#1
Afgelopen nacht had ik een droom dat ik samen met een vriend meedeed in een groep die onder begeleiding psychedelia gingen nemen. Het was in een soort grote kantoorruimte met stoelen waarin we verzamelden. Daarnaast was nog een ruimte waar we waarschijnlijk naartoe zouden gaan om te relaxen. Ik voelde me op mijn gemak. We kregen wat brood met daarin het middel. Omdat ik onervaren ben hiermee en huiverig was voor een te sterke trip, bedacht ik me en gooide het laatste stukje in een hoek weg. Even later kregen we een klein flesje wat we moesten opdrinken. Daar was ik ook wat huiverig voor maar van de leider moest ik het nemen, anders zou ik geen goede trip krijgen. Ik vertrouwde op zijn ervaring en dronk het voorzichtig helemaal op. Het smaakte niet bijzonder. We zaten daarna met zโn allen in een kring om het te laten inwerken en opeens vroeg de leider wie het stukje brood niet had opgegeten. Dat vond hij niet leuk vanwege geen goede trip krijgen en getuige van geen respect voor hem. Ik raakte toen in dubio en werd wakker.
Het is de eerste keer dat ik zo'n droom heb gehad over psychedelia, terwijl ik dat nog nooit heb gedaan om verschillende redenen. Ik vind het leuk deze droom te hebben gehad. Over coke heb ik al 2 of 3 keer gedroomd. De laatste daarvan is alweer een tijd geleden. Dat ging dan over het zoeken naar een goede dealer of op een feestje van iemand wat nemen.
Het is de eerste keer dat ik zo'n droom heb gehad over psychedelia, terwijl ik dat nog nooit heb gedaan om verschillende redenen. Ik vind het leuk deze droom te hebben gehad. Over coke heb ik al 2 of 3 keer gedroomd. De laatste daarvan is alweer een tijd geleden. Dat ging dan over het zoeken naar een goede dealer of op een feestje van iemand wat nemen.
