Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVormen van bad trips

Vormen van bad trips

51 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een week ertussen laten is wel erg weinig; ik weet van paddo's iniedergeval dat het wel een maand duurt voordat je weer 100% tript; misschien dat je toch perongeluk een béétje tollerantie laat liggen als je het om de week doet met LSD?
Probeer gewoon eens een keer een maand of twee maanden niet te trippen en kijk of het dan weer zo is als eerst.
En.. anders neem je er toch gewoon meerdere tegelijk?
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#2
helaas lust ik gewoon geen alcohol :flushed:
ga gewoon niet zuipen vind het smerig :openmouth:
s
shivaLid
01-01-2024, 00:00
#3
om nog een on topic te komen
ik heb iemand geweten die tijdens dat hij slecht aan het gaan was zen zelf aan het verstikken was doormiddel van met zen handen zen keel toe te knijpen tot gij er echt slecht begon uit te zien. hij dacht dat er een beest in zen keel aan het kruipen was die dan een stok van binnen naar buiten zou duwen en door z'n keel te te knijpen kost het beest nie binnen. best dat er nog 2mensen nuchter waren of ik had wss een vriend minder.iedereen zat op dat moment beetje in zen eigen wereld te trippen dat we het nooit door hadden dat tie kerel totaal wasted aan het gaan was.
was overigens van paddo's in een bos kan daar ook aan liggen
B
BonerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nog nooit een bad trip gehad, best maar!
Soms denk ik dat ik een bekende bv of een bekend persoon ben zoals hitler :grin:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb wel eens een bad trip gehad, was een maand geleden op een feestje in petrol, had iets teveel truffels gesnoept, stond in het begin aan de inkom, heb daar een half uur aan het worstelen geweest met men trui die woog wel 1000 kilo, ben derna helemaal fout gegaan op de pot toen ik een lijn spek aan het leggen was, nadat ik na een half uur uit dat toilet kwam voelde ik me wel beter, ben daarna maar wat gaan lopen te dansen was toen wel fijn, een heel gordijn van kleuren in men uiterste gezichtsveld
mijn conclusie trippen op feesje is leuk, zeker met mate of als je al over je top heen bent.
B
BonerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Boner zei:
Nog nooit een bad trip gehad, best maar!
Soms denk ik dat ik een bekende bv of een bekend persoon ben zoals hitler :grin:
Klik om te vergroten...
Dat is van paddo's zo, effe misplaatst. LSD heb ik nog niet gedaan, maar wil ik wel doen, sommige zeggen dat het echt veeeel erger is dan paddo's.
Is dit echt zo erger? en als je bad trip hebt kom je daar altijd goed uit?
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Boner zei:
Boner zei:
Nog nooit een bad trip gehad, best maar!
Soms denk ik dat ik een bekende bv of een bekend persoon ben zoals hitler :grin:
Klik om te vergroten...
Dat is van paddo's zo, effe misplaatst. LSD heb ik nog niet gedaan, maar wil ik wel doen, sommige zeggen dat het echt veeeel erger is dan paddo's.
Is dit echt zo erger? en als je bad trip hebt kom je daar altijd goed uit?
Klik om te vergroten...
Dat hangt altijd van uzelf af of je u eruit kunt worstelen, je kunt dat :wink:
Gewoon niet blijven vastzitten, mee met de flow gaan, beetje andere dingen doen, dat zeggen ze me altijd.
Begin gewoon met een Halfje, kans dat je daar slecht van gaat is heel klein (tenzij je je echt rot en depri voelt)

Als je gaat trippen, moet ge u gewoon goed voelen. En zeker van zijn dat je het wilt innemen en echt positief denken, maar het moet echt uit uw hart komen, nie zo geforceerd denken, ik ben posi, ik ben posi .. snapte :wink: Echt u goed voelen, geen fake gevoel.
Dan zulde heel zeker een goeie trip hebben!

Zenuwen voor de eerste keer is normaal, da hebde met elke drugs denk ik. Je moet gewoon u gedachten loslaten, weten dat je zit te trippen en wat je ziet, gewoon LSD is en dat het over gaat na een 10 uur. (niet dat je dat constant moet denken) Gewoon weten dat je binnenkort terug de ouwe zijt met blije gevoelens, dat er een nieuwe wereld open voor u gaat. Denken dat zoiets de normaalste zaak van de wereld is.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hmm. Ik bewaar mijn LSD altijd gewoon donker, verpakt in alluminiumfolie.
Bewaar het sowieso nooit té lang :P
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nahja...bij verliefdheid komen er erg veel stoffen in je hersenen vrij.
*Love is a drug and I need to score!*
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#10
k heb zelf al een 3tal badtrips van lsd gehad en vind het niet zo ingrijpend, maar van paddo's vind ik het wel extreem fel,
maar om terug te kome waarop ik eigelijk bedoelde.
als ik bad trip lijkt het meestal gwn alsof k gek ben geworde, draait men lichaam op overdrive (extreme lichamelijke paniek) en krijg ik geheugenverlies om de vijf tal minuten en ook is men hoofd op overdrive ( extreem veel en extreem snelle gedachte wisselingen) en natuurlijk de visuels maar daar let ik niet op als k bad trip, meestal ben k tefel bezig met wat er intern gebeurt ipv extern, maar...
ik heb eens een vriend zien slecht gaan en dat was nie normaal extreem, hij was totaal niet meer bij de realiteit, kende mij niet meer, had kotsneigingen, hyperventilatie, hysterie, extreme agressie, buien van tranen, wist niet meer waar hij was of wie hij was en was nietmeer vatbaar voor rede.
zelf heb ik dit nog nooit ergens gehoord en nog nooit meegemaakt of gezien tot ik het live met hem meemaakte, is dit de echte badtrip of was het een soort psychotische aanval, naderhand herinnerde hij zich ook nix meer alleen dat hij extreme visuals heeft gehad en dit van 1 shivake (t was wel zijn eerste keer)
nu vraag ik mij af: is dit normaal?
Grtz
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb zelf nog nooit een bad trip gehad ben ik bang. Weet dat het er natuurlijk wel aan gaat komen maar tot nu toe is het mij, gelukkig, bespaard gebleven.
Denk trouwens niet dat je maat een "psychotische aanval" kreeg. Hij ging denk ik gewoon heel erg slecht.
Ik denk trouwens dat je makkelijker slecht gaat op paddo's dan op LSD, maar als je dan eenmaal slecht gaat op LSD gaat het ook wel goed fout.
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#12
matthijs zei:
Ik heb zelf nog nooit een bad trip gehad ben ik bang. Weet dat het er natuurlijk wel aan gaat komen maar tot nu toe is het mij, gelukkig, bespaard gebleven.
Denk trouwens niet dat je maat een "psychotische aanval" kreeg. Hij ging denk ik gewoon heel erg slecht.
Ik denk trouwens dat je makkelijker slecht gaat op paddo's dan op LSD, maar als je dan eenmaal slecht gaat op LSD gaat het ook wel goed fout.
Klik om te vergroten...

ja kweet je kan t nie echt n psychotische aanval ofzo noeme ma da is het enigste wa k da kan noeme want zo extreem heb k t nog nooit gezien, ma volgens mij kwam da omda die zen gedachte nie onder controle kon houde ofzo want ik merk zelf wel dat wnr ik slecht ga en negatief denk dat t alleen ma erger en feller wordt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."