slapen gaan:

1 kop thee van 0.5 gram 10x extract
1 druppel dream herb tinctuur.

En als ik wakker wordt om te plassen, meestal rond 2 uur half 3 snachts, nog een druppel tinctuur.

Ik kan nog weinig vinden over de dosering van deze tinctuur. Dus het aantal druppels zal afhangen van wat er aanbevolen op de verpakking staat. En mocht het gewenst voelen dan zal ik gedurende die 6 dagen het aantal druppels opvoeren.

Ik hoop op deze wijze kennis te mogen maken met de ervaring. Ook ben ik benieuwd of ik er ook beter van kan slapen aangezien ik mijn hele leven al een slechte slaper ben. Op dagelijkse basis rook ik savonds een jointje en neem magnesium citraat icm 5htp om makkelijker te kunnen inslapen.

Maar mocht iemand tips hebben, graag!

Ik kan weinig reviews vinden, of uberhaupt iemand die er ervaren mee is en dus precies weet hoe je moet opbouwen en met welke doseringen. Is het wel aanbevolen om dit te stapelen op het jointje en 5htp/magnesium die ik elke avond al neem? Mij lijkt het niet perse een probleem, maar misschien zit ik er helemaal naast.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb 16jaar geblowd van 3 gram per dag tot 1 gram per dag. Zelfden kreeg ik iets mee van dromen of dat was heel uitzonderlijk dat een intense droom mij bij bleef. Nu al 2 maanden gestopt en elke nacht heb ik dromen die ik me bij ontwaken nog levendig herinner en kan analyseren. Bij gebruik van psychedelica zijn de dromen meer van een "alice in wonderland" karakter. Minder dicht bij de realiteit en meer fantasierijk. Dat zijn de leukste dromen.
S
Space ๐Ÿ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#10
PsyTekZ zei:
Ik heb 16jaar geblowd van 3 gram per dag tot 1 gram per dag. Zelfden kreeg ik iets mee van dromen of dat was heel uitzonderlijk dat een intense droom mij bij bleef. Nu al 2 maanden gestopt en elke nacht heb ik dromen die ik me bij ontwaken nog levendig herinner en kan analyseren. Bij gebruik van psychedelica zijn de dromen meer van een "alice in wonderland" karakter. Minder dicht bij de realiteit en meer fantasierijk. Dat zijn de leukste dromen.
Klik om te vergroten...
Zodra je stopt met blowen worden de dromen idd meer helder en blijven beter hangen. Maar de dream herb calea zacatechichi schijnt meer te doen dan alleen het beter onthouden van je droom. Naast dat je ook meer een lucide ervaring hebt werd het vanuit de verre geschiedenis al gebruikt om contact te maken met de goden. Waarvan we kunnen veronderstellen dat het is een middel die tot je spreekt. En wellicht iets toevoegd.

Wel bizar dat iemand vroeger op het idee kwam om daadwerkelijk superveel van die smerige bittere thee te gaan drinken... :tearsofjoy:Bah..
R
RalouLid
01-01-2024, 00:00
#11
Space Criminal zei:
Zodra je stopt met blowen worden de dromen idd meer helder en blijven beter hangen. Maar de dream herb calea zacatechichi schijnt meer te doen dan alleen het beter onthouden van je droom. Naast dat je ook meer een lucide ervaring hebt werd het vanuit de verre geschiedenis al gebruikt om contact te maken met de goden. Waarvan we kunnen veronderstellen dat het is een middel die tot je spreekt. En wellicht iets toevoegd.

Wel bizar dat iemand vroeger op het idee kwam om daadwerkelijk superveel van die smerige bittere thee te gaan drinken... :tearsofjoy:Bah..
Klik om te vergroten...

Hahaha awel , we hebben momenteel zowel de African Dream root in huis als Calea Zacatechichi in huis en om eerlijk te zijn, het laatste heb ik als gemalen poeder in huis en heb het met honing en andere kruiden getracht binnen te krijgen , maar na twee avonden een dappere poging met gesloten neus heb ik er momenteel een halt op gegooid. Ik zag mezelf dit snachts dus niet drinken en nog geen alternatief gevonden vermits ik niet rook. Het is inderdaad de eerste keer dat ik zoveel moeite heb om een smaak te accepteren... Mogelijks wanneer ik alle suiker en zout uit mijn dieet heb verbannen dat de smaak meer gewaardeerd kan worden door herstel van smaakpapillen , maar voor het moment, laat me t weten als jij een manier hebt gevonden.
De African Dream root heb ik eigenlijk nog geen goeie kans gegeven. Dus dat is misschien wel interessant om me terug mee bezig te houden. :blush:
S
Space ๐Ÿ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Toen ik vorige week de tinctuur binnen kreeg kon ik het niet laten om even een druppeltje te proeven. Maar die druppels zijn net zo erg qua smaak als die thee. Alleen dan alle bitterheid van een hele kop thee in 1 druppel!

Maar goed, 1 druppel is wel beter weg te werken dan een hele kop thee. Misschien moet ik de druppel op een theelepel honing droppen en zo innemen. Ik zie het meeste op tegen de druppel tinctuur die ik neem als ik er al wat uren slaap op heb zitten. Ik hoop gewoon dat het te doen is om die bitterheid door te slikken en weer verder te gaan slapen...

Vanavond ga ik beginnen!

Ik zal hier elke dag mijn bevindingen posten.
R
RalouLid
01-01-2024, 00:00
#13
Space Criminal zei:
Toen ik vorige week de tinctuur binnen kreeg kon ik het niet laten om even een druppeltje te proeven. Maar die druppels zijn net zo erg qua smaak als die thee. Alleen dan alle bitterheid van een hele kop thee in 1 druppel!

Maar goed, 1 druppel is wel beter weg te werken dan een hele kop thee. Misschien moet ik de druppel op een theelepel honing droppen en zo innemen. Ik zie het meeste op tegen de druppel tinctuur die ik neem als ik er al wat uren slaap op heb zitten. Ik hoop gewoon dat het te doen is om die bitterheid door te slikken en weer verder te gaan slapen...

Vanavond ga ik beginnen!

Ik zal hier elke dag mijn bevindingen posten.
Klik om te vergroten...

Ah super! Misschien is een tinctuur idd een optie.
S
Space ๐Ÿ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#14
IMG_20191202_123736.jpgGisteravond de eerste kop thee gezet van een halve gram Entrada Rheedii 50x en dit smaakt super neutraal. Ik heb een halve gram in kokend heet water gedaan met stevia. Dit is totaal niet bitter. Die calea tinctuur druppels zijn best wel heftig, maar het is te doen.

Dag 1
0.5 gr Entrada Rheedii 50x
1 druppel Calea tinctuur voor het slapen gaan
1 druppel Calea tinctuur om 3 uur snachts

Uitwerking
8 uren geslapen
Geen merkbaar verschil. Misschien iets dieper geslapen. Wel lekker uitgerust wakker geworden.
Geen lucide droom, ook niet onthouden wat ik gedroomd heb.

Vanavond 4 druppels proberen?

Vorige week had ik gedroomd dat ik op mijn eigen begrafenis was.. Heel bizar. Overigens zonder dreamherbs.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#15
Afgelopen nacht na heel veel jaren weer mijn standaard nachtmerrie gehad.
Ik ben in de zee met heel veel mensen en de golven worden ineens hoger en hoger. Iedereen probeert de zee uit te rennen, maar de golven komen snel en trekken ons terug.

Ik kijk nog een keer achterom en zie een formaatje tsunami aankomen en met m'n laatste krachten probeer ik op het strand de te komen en een zandheuvel op te rennen waar ik veilig zal zijn (as if.... In de relatiteit zal een zandheuveltje weinig soelaas bieden tegen een tsunami...)

Vroeger redde ik het meestal niet en werd ik verzwolgen door de golven.
Ik heb deze droom/nachtmerrie altijd geรฏnterpreteerd als dat de golven staan voor emoties. Ik werd letterlijk overspoeld erdoor.

Afgelopen nacht haalde ik op het nippertje het droge en schrok wakker. Ik durfde m'n ogen niet meer te sluiten hierna, bang dat ik weer in die zee terecht zou komen.

Toch blij dat ik na al die jaren het toch een keer gered heb. Staat ook wel symbool voor hoe ik de laatste tijd met m'n emoties om kan gaan, ik ben echt sterker geworden.
S
Space ๐Ÿ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Purplext zei:
Afgelopen nacht na heel veel jaren weer mijn standaard nachtmerrie gehad.
Ik ben in de zee met heel veel mensen en de golven worden ineens hoger en hoger. Iedereen probeert de zee uit te rennen, maar de golven komen snel en trekken ons terug.

Ik kijk nog een keer achterom en zie een formaatje tsunami aankomen en met m'n laatste krachten probeer ik op het strand de te komen en een zandheuvel op te rennen waar ik veilig zal zijn (as if.... In de relatiteit zal een zandheuveltje weinig soelaas bieden tegen een tsunami...)

Vroeger redde ik het meestal niet en werd ik verzwolgen door de golven.
Ik heb deze droom/nachtmerrie altijd geรฏnterpreteerd als dat de golven staan voor emoties. Ik werd letterlijk overspoeld erdoor.

Afgelopen nacht haalde ik op het nippertje het droge en schrok wakker. Ik durfde m'n ogen niet meer te sluiten hierna, bang dat ik weer in die zee terecht zou komen.

Toch blij dat ik na al die jaren het toch een keer gered heb. Staat ook wel symbool voor hoe ik de laatste tijd met m'n emoties om kan gaan, ik ben echt sterker geworden.
Klik om te vergroten...
Ik herkend dit wel, ik had vroeger ook telkens een terugkomende nachtmerrie gehad. Achterna gezeten door iets kwaads, een wild beest. Of een kwaade energie/geest. En altijd op het spannendste moment van de droom, als het mij pakte schrok ik wakker.

Op een 1 dag heb ik mij er zo hard tegen verzet. Normaal stopte de droom altijd bij de confrontatie. Maar deze keer hield de droom niet op. Ik liet het gewoon gebeuren en had geen angst. Ik had het overwonnen en ik keek de angst in de ogen aan. Het raaste als een tornado over mij heen, maar ik bleef krachtig.

Na deze overwinning heb ik nooit meer deze nachtmerrie herbeleefd.
S
Space ๐Ÿ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Dag 2
0.5 gr Entrada Rheedii 50x
2 druppels Calea tinctuur voor het slapen gaan
Snachts niet wakker geworden voor een 2e dosis druppels... Wel heel diep en vast geslapen, wat voor mij uitzonderlijk is.

Uitwerking
7.5 uren geslapen
Normaal gesproken ga ik er minstens 1x uit om te plassen, maar deze keer in 1 x doorgeslapen.
Geen lucide droom, maar wel deels onthouden wat zich afspeelde.

Ik weet nog vaag iets van een hotel waar ik doorheen ging, veel verschillende kamers en personen speelde hierin een rol. Later kwam ik bij een hele hoge toren. Ik ging naar boven met een lift, wat tegelijk een achtbaan karretje was die omhoog ging. Eenmaal boven realiseerde ik hoe extreem hoog ik van de grond vandaan was en uiteindelijk vloog ik hier een stuk door de lucht, het voelde als bungeejumpen of vliegen.

Maar ik kan hier weinig betekenis aangeven.

Vanavond ga ik proberen 4 druppels te nemen. Wel een behoorlijke uitdaging. De tinctuur is zo vreselijk bitter... Echt niet te doen.
S
Space ๐Ÿ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Gisteravond besloten om alleen een halve gram 50x extract thee te drinken voor het slapengaan. Ik heb nu precies nog 1 gram en het leek mij een beter idee om dus vanavond 2x een kop thee te nemen. Vanavond is dan de 5e dag en dus de laatste. Dan is het ook op. Save the best for the last.

Dus gisteravond alleen een halve gram 50x extract genomen.

De uitwerking,

Ik weet zeker dat ik hele levendige dromen heb gehad. Ik werd 2x wakker vanacht en toen ik net uit mijn slaap kwam zat de droom nog redelijk vers in m'n geheugen. Alleen op dit moment herinner ik me nog weinig van die droom.

Ik kan wel stellen dat het een therapeutische werking lijkt te hebben. De dingen die ik meemaak in de droom lijken diepe betekenissen te hebben. Maar als iemand dit ooit overweegt, dan zou ik zeker adviseren om er niet bij te blowen. Daar ontbreekt het bij mij nog aan. Dit zou de ervaring veel beter tot z'n recht laten komen.

Toch lijkt de echtheid van de droom veel intensiever te zijn. Toen ik vanacht wakker werd moest ik echt even nadenken wie en waar ik was. Ik zat er heel diep in. Maar de enige gedachten op dat moment is dan... Verdorie moet ik weer naar de wc, en poef alles weg... Ik heb me nog een paar keer afgevraagd, waar was ik joh...? Maar er kwam maar gedeeltelijk iets naar boven. K denk dat zonder thc dit niet geval had geweest.

K denk erover om het een keer op vakantie te doen, waar ik zeker ben dat ik geen joints rook.
S
Space ๐Ÿ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Na gister heb ik besloten om de tinctuur te stoppen... Het is gewoon niet te doen. Zo extreem bitter. Echt te smerig.

Afgelopen nacht heb ik wederom 0.5 gr 50x thee gedronken en 2 druppels tinctuur. Die ik moest wegwerken met enorm veel honing en ander eten om over de smaak heen te komen.

de werking:

Wel goed geslapen, ook gedroomd, maar te vaag in mijn geheugen om te onthouden wat er is gebeurt.

Ik denk dat dit droomkruid beter tot zn recht komt als je er geen hasj bij rookt...

Het plan voor vanavond, halve gram 50X voor het slapen gaan.
nog een keer 50x halve gram als ik snachts wakker word. Ik maak het alvast en drink het dan heel geconsentreerd koud op.
S
Space ๐Ÿ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Dag 5
2x 0.5 gr Entrada Rheedii 50x
1x voor bed, 1x om half 3 snachts


Uitwerking
7 uren geslapen

Wat er deze avond gebeurde toen ik half 3 snachts de 2e halve gram 50x extract opdronk, is meteen toen ik in bed ging liggen en mijn ogen sloot, de droom al lichtelijk begon. Meteen was het er. De in mijn hoofd geprojecteerde video die ik mijn droom staat noem. Ik was me ten volste bewust van dat ik in bed lag om te gaan slapen. Misschien de eerste tekenen van lucide dromen, maar dan ook van het bewust je droom ingaan en bewust blijven tijdens. Maar ik heb ook gemerkt dat het mijn bewustzijn op een zeker moment overgenomen wordt en dat ik echt op de automatische droompiloot ga. En dan wel zo diep! Dat er zulke diepzinne dingen gebeuren dat het bijna onmogelijk lijkt te zijn lucide te worden in een droom uit zo'n diepe laag van mijn onderbewuste. Dat bij het wakker worden je soms echt het gevoel hebt dat je uit een ander leven wakker word in deze... Alsof je uit een bizare trip ontwaakt en je een soort mindfuck effect hebt van de trip.

Ik kan me een paar keer herinneren dat ik een soort indiaan was in een ceremonie tijdens mijn droom en toen ik ontwaakte moest ik echt even nadenken wie ik was, waar ik was... En de eerste 20 seconden leek ik echt in de war te zijn. Echt 'n paar keer wooow gezegt in mezelf...

Het enige wat ik kan zeggen na 5 dagen dream herb is dat het wel degelijk iets met je doet. Persoonlijk ben ik gewoon een slechte slaper en rook toch altijd wel een jointje voor het slapen gaan. Dit help niet om dream herb echt tot z'n recht te laten komen! Opzich denk ik wel dat ik het nog een keer wil doen. Maar dan op vakantie als ik geen thc gebruik voor het slapen gaan. En dan wel alleen die 50x extract, want de smaak van tinctuur is gewoon niet te doen.

De samenvatting

Effect absoluut merkbaar, totaal niet vergelijkbaar met een slaapmiddel. Veel creatievere droomwereld. Heel speels en trippie. Zeker voor herhaling vatbaar, maar alleen het 50x Entrada Rheedii extract want alle andere varianten hebben een afschuwelijk bittere smaak. Ik zou de volgende keer gaan voor 2x een halve gram, 1 voor en 1 tijdens slapen. Zoals ik de laatste avond deed. Conclusie, zeker een aanrader!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."