Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVormen van bad trips

Vormen van bad trips

51 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#1
:grin: s al weg, wel handig da ge zelf nog dinge kunt verandere aan u berichte, weet ge wa de standaard is wa ze op shiva's gooie, da hangt natuurlijk af wie die maakt ma t zal wel tusse de 100 a 150 µg ligge wss, ma zelf denk k nog lager want da kan nie da k zo weinig voel vn 1ne de laatste tijd int begin tripte k nog redelijk hard van eene ma nu duurt da nog ma 3 uur en hebk amper visuals en klaat r nochtans altijd een weekske tusse ( ma ook nie meer als n weekske :grin: )
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb ook shiva's en mijn dealer zegt dat ze 100 ug zijn. Maar ik zou niet weten wat ze op die dingen doen...heb ze nooit laten testen ook.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#3
100 microgram klopt wel redelijk denk ik. Als je ze niet goed bewaart verliezen ze wel vrij snel kwaliteit..
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#4
matthijs zei:
Ik heb ook shiva's en mijn dealer zegt dat ze 100 ug zijn. Maar ik zou niet weten wat ze op die dingen doen...heb ze nooit laten testen ook.
Klik om te vergroten...

k kijk al uit na nu zaterdag, ga k na n dnb feestje in hasselt in de zoo, meestal trip k daar als k trip op n feestje, t zit daar vol met flipkoppe ( echt n plek van verderf :grin: ) ma kvoel me daar zo thuis, khoopda k genoeg geld bij heb zoda k n vier a vijf tal tripkes kan kope, 1 of 2 vr dan en dan nog n viertal vr nieuwjaar + wa pillekes meestal als k op feestjes ben ist zo fijn da k vergeet da k lsd gepakt heb en da k gwn en dan denk k da k me altijd zo goed voel :) t enige waar ik mij echt echt slecht van voel als ik lsd neem is de gedachte da kweer nuchter ga worde da s echt het enigste en 1 keer als k nuchter ben heb k zo n extreem panische zin om nog eene te neme da k da bijna nie kan tege houde, nrml zou da nie verslavend zijn ma kmerk echt van wel he, kheb bijna constant ieder moment van de dag n drang om lsd te neme, nie zomaar zin ma echt n drang.... das nie goed volgens mij :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Is vooral raar. Moet zeggen dat ik nu erg weinig zn heb in een flinke trip.
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dzy zei:
100 microgram klopt wel redelijk denk ik. Als je ze niet goed bewaart verliezen ze wel vrij snel kwaliteit..
Klik om te vergroten...

hoelang denk ga da ze houdbaar zijn op kamer temp in t donker?, in de diepvries word t zo t schijnt het best bewaart
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#7
matthijs zei:
Is vooral raar. Moet zeggen dat ik nu erg weinig zn heb in een flinke trip.
Klik om te vergroten...

nie perse n full blown dikke trip ma 1tje gaat r altijd wel in :) zelfs nu, kheb r de ganse dag al zin in, vooral alsk hierop zit
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#8
matthijs zei:
Geen idee. Dacht trouwens dat de koelkast het best was. Hoe lang wil je het bewaren...denk dat een weekje weinig kwaad kan.
Klik om te vergroten...

nog 2 maar kweet nie wnr ze gemaakt zijn en hoe oud ze al zijn dus das t nadeel, eerst bewaarde ik die altijd in me portemonee zoda k die altijd bijhad ma na n tijdje had k door da da nie goed was, khoop da ze nog 2 weekskes kunne
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#9
je krijgt vast wel effect.
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#10
matthijs zei:
je krijgt vast wel effect.
Klik om te vergroten...

ja ma ik wil opzeminst wel een 5 A 7 tal uur trippe ipv de gewonlijke drie die k de laatse tijd heb
L
LapzwansLid
01-01-2024, 00:00
#11
probeer eens een keer langer als een week nix te nemen, dan heb je misschien wel meer effect, maar ik weet niet hoe het zit met LSD kwa tolerantie dus (kweet dat et snel weer weg is maar niet hoe snel) en heb het zelf nog nooit gebruikt dus :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
idd een week is al weinig..
en bij mij is een trip 2 uur opbouw en dan nog een 4 tal uur trippen.. daarna is het allemaal stabiel in je hoofd, maar toch nog lsd-invloed aanwezig en die gaat pas weg als je geslapen hebt.. visuals blijven ongeveer 12 uur aanhouden, natuurlijk in veel mindere mate opt einde
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik trip eigenlijk altijd, alleen de eerste 4 uur echt goed en daarna nog een soort an lange aftertrip van een uur of 7.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Een week ertussen laten is wel erg weinig; ik weet van paddo's iniedergeval dat het wel een maand duurt voordat je weer 100% tript; misschien dat je toch perongeluk een béétje tollerantie laat liggen als je het om de week doet met LSD?
Probeer gewoon eens een keer een maand of twee maanden niet te trippen en kijk of het dan weer zo is als eerst.
En.. anders neem je er toch gewoon meerdere tegelijk?
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#15
helaas lust ik gewoon geen alcohol :flushed:
ga gewoon niet zuipen vind het smerig :openmouth:
s
shivaLid
01-01-2024, 00:00
#16
om nog een on topic te komen
ik heb iemand geweten die tijdens dat hij slecht aan het gaan was zen zelf aan het verstikken was doormiddel van met zen handen zen keel toe te knijpen tot gij er echt slecht begon uit te zien. hij dacht dat er een beest in zen keel aan het kruipen was die dan een stok van binnen naar buiten zou duwen en door z'n keel te te knijpen kost het beest nie binnen. best dat er nog 2mensen nuchter waren of ik had wss een vriend minder.iedereen zat op dat moment beetje in zen eigen wereld te trippen dat we het nooit door hadden dat tie kerel totaal wasted aan het gaan was.
was overigens van paddo's in een bos kan daar ook aan liggen
B
BonerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nog nooit een bad trip gehad, best maar!
Soms denk ik dat ik een bekende bv of een bekend persoon ben zoals hitler :grin:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb wel eens een bad trip gehad, was een maand geleden op een feestje in petrol, had iets teveel truffels gesnoept, stond in het begin aan de inkom, heb daar een half uur aan het worstelen geweest met men trui die woog wel 1000 kilo, ben derna helemaal fout gegaan op de pot toen ik een lijn spek aan het leggen was, nadat ik na een half uur uit dat toilet kwam voelde ik me wel beter, ben daarna maar wat gaan lopen te dansen was toen wel fijn, een heel gordijn van kleuren in men uiterste gezichtsveld
mijn conclusie trippen op feesje is leuk, zeker met mate of als je al over je top heen bent.
B
BonerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Boner zei:
Nog nooit een bad trip gehad, best maar!
Soms denk ik dat ik een bekende bv of een bekend persoon ben zoals hitler :grin:
Klik om te vergroten...
Dat is van paddo's zo, effe misplaatst. LSD heb ik nog niet gedaan, maar wil ik wel doen, sommige zeggen dat het echt veeeel erger is dan paddo's.
Is dit echt zo erger? en als je bad trip hebt kom je daar altijd goed uit?
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Boner zei:
Boner zei:
Nog nooit een bad trip gehad, best maar!
Soms denk ik dat ik een bekende bv of een bekend persoon ben zoals hitler :grin:
Klik om te vergroten...
Dat is van paddo's zo, effe misplaatst. LSD heb ik nog niet gedaan, maar wil ik wel doen, sommige zeggen dat het echt veeeel erger is dan paddo's.
Is dit echt zo erger? en als je bad trip hebt kom je daar altijd goed uit?
Klik om te vergroten...
Dat hangt altijd van uzelf af of je u eruit kunt worstelen, je kunt dat :wink:
Gewoon niet blijven vastzitten, mee met de flow gaan, beetje andere dingen doen, dat zeggen ze me altijd.
Begin gewoon met een Halfje, kans dat je daar slecht van gaat is heel klein (tenzij je je echt rot en depri voelt)

Als je gaat trippen, moet ge u gewoon goed voelen. En zeker van zijn dat je het wilt innemen en echt positief denken, maar het moet echt uit uw hart komen, nie zo geforceerd denken, ik ben posi, ik ben posi .. snapte :wink: Echt u goed voelen, geen fake gevoel.
Dan zulde heel zeker een goeie trip hebben!

Zenuwen voor de eerste keer is normaal, da hebde met elke drugs denk ik. Je moet gewoon u gedachten loslaten, weten dat je zit te trippen en wat je ziet, gewoon LSD is en dat het over gaat na een 10 uur. (niet dat je dat constant moet denken) Gewoon weten dat je binnenkort terug de ouwe zijt met blije gevoelens, dat er een nieuwe wereld open voor u gaat. Denken dat zoiets de normaalste zaak van de wereld is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."