Boner zei:
Boner zei:
Nog nooit een bad trip gehad, best maar!
Soms denk ik dat ik een bekende bv of een bekend persoon ben zoals hitler
Dat is van paddo's zo, effe misplaatst. LSD heb ik nog niet gedaan, maar wil ik wel doen, sommige zeggen dat het echt veeeel erger is dan paddo's.
Is dit echt zo erger? en als je bad trip hebt kom je daar altijd goed uit?
Dat hangt altijd van uzelf af of je u eruit kunt worstelen, je kunt dat
![:wink:]()
Gewoon niet blijven vastzitten, mee met de flow gaan, beetje andere dingen doen, dat zeggen ze me altijd.
Begin gewoon met een Halfje, kans dat je daar slecht van gaat is heel klein (tenzij je je echt rot en depri voelt)
Als je gaat trippen, moet ge u gewoon goed voelen. En zeker van zijn dat je het wilt innemen en echt positief denken, maar het moet echt uit uw hart komen, nie zo geforceerd denken, ik ben posi, ik ben posi .. snapte
![:wink:]()
Echt u goed voelen, geen fake gevoel.
Dan zulde heel zeker een goeie trip hebben!
Zenuwen voor de eerste keer is normaal, da hebde met elke drugs denk ik. Je moet gewoon u gedachten loslaten, weten dat je zit te trippen en wat je ziet, gewoon LSD is en dat het over gaat na een 10 uur. (niet dat je dat constant moet denken) Gewoon weten dat je binnenkort terug de ouwe zijt met blije gevoelens, dat er een nieuwe wereld open voor u gaat. Denken dat zoiets de normaalste zaak van de wereld is.