Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWel of niet?

Wel of niet?

41 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kjellovich* zei:
Geloof me, ik alleen gezeten, erge bad trip, al die huiverende gedachte.
Je moet gwn bijjezelf blijve denke dat al hetgeen veroorzaakt wordt komt door de drug in te nemen.
Wrm zou jeje slecht voelen?
Klik om te vergroten...

heb ik nog niet gehad, toch ben ik nieuwsgierig naar wat voor ervaring dat is, kan me niet voorstellen om bad te gaan, omdat de LSD zo heerlijk is... en kan me zo'n beangstigend gevoel ook niet voorstellen..
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Skippy zei:
Kjellovich* zei:
Geloof me, ik alleen gezeten, erge bad trip, al die huiverende gedachte.
Je moet gwn bijjezelf blijve denke dat al hetgeen veroorzaakt wordt komt door de drug in te nemen.
Wrm zou jeje slecht voelen?
Klik om te vergroten...

heb ik nog niet gehad, toch ben ik nieuwsgierig naar wat voor ervaring dat is, kan me niet voorstellen om bad te gaan, omdat de LSD zo heerlijk is... en kan me zo'n beangstigend gevoel ook niet voorstellen..
Klik om te vergroten...

Lsd is in principe lichter en makkelijker in de hand te houden..MAARRR.....
net zoals bij paddo's kan je in een lsd trip in een gekke negatieve loop raken en als je hier geen raad mee weet kan je er bruut lang mee gaan zitten,langer dan bij paddos,want stel je krijgt bij paddos na 2 uur een bad vibe die je niet af kan wenden dan ben je verzekerd dat het na 3 a 4 uurtjes afzwakt omdat de trip afzwakt,en dat heb je bij lsd dus niet aangezien je een rit tegemoet gaat van circa 10 uur.

Voor vele lijkt lsd na een eerste gebruik zoiets van *nou ja zeg,is dit het nou?* Maar vergis je niet.

Lsd kan alle kanten opgaan,meestal de goeie,maar ook de foute.
Grootgebruikers als mijzelf kunnen een zogenaamde *badtrip* nog enigzins sturen en doorstaan,maar als je die shit voor de eerste x voor de kiezen krijgt sta je wel raar te kijken.

De *badtrips* die ik meemaakte op acid,als je ze zo mag noemen,kwam door de lichamelijke conditie waar ik in verkeerde op dat moment.

Dus toen die naar binnengeslage negative vibes toesloegen kon ik er nog best om lachen ook..Zo van hehehe zie je wel...je weet toch.....

Dat je een badtrip ondervind op lsd is zeer onwaarschijnlijk mits je geen lichamelijke gebreken/ongesteldheden hebt op het moment of geestelijk instabiel bent.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Psychonaut1976 zei:
Skippy zei:
Kjellovich* zei:
Geloof me, ik alleen gezeten, erge bad trip, al die huiverende gedachte.
Je moet gwn bijjezelf blijve denke dat al hetgeen veroorzaakt wordt komt door de drug in te nemen.
Wrm zou jeje slecht voelen?
Klik om te vergroten...

heb ik nog niet gehad, toch ben ik nieuwsgierig naar wat voor ervaring dat is, kan me niet voorstellen om bad te gaan, omdat de LSD zo heerlijk is... en kan me zo'n beangstigend gevoel ook niet voorstellen..
Klik om te vergroten...

Lsd is in principe lichter en makkelijker in de hand te houden..MAARRR.....
net zoals bij paddo's kan je in een lsd trip in een gekke negatieve loop raken en als je hier geen raad mee weet kan je er bruut lang mee gaan zitten,langer dan bij paddos,want stel je krijgt bij paddos na 2 uur een bad vibe die je niet af kan wenden dan ben je verzekerd dat het na 3 a 4 uurtjes afzwakt omdat de trip afzwakt,en dat heb je bij lsd dus niet aangezien je een rit tegemoet gaat van circa 10 uur.

Voor iedereen lijkt lsd na een eerste gebruik zoiets van *nou ja zeg,is dit het nou?* Maar vergis je niet.

Lsd kan alle kanten opgaan,meestal de goeie,maar ook de foute.
Grootgebruikers als mijzelf kunnen een zogenaamde *badtrip* nog enigzins sturen en doorstaan,maar als je die shit voor de eerste x voor de kiezen krijgt sta je wel raar te kijken.

De *badtrips* die ik meemaakte op acid,als je ze zo mag noemen,kwam door de lichamelijke conditie waar ik in verkeerde op dat moment.

Dus toen die naar binnengeslage negative vibes toesloegen kon ik er nog best om lachen ook..Zo van hehehe zie je wel...je weet toch.....

Dat je een badtrip ondervind op lsd is zeer onwaarschijnlijk mits je lichamelijke gebreken/ongesteldheden hebt op het moment of geestelijk instabiel bent.
Klik om te vergroten...

bedankt voor je uitleg, maar mijn 1ste keer was super, de beste ooit, denk dat het nooit meer zal voelen als die 1ste keer, geweldig ..zucht....
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik vind paddos in bepaalde zin heftiger dan lsd, en daarbij leuker zelfs... LSD is mij echt te chemisch.... dus paddos :hearteyes:
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Voelt lsd chemisch voor jou?

Het voelt wel minder 'aards' dan paddo's voor mij.
Maar niet chemisch zoals mdma of speed me laat voelen.
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#6
Intoxicated zei:
Voelt lsd chemisch voor jou?

Het voelt wel minder 'aards' dan paddo's voor mij.
Maar niet chemisch zoals mdma of speed me laat voelen.
Klik om te vergroten...


Ik kan het nog steeds niet echt begrijpen.......chemisch......
Ik ze allemaal wel gehad....maar chemisch......moeilijk te omschrijven....
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Colaiuta zei:
ik vind paddos in bepaalde zin heftiger dan lsd, en daarbij leuker zelfs... LSD is mij echt te chemisch.... dus paddos :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Waar baseer je de stelling op dat LSD chemisch is?
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#8
zommes zei:
Colaiuta zei:
ik vind paddos in bepaalde zin heftiger dan lsd, en daarbij leuker zelfs... LSD is mij echt te chemisch.... dus paddos :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Waar baseer je de stelling op dat LSD chemisch is?
Klik om te vergroten...

Inderdaad een opmerkelijke uitspraak,omdat lsd maar half synthetisch is en juist helemaal niet chemisch aanvoelt zelfs nog zuiverder dan paddo's.

Het voelt lichamelijk alsof je niks op hebt en in wezen is dat ook zo aangezien je ugs binnen hebt gekregen en na 2 uur zijn zelfs de ugs aan lsd al uit je lichaam..wat rest is de schakel van processen die je eigen lichaam teweeg brengt..
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#9
ja oke moeilijk te omschrijven, maar het gevoel aan je ogen, en pfff de rare geluidjes.. nee ik vind LSD lang niet zo verfijnd en vooral relaxed als een Paddotrip
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#10
Paddo's voelt natuurlijk, bij LSD krijg ik altijd een soort elektrisch gevoel over mn lichaam. Alle 2 heeft wel zo zn ding, maar ik verkies LSD boven paddo's.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Music junk zei:
Als ik een jointje rook ga ik al behoorlijk trippen en voel me ongemakkelijk, toch ben ik benieuwd naar LSD! vooral het jaren 60 sfeertje dat er omheen hangt, ik ben gewoon erg benieuwd. raden julie het aan of af?

p.s. als ik het ga proberen bereid ik me goed voor: rustig thuis met mensen die ik goed ken, kaarsjes, fijne muziek of tv beelden, wierook e.d.
Klik om te vergroten...
als je er geestelijk ongemakkelijk van wordt, dan zou ik LSD zeker niet doen want dat is veeel heviger

of als je gewoon misselijk wordt, dan is het een andere verhaal, want LSD heeft echt geen negatieve invloed op je lichaam

toch geen goed idee om van eerste keer lsd te nemen, ik zou beginnen met een lage portie paddo's, dat is minder visueel en duurt 2x zo kort
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#12
LSD , yup, zeker aan te raden.. :hearteyes:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bal0n zei:
Paddo's voelt natuurlijk, bij LSD krijg ik altijd een soort elektrisch gevoel over mn lichaam. Alle 2 heeft wel zo zn ding, maar ik verkies LSD boven paddo's.
Klik om te vergroten...
idd helemaal akkoord.. kvind dat lsd een klein beetje chemischer aanvoelt dan paddo's, maar totaal niet vuil zoals pillen

het is idd ook niet echt zo aards als paddo's
ook al ben je nog helderder, het is ook visueler en creatiever vind ik, dus lsd vind ik leuker

verder is de bodyload van lsd de beste van alle drugs die er is..

de meeste mensen die in het begin slecht gaan van het blowen krijgen dat door die droge bek, lome gevoel enzo

bij lsd speelt het zich allemaal in je hoofd af, dus in principe kan iedereen dat aan (in realiteit niet natuurlijk)
je moet natuurlijk wel zien dat je je 100% voelt
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jeller zei:
Bal0n zei:
Paddo's voelt natuurlijk, bij LSD krijg ik altijd een soort elektrisch gevoel over mn lichaam. Alle 2 heeft wel zo zn ding, maar ik verkies LSD boven paddo's.
Klik om te vergroten...
idd helemaal akkoord.. kvind dat lsd een klein beetje chemischer aanvoelt dan paddo's, maar totaal niet vuil zoals pillen

het is idd ook niet echt zo aards als paddo's
ook al ben je nog helderder, het is ook visueler en creatiever vind ik, dus lsd vind ik leuker

verder is de bodyload van lsd de beste van alle drugs die er is..

de meeste mensen die in het begin slecht gaan van het blowen krijgen dat door die droge bek, lome gevoel enzo

bij lsd speelt het zich allemaal in je hoofd af, dus in principe kan iedereen dat aan (in realiteit niet natuurlijk)
je moet natuurlijk wel zien dat je je 100% voelt
Klik om te vergroten...

bodyload?
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Tsja dat heb je niet eens met lsd. :confused: ..wel een afterglow,maar dat is zeker geen bodyload..
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mr 187 zei:
Tsja dat heb je niet eens met lsd. :confused: ..wel een afterglow,maar dat is zeker geen bodyload..
Klik om te vergroten...

wat is een bodyload?
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#17
DarkScope zei:
Mr 187 zei:
Tsja dat heb je niet eens met lsd. :confused: ..wel een afterglow,maar dat is zeker geen bodyload..
Klik om te vergroten...

wat is een bodyload?
Klik om te vergroten...

De naam zegt het al een lichamelijke lading denk bv aan paddo's als je die op hebt kan je lichaam het ff zwaar krijgen dat je ff moet zitten ofzo.
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik vind dat lsd wel degelijk een bodyload heeft, en die past zich aan aan hoe je geestelijk bent. Als ik me naar voel op acid krijg k een lelijk gevoel in mn buik en voel ik me ook echt naar in alle vezels van mn lichaam. Maar eigenlijk bijna altijd, bij een goede trip, voel ik me heerlijk in alle vezels van mn lichaam. Het is misschien mijn geest die me dit vertelt, maar ik voel het wel degelijk.
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Intoxicated zei:
Ik vind dat lsd wel degelijk een bodyload heeft, en die past zich aan aan hoe je geestelijk bent. Als ik me naar voel op acid krijg k een lelijk gevoel in mn buik en voel ik me ook echt naar in alle vezels van mn lichaam. Maar eigenlijk bijna altijd, bij een goede trip, voel ik me heerlijk in alle vezels van mn lichaam. Het is misschien mijn geest die me dit vertelt, maar ik voel het wel degelijk.
Klik om te vergroten...

Maar dat is geen bodyload van de stof lsd,maar van je eigen hersenspinsels...zoals je al aangeeft..
K
Kjellovich*Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik vind wel dat er een zekere 'druk' heerst in je hoofd als je op LSD zit.
Soms deed het me denken alsof je onder water bent, zonder het gevoel dat je in water zit natuurlijk.
Met Amnesia Haze krijg ik dit ook dikwijls. De afterglow of hoe je het noemt vind ik altij maar een vaag gebeuren. Alles van Hoe&Wat? wordt terug duidelijker enzo.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."