Immortality: nee dank je, over 5 miljard jaar gaat het hier wel warm worden hoor, zit je op die zandvlakte in je uppie. Of gaan we migreren naar een rooie dwerg die tientallen miljarden jaren stabiel blijft. Ondertussen ben ik de laatste mens en is de rest in 1 mlj jaar al compleet van mij af geëvolueerd. Film: The Man from Earth -> vent is 10.000 jaar.
Reincernation: hoevaak? Op Youtube: Kurzgesagt - The Egg, Moet ik ALLE levens doormaken? Er zijn nu 7 miljard mensen, tot dusver 100 miljard, hoeveel gaan er nog komen? Dat zijn alleen de mensen, er zijn ook andere zoogdieren, vogels, insecten, wormen. Dan is er 1 planeet met leven per sterrenstelsel, er zijn miljarden sterrenstelsels. En dat is alleen nu, we hebben ook nog 'verleden' en 'toekomst' en misschien is het universum nog wel wat grotere dan wat we kunnen zien. Komt me iets te dicht bij oneindig, ik pas.
Oblivion: Die overweeg ik wel, in de serie 'The Good Place' wordt met comedy op een leuke manier best filosofische en ethische dingen besproken waar we hier op vast lopen.
Recursion: Tot ik tevreden ben of geen zin meer heb, is dan wel mijn voorwaarde. Maar dit was een oneindige optie? Dan pas ik ook.
Limbo: Beetje spoken zonder lichamelijke beperkingen, nice, maar ook niet oneindig op deze toekomstige woestijn graag, dus weer pas ik.
Heaven: Gaat vervelen, ben het sowieso niet zo eens met de baas daar. Welke prutser laat zijn boek door mensen schrijven en zijn verhaal door priesters / imam's vertellen, ik neem het pas aan voor waar als er nu een boek rechtstreeks van hem op mijn tafel verschijnselt... nope, er ligt hier nu niks. Het zijn dus vrije interpretaties uit hersenspinsels.
Doe mij Oblivion maar, maar dat is lastig, want zoals hierboven al gezegd, je kan niet niks ervaren. Dus ik ben oprecht al een paar jaren bang dat het 1 van de andere opties gaat zijn.