Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1ste keer LSD

1ste keer LSD

42 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pak gewoon een halve, je daarna nog genoeg momenten in je leven om er meer te pakken. Als je je niet helemaal prettig voelt bij meteen een hele blotter nemen kan je misschien spijt krijgen als je het al binnen hebt en dat geeft een nare vibrasie.

Dat twee keer een halve niet 'volledig trippen' is gaat echt HELEMAAL nergens over, want er zijn zoveel verschillende blotters dat twee hele soms niet eens volledig trippen is en bij andere kan je met z'n tweeën van een zegeltje al helemaal lijp worden.

Ook de tip van eerst salvia & paddo's nemen vind ik bullshit. LSD moet niet beschouwd worden als een soort mother superior tripmiddel waar echt andere drugs aan vooraf moeten gaan, integendeel.
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#2
zommes zei:
Pak gewoon een halve, je daarna nog genoeg momenten in je leven om er meer te pakken. Als je je niet helemaal prettig voelt bij meteen een hele blotter nemen kan je misschien spijt krijgen als je het al binnen hebt en dat geeft een nare vibrasie.

Dat twee keer een halve niet 'volledig trippen' is gaat echt HELEMAAL nergens over, want er zijn zoveel verschillende blotters dat twee hele soms niet eens volledig trippen is en bij andere kan je met z'n tweeën van een zegeltje al helemaal lijp worden.

Ook de tip van eerst salvia & paddo's nemen vind ik bullshit. LSD moet niet beschouwd worden als een soort mother superior tripmiddel waar echt andere drugs aan vooraf moeten gaan, integendeel.
Klik om te vergroten...

Heyy man, ik neem inderdaad gewoon een halve blotter. En dan pak ik niets mer bij. Voel ik die keer weinig ofzo neem ik volgende keer gewoon een hele.

ik heb je toegevoeg op msn :P
e
eddyLid
01-01-2024, 00:00
#3
bij mij is het ook de eerste keer, iedereen spreekt hier van een halve en dan een halve bijnemen, maar er is mij ook al aangeraden van eerste keer driekwart te pakken en niet meer bij te nemen, wat denken jullie?

ps: tzijn axel grey's
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Gewoon een halve nemen als je begint, de perfecte dosis :) De meeste trips zijn toch altijd rond de 200, met een halve zit je toch altijd goed. En daarbij, als het niet tegoei werkt, neem je die andere halve in hé, maar wacht altijd op z'n minst, 2 a 3 uurtjes.
c
caballeroLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb zelf de eerste keer een volledige gorbatsjov genomen (gekregen)
ben toen kompleet fout gegaan maar mijn "maat" had me de trip gegeven in het eerste uur geschiedenis op school (niet aa te raden plaats)
na het tweede uur engels hebben we de school maar verlaten en in het treinstation gezeten. toen ben ik eindelijk tot rust gekomen
neem maar een halve, dan ben je safe en zoek zeker de eerste keer een rustige aangename plaats op.
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat had je dan ook verwacht als je de eerste keer ging doen op school?
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#7
mijn eerste keer lsd was 1.5 zegel en dan ook nog op een fuif.
maar had wel al genoeg getript van paddos en 2c-... dus wist wel waar ik aan begon.
als je nog nooit van iets anders getript hebt moet je zeker en vast niet meer als een halve nemen.
want pak je een ganse en het trippen moet je niet bevallen dan zit je met eer redelijk probleem.
maar als ge geen paranoia kerel zijt en graag lacht zal je u zeker en vast wel amuzeren
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#8
ja een fuif of festival is op zich zeker geen slechte plaats voor LSd, mijn eerste keer lsd was in portugal op een goafestival en ik kan mij nog steeds geen betere tripplek inbeelden
g
gonzoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sommige mensen zou ik nooit lsd aanraden. Mensen die gevoelig zijn voor depressies e.d.
x
xcrementLid
01-01-2024, 00:00
#10
de alex grey's zijn niet zo'n heel sterke trips.
Maar over het bijnemen wordt veel verschillende zaken verteld.
Lsd bouwt namelijk echt héél snel je tolerantie op en het kan goed zijn dat je na enkele uren al die tolerantie hebt opgebouwd, waardoor je tweede helft/trip, veel minder tot niets effect meer heeft. Maar niet iedereen krijgt die tolerantie zo snel als een andere. Enkele dagen erna opnieuw trippen heeft dikwijls zo goed als geen effect meer.Heb zelf na 2dagen opnieuw 400microgram te nemen totaal geen effect meer gehad.Maar na een weekje gaat het wel weer, hoewel dikwijls gezegd wordt dat je nog langer moet wachten.
Van een halve goede trip kan je voor je eerste keer echt goed genoeg trippen. Heb zelf maar 1x een halve genomen(hofmann milenium), en dit was echt een goede trip. Voor de rest nam ik er altijd 2ineens, en dat resulteerde telkens in een goede, harde trip.
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Zo ik heb net mijn blotter doorgeslikt ben benieuwd :grin:
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#12
Fishhead07 zei:
Zo ik heb net mijn blotter doorgeslikt ben benieuwd :grin:
Klik om te vergroten...

Doorgeslikt??? toch eerst een kwartierke op uw tong late ligge neem k aan?
C
CyberMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#13
LSD wordt via de mondslijmvliezen opgenomen zeker? Maar ik meen me te herinneren dat enkele minuutjes kauwen al voldoende is?
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#14
sjaartrol zei:
Fishhead07 zei:
Zo ik heb net mijn blotter doorgeslikt ben benieuwd :grin:
Klik om te vergroten...

Doorgeslikt??? toch eerst een kwartierke op uw tong late ligge neem k aan?
Klik om te vergroten...

ja dat heb ik gedaan. daarna doorgeslikt.

:sunglasses:
C
CyberMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
En ondervind je al wat, buiten dat zonnebrilgevoel? :)
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#16
Fishhead07 zei:
sjaartrol zei:
Fishhead07 zei:
Zo ik heb net mijn blotter doorgeslikt ben benieuwd :grin:
Klik om te vergroten...

Doorgeslikt??? toch eerst een kwartierke op uw tong late ligge neem k aan?
Klik om te vergroten...

ja dat heb ik gedaan. daarna doorgeslikt.

:sunglasses:
Klik om te vergroten...

en?al iets gevoeld?
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kimmerd zei:
Fishhead07 zei:
sjaartrol zei:
Fishhead07 zei:
Zo ik heb net mijn blotter doorgeslikt ben benieuwd :grin:
Klik om te vergroten...

Doorgeslikt??? toch eerst een kwartierke op uw tong late ligge neem k aan?
Klik om te vergroten...

ja dat heb ik gedaan. daarna doorgeslikt.

:sunglasses:
Klik om te vergroten...

en?al iets gevoeld?
Klik om te vergroten...

Zo irritant, mensen om je heen die je vragen wat je voelt terwijl jij lekker ligt te trippen :smilingimp: :beer:
Ik kan hier in N-Limburg helaas geen LSD krijgen, wil het ook graag proberen :smoke:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Fishhead07 zei:
sjaartrol zei:
Fishhead07 zei:
Zo ik heb net mijn blotter doorgeslikt ben benieuwd :grin:
Klik om te vergroten...

Doorgeslikt??? toch eerst een kwartierke op uw tong late ligge neem k aan?
Klik om te vergroten...

ja dat heb ik gedaan. daarna doorgeslikt.

:sunglasses:
Klik om te vergroten...

Lsd word net zogoed ook in je maag opgenomen hoor :) Maar als je de zegel op je tong laat liggen komt het sneller op (soms binnen een half uur al) in je maag duurt het meestal wat langer :)
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Psycho_Chrono zei:
Fishhead07 zei:
sjaartrol zei:
Fishhead07 zei:
Zo ik heb net mijn blotter doorgeslikt ben benieuwd :grin:
Klik om te vergroten...

Doorgeslikt??? toch eerst een kwartierke op uw tong late ligge neem k aan?
Klik om te vergroten...

ja dat heb ik gedaan. daarna doorgeslikt.

:sunglasses:
Klik om te vergroten...

Lsd word net zogoed ook in je maag opgenomen hoor :) Maar als je de zegel op je tong laat liggen komt het sneller op (soms binnen een half uur al) in je maag duurt het meestal wat langer :)
Klik om te vergroten...

Mooi dat heb ik gemerkt ja. Na 30 minuten voelde ik al iets. Maar na een uur was ik echt goed in sprookjes wereld :P duurde uurtje of 7 echt goed ver heen. Toen daarna wazig en na 9 uur heb ik wat geslapen.

echt een geweldige ervaring maar wel eenmalig.

:wink:
C
CyberMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wat bedoel je met "eenmalig"? Niet voor herhaling vatbaar wegens te lang? Of wil je gewoon alles eens proberen zonder iets ten diepe te proberen :)

Anyway, leuk te lezen dat het je goed bevallen is. Ooit hoop ik hier hetzelfde te kunnen posten :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."