#1
Hoe sterk zijn de blotters die je krijgt?
Denk dat je opzich ook wel kan beginnen met 100ug
Denk dat je opzich ook wel kan beginnen met 100ug
Psykaholik zei:idd ze zijn ook aan het proberen voor mdma terug legaal te maken in de psychiatrieMr.jiho zei:hetzelfde is ook gebleken uit onderzoeken met mdma bij terminale patientenzommes zei:Het is succesvol gebruikt bij mensen met depressie's, neerslachtigheid en inderdaad teveel stress. Onlangs is ook uit een onderzoek gebleken dat terminale patienten minder doodsangst krijgen bij 'lsd-therapie'
.
Psychonaut1976 zei:Psykaholik zei:idd ze zijn ook aan het proberen voor mdma terug legaal te maken in de psychiatrieMr.jiho zei:hetzelfde is ook gebleken uit onderzoeken met mdma bij terminale patientenzommes zei:Het is succesvol gebruikt bij mensen met depressie's, neerslachtigheid en inderdaad teveel stress. Onlangs is ook uit een onderzoek gebleken dat terminale patienten minder doodsangst krijgen bij 'lsd-therapie'
.
Ik kan me er niks bij voorstellen,terminale patienten ff een lekker dagje te bezorgen ok....Maar ook van mdma word je net als speed de volgende dag extra leeg en een beetje futloos tegen depri aan zelfs,het lijkt me daarom juist helemaal niet geschikt voor patienten.
cadou zei:Ik heb een tijdje terug een docu gezien van de bbc die ging over een jongen in engeland die de ziekte van parkinson had, in een stadium al zover dat zijn medicatie niet meer hielp. Deze jongen was eind twintig en hield net als de meeste andere jonge mensen van uitgaan(disco). Op een avond was t' ie uit in een disco en werd hem xtc aangeboden, dit heeft hij toen genomen en wat bleek? Alle spasmen en oncontroleerbare bewegingen waren over! Maar dan ook echt over! Hij had weer complete controle over zijn lichaam. Deze jongen is dus aan zelfmedicatie begonnen. Hij is er na een tijdje met zijn arts over gaan praten en die man vond dat zo interessant dat ze een onderzoek met hem zijn gaan doen naar de effecten van mdma op parkinson in de hoop er een nieuw geneesmiddel van te maken of in ieder geval een onderdrukker waardoor mensen weer iets meer controle over zichzelf krijgen. helaas dan wel zonder de euforische werking. Zou te gek zijn als dat lukt nietwaar?
Jeller zei:idd van lsd wordt je totaal niet vlug paranoia en bij weed kan dat wel eens gebeuren
Tis nie da ze ne stuk of 5 pille gaan nemen zoals de rest van XTC slikkers het wrss doen .. We spreken wel over een heel lage dosis.Requiem zei:Psychonaut1976 zei:Psykaholik zei:idd ze zijn ook aan het proberen voor mdma terug legaal te maken in de psychiatrieMr.jiho zei:hetzelfde is ook gebleken uit onderzoeken met mdma bij terminale patientenzommes zei:Het is succesvol gebruikt bij mensen met depressie's, neerslachtigheid en inderdaad teveel stress. Onlangs is ook uit een onderzoek gebleken dat terminale patienten minder doodsangst krijgen bij 'lsd-therapie'
.
Ik kan me er niks bij voorstellen,terminale patienten ff een lekker dagje te bezorgen ok....Maar ook van mdma word je net als speed de volgende dag extra leeg en een beetje futloos tegen depri aan zelfs,het lijkt me daarom juist helemaal niet geschikt voor patienten.
idd. Als je xtc neemt ben je de volgende dag vet leveloos. Lijkt me niet
echt handig voor terminale patienten![]()
mushiemadness zei:ik hoop dat ik het wat kan sturen
want van weed ben ik tegenwoordig behoorlijk fel de weg kwijt
mathijs zei:Hoe sterk zijn de blotters die je krijgt?
Denk dat je opzich ook wel kan beginnen met 100ug
mushiemadness zei:hoe sterk de blotters zijn weet ik niet
ok ik zal eerst beginnen met een halfje
ik hoop dat ik het wat kan sturen
want van weed ben ik tegenwoordig behoorlijk fel de weg kwijt
sjaartrol zei:mushiemadness zei:ik hoop dat ik het wat kan sturen
want van weed ben ik tegenwoordig behoorlijk fel de weg kwijt
vergeet het sturen van lsd dan maar als het met wiet zelfs niet lukt![]()
Brandon zei:ja deze vraag vraagik me dus ook af .
ik heb zelf nu 3 x paddo's gedaan (1x halve 1 x hele 1 x hele gedroogde)
maar vond dat nogal moeilijk te sturen. Wel of het positief of negatief is maar was voor de rest niet zo helder zoals ik wel in de lsd reports lees. Maar het is dus blijkbaar voor iedereen anders of je het wel of niet kan sturen ?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."