Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"http://www.erowid.org/chemicals/ketamin ... ting.shtml http://www.erowid.org/chemicals/ghb/ghb_testing.shtml"
"amphetamine is erg stabiel, vriezer lijkt me niet echt nodig. als je het in de vriezer bewaart pas dan op voor water/ijs wat erbij kan komen,."
"100x1.124=112.4/86.06=1.30 mol x40 =52 gram NAOH. 100 ml x dichtheid: mol gewicht x gewicht naoh"
"ik zou alleen een lichte excess aan gbl gebruiken zodat je geen naoh binnenkrijgt. de gbl die niet gereageerd is kan je eruit laten verdampen door het op 150 graden te laten verdampen."
"gbl met een zuur hydrolyseren naar ghb heeft weinig zin omdat het weer teruggaat naar gbl omdat het zuur niet stabiel is. er zijn trouwens routes van thf naar gbl."
"slipperman zei: Een ander had 3 kwart flugel op + alcohol Klik om te vergroten... een flesje flugel is toch iets van 25 ml? das wel veel G helemaal icm alcohol."
"ghb kan je uitsluiten, want het is sterk hygroscopisch dus niet in pillen te verwerken. keta is duurder dan mdma, lijkt me dus ook niet. (keta met mdma werkt trouwens heel goed). meer common is (meth-)amphetamine erbij, en tegenwoordig zijn er ook mcpp pillen op de markt (haaitjes, regenboogjes). maar je weet het alleen zeker als je het test. post results ook even @ pillreports.com pls."
"ket met andere psychedelics is zowieso wel heftig. met acid kan vrij insane zijn"
"Tekyesss zei: Hmmm, is het erg verslavend? Omdat er gezegt word; het is het verslavendste tripmiddel. Ik weet niet of het waar is, het word gezegt, en ik weet; je moet niet alles geloven wat gezegt word :P. Maar kan je (snel) een bad-trip krijgen? Dat is 1 van de weinige dingen waar ik bang voor ben. En nog een extra vraagje, welk effect is sterker; een beetje snuiven, of spuiten? Waar krijg je de gaafste mooiste trip van? Ervaringen? Zo ja, deel maar haha Klik om te vergroten... het kan wel verslavend werken, dit zie ik wel aan mijn omgeving. bad gaan doe je niet zo snel omdat ketamine je gevoel aardig verdooft, het boeit je allemaal wat minder."
"als je injecteert, weet dan goed wat je doet. vooral IM is erg gevaarlijk als je het niet steriel doet."