Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD ja of nee?

LSD ja of nee?

33 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
ehhh, waar zijn die puntjes voor nodig?
s
siesoLid
01-01-2024, 00:00
#2
lsd

Swim heeft intresse,dus als iemand swim kan helpen graag.... :grin:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ok. :mrgreen:
L
LiquidFantasyLid
01-01-2024, 00:00
#4
heb om om 12 uur toch maar een halve genomen, was eigenlijk wel benieuwd. het is nu kwart over 1 en ik merk nog helemaal niets.
denk dat het neppe zegeltjes zijn, of het moet ineens veel later komen, waar ik niet van uit ga.
heb misschien wel een kleine roes, maar die valt zeker niet te defineren als een lsd trip.

Mod edit: De bedoeling = niet dit.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Waarom testen jullie nooit je drugs?
Dan heb je een indicatie van wat er op zit.

En haal je drugs niet zomaar van de straten. In a'dam bijvoorbeeld.
Zoek verder naar een 'betrouwbare' dealer in jouw omgeving.
L
LiquidFantasyLid
01-01-2024, 00:00
#6
nou, omdat ik daar best wel woon :)
is toch toch wel mijn omgeving, niet?
en ik heb ze niet zomaar van een straaldealer, maar van een gozer die ik kende..
jammer genoeg, heeft ie me dus net geflashed met die LSD...
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoogswaarschijnlijk heeft ie gewoon een vierkantje uit een verhuisdoos geknipt en deze aangeboden... :mrgreen:

Enige troost is dat die diegene de grootste zielepoot is die je kent,omdat hij iemand flasht voor 2 tientjes ofzo?...ja dat is zielig en triest..
r
reggae-weedjunkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja
L
LiquidFantasyLid
01-01-2024, 00:00
#9
ja dat was idd een hele neppe actie van hem, maar als ik hem zie eis ik gewoon me tientje terug :).
en ach, hij graaft zijn eigen graf, hij heeft me vaak zat goeie coke verkocht en ik weet waar hij woont + zijn naam. echt een nerd.
als ik het zou willen zou ik hem zo kunnen aangeven bij de politie.
maar ach, dat is wel erg nep, en ik verlaag me niet tot het niveau van iemand erbij klemmen, maar hem een beetje bedreigen kan vast geen kwaad :wink:

en ik heb al goeie zegels gekregen van een goeie vriend, die het uitstekend deden gisteren :).
dat was een goeie troost..
ik zal van de week er een trip-reportje van maken want het waren echt maffe zegeltjes :).
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Beter ga je niet als meisje een dealer bedreigen. Kan wel netjes je geld terugvragen ja en hem vertellen dat zn lsd troep is.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Maar lsd is ja! :P
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Psychonaut1976 zei:
Maar lsd is ja! :P
Klik om te vergroten...

hmhm :wink: :hearteyes:
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#13
..
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#14
..
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#15
dan heeft ie meer posts :tongueout:
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Psychonaut1976 zei:
Maar lsd is ja! :P
Klik om te vergroten...
maar umh ja
:hearteyes: :hearteyes:
hahaha

of was het meer van lsd, ja, ja ik ook, ik ook ! :grin: ?
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#17
^_^ zei:
Beter ga je niet als meisje een dealer bedreigen. Kan wel netjes je geld terugvragen ja en hem vertellen dat zn lsd troep is.
Klik om te vergroten...
Bedreigen? Neersteken die hond! :mrgreen:
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#18
't is je vergeven :wink:
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#19
ja dat kan natuurlijk ook :grin:

als je dat bij elke dealer zou moeten doen die rotzooi leverd, dan ben je wel ff lang bezig :grin:
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#20
slunse zei:
dan heeft ie meer posts :tongueout:
Klik om te vergroten...

Ik zat zwaar in een trip en zette nogal wazige dingen neer vandaar :grin: :rolleyes: :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."