Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVormen van bad trips

Vormen van bad trips

51 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
idd een week is al weinig..
en bij mij is een trip 2 uur opbouw en dan nog een 4 tal uur trippen.. daarna is het allemaal stabiel in je hoofd, maar toch nog lsd-invloed aanwezig en die gaat pas weg als je geslapen hebt.. visuals blijven ongeveer 12 uur aanhouden, natuurlijk in veel mindere mate opt einde
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik trip eigenlijk altijd, alleen de eerste 4 uur echt goed en daarna nog een soort an lange aftertrip van een uur of 7.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een week ertussen laten is wel erg weinig; ik weet van paddo's iniedergeval dat het wel een maand duurt voordat je weer 100% tript; misschien dat je toch perongeluk een béétje tollerantie laat liggen als je het om de week doet met LSD?
Probeer gewoon eens een keer een maand of twee maanden niet te trippen en kijk of het dan weer zo is als eerst.
En.. anders neem je er toch gewoon meerdere tegelijk?
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#4
helaas lust ik gewoon geen alcohol :flushed:
ga gewoon niet zuipen vind het smerig :openmouth:
s
shivaLid
01-01-2024, 00:00
#5
om nog een on topic te komen
ik heb iemand geweten die tijdens dat hij slecht aan het gaan was zen zelf aan het verstikken was doormiddel van met zen handen zen keel toe te knijpen tot gij er echt slecht begon uit te zien. hij dacht dat er een beest in zen keel aan het kruipen was die dan een stok van binnen naar buiten zou duwen en door z'n keel te te knijpen kost het beest nie binnen. best dat er nog 2mensen nuchter waren of ik had wss een vriend minder.iedereen zat op dat moment beetje in zen eigen wereld te trippen dat we het nooit door hadden dat tie kerel totaal wasted aan het gaan was.
was overigens van paddo's in een bos kan daar ook aan liggen
B
BonerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nog nooit een bad trip gehad, best maar!
Soms denk ik dat ik een bekende bv of een bekend persoon ben zoals hitler :grin:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb wel eens een bad trip gehad, was een maand geleden op een feestje in petrol, had iets teveel truffels gesnoept, stond in het begin aan de inkom, heb daar een half uur aan het worstelen geweest met men trui die woog wel 1000 kilo, ben derna helemaal fout gegaan op de pot toen ik een lijn spek aan het leggen was, nadat ik na een half uur uit dat toilet kwam voelde ik me wel beter, ben daarna maar wat gaan lopen te dansen was toen wel fijn, een heel gordijn van kleuren in men uiterste gezichtsveld
mijn conclusie trippen op feesje is leuk, zeker met mate of als je al over je top heen bent.
B
BonerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Boner zei:
Nog nooit een bad trip gehad, best maar!
Soms denk ik dat ik een bekende bv of een bekend persoon ben zoals hitler :grin:
Klik om te vergroten...
Dat is van paddo's zo, effe misplaatst. LSD heb ik nog niet gedaan, maar wil ik wel doen, sommige zeggen dat het echt veeeel erger is dan paddo's.
Is dit echt zo erger? en als je bad trip hebt kom je daar altijd goed uit?
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Boner zei:
Boner zei:
Nog nooit een bad trip gehad, best maar!
Soms denk ik dat ik een bekende bv of een bekend persoon ben zoals hitler :grin:
Klik om te vergroten...
Dat is van paddo's zo, effe misplaatst. LSD heb ik nog niet gedaan, maar wil ik wel doen, sommige zeggen dat het echt veeeel erger is dan paddo's.
Is dit echt zo erger? en als je bad trip hebt kom je daar altijd goed uit?
Klik om te vergroten...
Dat hangt altijd van uzelf af of je u eruit kunt worstelen, je kunt dat :wink:
Gewoon niet blijven vastzitten, mee met de flow gaan, beetje andere dingen doen, dat zeggen ze me altijd.
Begin gewoon met een Halfje, kans dat je daar slecht van gaat is heel klein (tenzij je je echt rot en depri voelt)

Als je gaat trippen, moet ge u gewoon goed voelen. En zeker van zijn dat je het wilt innemen en echt positief denken, maar het moet echt uit uw hart komen, nie zo geforceerd denken, ik ben posi, ik ben posi .. snapte :wink: Echt u goed voelen, geen fake gevoel.
Dan zulde heel zeker een goeie trip hebben!

Zenuwen voor de eerste keer is normaal, da hebde met elke drugs denk ik. Je moet gewoon u gedachten loslaten, weten dat je zit te trippen en wat je ziet, gewoon LSD is en dat het over gaat na een 10 uur. (niet dat je dat constant moet denken) Gewoon weten dat je binnenkort terug de ouwe zijt met blije gevoelens, dat er een nieuwe wereld open voor u gaat. Denken dat zoiets de normaalste zaak van de wereld is.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#10
en ik heb een beetje soms zo 'nep' gedachte van voel me goed..
maar wat ik wel heb ik ben niet bang om het in te nemen (denk meestal voel er toch niks van weet niet hoe dat komt )

Maar is het mischien handig om xtc/mdma in te nemen ?
Ik heb hier schone pillen van 100/150 mg mdma varieernd.

Is het mischien handig als ik zo een inneem voordat ik lsd ga doen ?
Dat je mischien wat zekerder in je trip zit ?

Doei! :wave:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
kdenk wel dat dat zo makkelijker gaat, maar persoonlijk zou ik dat doen met alcohol, die vullen elkaar beter aan.. xtc zou de lsd mss wel eens kunnen overheersen en alcohol past nu eenmaal zo goed bij lsd :tongueout:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Doe het inderdaad met alcohol. Als je er een pil bij neemt krijg je gewoon een heel ander effect.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#13
LSD en Alcohol... wist niet dat het een goede combinatie zou kunnen zijn!
Wel beters toch? Kan je gewoon gezellig blijven drinken.

On-Topic: nog nooit een bad trip gehad van tripmiddelen.. maar moeten deze ongelofelijk erg zijn. Heb echt erge verhalen gehoord!
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#14
als je geen alcohol lust, lust je ook geen LSD :P

nee kjben maar anat zeveren natuurlijk.. maar dan raad ik je gewoon aan om gewoon LSD alleen te nemen zonder pillen :wave:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#15
idd, de trip wordt niet afgezwakt, maar je wordt er wat onverschilliger en vrolijker van en verder wordt je helemaal niet zat ofzo..
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Inderdaad. Het is erg vet, maar gewoon een heel ander effect dan je zou verwachten van LSD+xtc. Begin eerst maar eens met enkel LSD. En is er btw geen enkele drank die je een beetje lekker vindt. Een beetje alcohol is echt handig om de trip wat rustiger te maken als het allemaal wat hard gaat. Hoeven natuurlijk geen grote hoeveelheden te zijn, maar een paar glaasjes is wel prettig soms.
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#17
matthijs zei:
Inderdaad. Het is erg vet, maar gewoon een heel ander effect dan je zou verwachten van LSD+xtc. Begin eerst maar eens met enkel LSD. En is er btw geen enkele drank die je een beetje lekker vindt. Een beetje alcohol is echt handig om de trip wat rustiger te maken als het allemaal wat hard gaat. Hoeven natuurlijk geen grote hoeveelheden te zijn, maar een paar glaasjes is wel prettig soms.
Klik om te vergroten...

Candy Trippen is echt bom he ,maar alcohol is ook extreem zalig erbij, dan heb ge meer van u lsd vind k ipv met pille
grtz
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#18
Qocaïne zei:
LSD en Alcohol... wist niet dat het een goede combinatie zou kunnen zijn!
Wel beters toch? Kan je gewoon gezellig blijven drinken.

On-Topic: nog nooit een bad trip gehad van tripmiddelen.. maar moeten deze ongelofelijk erg zijn. Heb echt erge verhalen gehoord!
Klik om te vergroten...

kunnen heeeeel fel zijn als ge grote dosisen neemt ma bij lage dosissen ( n halfke ofzo) heb ge amper kans om slecht te gaan of als ge slecht gaat zal het veeeeeeel minder extreem zijn
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja logisch :) ik ben zowieso niet bang om fout te gaan. simpelweg ook omdat ik nog nooit fout bén gegaan ^o)
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#20
Qocaïne zei:
Ja logisch :) ik ben zowieso niet bang om fout te gaan. simpelweg ook omdat ik nog nooit fout bén gegaan ^o)
Klik om te vergroten...

hehe w8 dan ma tot ge ens goed zijt fout gegaan van lsd dan heb ge der de volgende keer wel wa schrik vr hoor, garantie :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."