#1
Als ik een jointje rook ga ik al behoorlijk trippen en voel me ongemakkelijk, toch ben ik benieuwd naar LSD! vooral het jaren 60 sfeertje dat er omheen hangt, ik ben gewoon erg benieuwd. raden julie het aan of af?
p.s. als ik het ga proberen bereid ik me goed voor: rustig thuis met mensen die ik goed ken, kaarsjes, fijne muziek of tv beelden, wierook e.d.
p.s. als ik het ga proberen bereid ik me goed voor: rustig thuis met mensen die ik goed ken, kaarsjes, fijne muziek of tv beelden, wierook e.d.
