Ik heb een beetje een vreemde relatie met mediteren.
Begin 20 ben ik er-zonder er bewust van te zijn- ingerold..lastig uit te leggen. Maar alles wat
@Mindless omschreef in zijn OP ervaarde ik keer op keer op keer.
Niet als ik het plande..ik zat in de staart van een burnout dus lege dagen..en ineens voelde ik die aantrekkingskracht...dat resulteerde in meditatie naar een soort toestand wat ik na die periode nooit meer heb ervaren. Compleet los zijn.
Ik probeer nu wel gebruik te maken van geleide meditatie of muziek. Altijd liggend. Val nooit in slaap of zittend maar rustend ergens tegenaan.
Het is fijn te doen maar een geleide meditatie vind ik ergens ook storend. Het is mijn proces niet meer
Ik zal die ervaringen moeten laten zoals ze waren. Want het werkt nu dus tegen me. Logisch...ergens ga ik hopen of vergelijken..op zoek
Na m'n 1e lsd trip paar dagen terug probeer ik toch elke dag ermee bezig te zijn.
Het was geloof ik eergisteren..mijn rechterhand kan schokken, trillen etc..dit is nog een restant van een insult en het zou nog wat maanden duren voor hij weer normaal doet. Maar... tijdens een meditatie voelde ik mn arm enorm trekken.ik ben het gaan volgen, lastig te omschrijven. er gebeurde enorm veel in die hand. Een prettig vuurwerk van energie. Alsof je fijne triljoenen speldenprikjes kreeg. Zo veel tegelijk en wisselend en toch leek het 1 samenspel. Uiteindelijk doofde het uit..ik bleek 2 uur verder te zijn. Ik dacht 20 minuten ofzo. En mijn klachten zijn voor 90%.weg en nog steeds.
Ik kan weer normaal typen zonder puntjes en andere gekke dingen.
Mijn vraag
.
Wat was dat,.wat gebeurde er?
Is dit herkenbaar voor iemand?
Wederom gebeurde het alsof het me na een tijd overkwam. Niet uit een oefening etc